حذف صدای خواننده با بهترین کیفیت + معرفی اپلیکیشن 2022 [کامپیوتر و موبایل]

حذف صدای خواننده چگونه انجام می شود؟ این سوال یکی از موضوعاتی است که در این روزها علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. اگر با این موضوع آشنایی ندارید یا نمی دانید که از کجا باید شروع کنید یا از چه نرم افزارها و سایت هایی استفاده کنید تا بتوانید حذف صدای خواننده از آهنگ را انجام دهید ، نگران نباشید در این مقاله به دو روش آنلاین و آفلاین به شما آموزش می دهیم که چطور صدای خواننده را حذف کنید و اپلیکیشن هایی را برای کامپیوتر و موبایل به شما معرفی می کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

مزایای حذف صدای خواننده

امروزه میزان علاقه مردم به استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام خیلی بیشتر از قبل شده و از آن به عنوان یک نیاز مهم نام برده می شود و هر کسی یک صفحه شخصی یا تجاری دارد. یکی از دلایلی که باعث افزایش علاقه مندی افراد می شود، تمایل به بیشتر دیده شدن است.

یکی از کارهایی که باعث هیجان انگیز شدن محتوای شما می شود حذف صدای خواننده است که به واسطه آن می توانید صدای خواننده آهنگ های مورد نظرتان را حذف کنید و روی آن دابسمش کنید و آن را در صفحه خود با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید و این موضوع باعث افزایش مخاطبان شما خواهد شد . هر چقدر محتوای شما جذاب تر و سرگرم کننده تر باشد مخاطب ارتباط موثرتری با شما برقرار خواهد کرد.

البته خلاقیت یکی دیگر از مواردی است که در کنار تکنیک بی کلام کردن یک آهنگ، باعث بالارفتن جذابیت محتوای شما خواهد شد . برای مثال به جای اینکه بعد از بی کلام کردن آهنگ مورد نظرتان دقیقا از همان شعر آهنگ اصلی استفاده کنید، می توانید شعرهای طنزی را با لحنی سرگرم کننده و موضوعات جذاب بخوانید و در صفحه خود منتشر کنید.

بهترین روش حذف صدای خواننده

روش های زیادی برای حذف صدای خواننده وجود دارد. ما در اینجا از طریق دو روش حذف صدای خواننده را به شما آموزش خواهیم داد. روش اول به صورت آنلاین انجام می شود و روش دوم به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت. روش اول با استفاده از سایت هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم انجام می شود و در روش دوم از طریق نرم افزار مخصوص این کار انجام می شود. این اطلاعات با توجه به آمار وبسایت های مطرحی مثل musicradar , obeato ، musictech و beatestan برای شما جمع آوری شده است.

 

معرفی بهترین سایت های حذف صدای خواننده

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند که بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن یا نرم افزاری حذف صدای خواننده را انجام دهید ، استفاده از سایت های اینترنتی است. این سایت ها از یک الگوریتم خاص استفاده می کنند که وقتی آهنگ موردنظرتان در آنها آپلود می کنید ،در کمتر از چند دقیقه موسیقی مورد نظر شما بی کلام خواهد شد. در ادامه برخی از این سایت ها را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید برای استفاده راحت تر از این سایت ها از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید و در ادامه برای دسترسی به هر کدام اسم آن را در گوگل جستجو کنید.

  • melody.ml
  • Splitter.ai
  • Moises.ai
  • Vocal Remover
  • PhonicMind
  • Media.io
  • Audioalter

 

بهترین نرم افزار حذف کردن صدای خواننده از آهنگ

نرم افزارهای زیادی هستند که به شما کمک می کنند تا صدای خواننده را از روی آهنگ بردارید. البته بسیاری از این اپلیکیشن ها کیفیت مناسبی را به شما ارائه نمی دهند و با توجه به تجربیاتی که از استفاده از هر کدام داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که کدام برنامه، بهترین نرم افزار حذف کردن صدای خواننده از آهنگ است. یکی از این نرم افزارها ایزوتوپ آر ایکس Izotop Rx است که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چطور از آن استفاده کنید. این برنامه نسخه ای برای گوشی های هوشمند ندارد و فقط روی سیستم عامل ویندوز و مک اجرا می شود. برای دریافت با کیفیت ترین نسخه عبارت “ایزوتوپ آر ایکس بیتستان” را در گوگل سرچ کنید.

بعد از اینکه نرم افزار ایزوتوپ آر ایکس بیتستان را دانلود کردید آن را نصب کنید. نصب این نرم افزار بسیار ساده و دقیقا مشابه نصب همه نرم افزارهای سیستم عامل شماست. در ادامه این نرم افزار رو باز کنید و مراحل زیر را به صورت گام به گام انجام دهید.

در این مرحله آهنگ مورد نظرتان را از طریق گزینه Open File انتخاب کنید. سپس گزینه Music Rebalance را انتخاب کنید تا پنجره مورد نظر باز شود. از این بخش ولوم Vocal را پایین بیاورید و در نهایت روی گزینه Render کلیک کنید و منتظر بمانید که فرایند حذف صدای خواننده انجام شود. مدت زمان این فرایند، بستگی به سرعت کامپیوتر شما دارد.

 

در این مرحله برای اینکه بتوانید آهنگ مورد نظرتان بعد از حذف کردن صدای خواننده در کامپیوتر خود ذخیره کنید. فقط کافی است به منوی File بروید و زیر منوی Export را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود روی آیکن MP3 کلیک کنید و تنظیمات را مطابق تصویر انجام دهید و در پایان روی گزینه OK کلیک کنید. بعد از انتخاب مسیر ذخیره شدن در سیستم عامل خود، این فرایند به پایان می رسد و صدای خواننده از روی آهنگ حذف خواهد شد.

حذف صدای خواننده از آهنگ با گوشی

برای حذف کردن صدای خواننده از روی آهنگ، برنامه هایی که روی کامپیوتر شما نصب می شوند کارایی بیشتری دارند و نتیجه بهتری را ایجاد می کنند. اپلیکیشن های زیادی است که برای گوشی های هوشمند طراحی شده اند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید صدای خواننده را از روی آهنگ را با گوشی خود حذف کنید. در اینجا برخی از معروف ترین برنامه ها را به شما معرفی خواهیم کرد. بعضی از این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل Ios و برخی از آنها مخصوص اندروید هستند. برای دانلود هر کدام از این اپلیکیشن ها کافی است اسم آن را در پلی استور و یا اپ استور جستجو کنید.

  • SonicMelody
  • Vocal Extractor
  • SplitHit
  • Moises
  • BACKTRACKIT

نتیجه گیری

این راهنما از سایت obeato با عنوان  how to remove vocal from a song ترجمه شده است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. در نهایت برای اینکه بتوانید حذف صدای خواننده را با بهترین کیفیت انجام دهید به برنامه ها و یا سایت هایی نیاز دارید که این فرایند را برای شما انجام دهند. ما سعی کردیم در این راهنما آموزشی بهترین برنامه ها و سایت های حذف صدا از آهنگ را به شما معرفی کنیم . شما می توانید بسته به نیاز خود یا با توجه به سیستم عاملی که از آن استفاده می کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید. اگر این راهنما برای شما مفید بود آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “حذف صدای خواننده با بهترین کیفیت + معرفی اپلیکیشن 2022 [کامپیوتر و موبایل]”

  1. چه خوب توضیح دادید. فکر نمیکردم بشه صدای خواننده رو حذف کرد. همینجوری سرچ کردم گفتم عمرا چیزی باشه ولی دیدم شما هستید مرسی از شما

  2. خیلی خوب توضیح دادید . من قبلا از سایتها استفاده میکردم الان از این نرم افزاری که آموزش دادید. مرسی واقعا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH