میکرواستراتژی و خرید مجدد 500 میلیون دلار بیت کوین!

شرکت میکرواستراتژی که نام آن با خریدهای سنگین بیت کوین پیوند خورده است، به تازگی و در افشای اخیر خود نزد سازمان بورس ایالات متحده آمریکا، اعلام کرده است که قصد دارد مجددا و در قیمت‌های پایین اقدام به خرید سنگین بیت کوین کند.

شرکت و مجموعه میکرواستراتژی توسط مایکل سایلر تاسیس شد و طی سال‌های اخیر اقدام به خرید 129.699 بیت کوین با قیمت کل 3.977 میلیارد دلار کرده است.

این شرکت بدون توجه به شرایط بازار و ابهامات موجود دنیای کریپتوکارنسی، همچنان در تلاش برای خرید بیت کوین بیشتر از طریق فروش سهام خود است.

به تازگی این خبر در توییتی منصوب به یکی از مدیران ارشد این شرکت اعلام شده است. در این توییت آمده که میکرواستراتژی قصد دارد از درآمد خالص حاصل از فروش سهام عادی کلاس A برای اهداف کلی شرکت اقدام به خرید بیت کوین کند.

 

خرید بیت کوین در قیمت‌های پایین برای ادامه حیات این شرکت بسیار ضروری است؛ چون ذخیره بیت کوین میکرواستراتژی به دلیل کاهش ارزی این رمز ارز چیزی نزدیک به 2.8 میلیارد دلار کاهش قیمت داشته و ضرری 1 میلیارد دلاری را برای این شرکت به همراه داشته است.

بیت‌کوین

این روزها قیمت رمز ارز بیت کوین در حال نوسان قیمتی بین 19 تا 21 هزار دلار است و در صورت شکستن مقاومت‌های پیش روی خود، امید می‌رود که به قیمت های 25 و 30 هزار دلاری نزدیک شود.

بیت کوین در سال گذشته و در اوضاع مناسب بازار ارزهای دیجیتال، توانست تا قیمت عجیب 60 هزار دلار نیز رشد داشته باشد، اما با شروع بازار خرسی، قیمت آن همانند اکثر ارزهای دیجیتال بازار کاهش یافته و مدتی است که بین کانال 19 و 20 هزار دلاری در حال نوسان است.

با توجه به خرید مجدد بیت کوین توسط کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ بین المللی در قیمت‌های پایین، تحلیل شما از بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا بیت کوین به زودی می‌تواند به قیمت های سابق خود نزدیک شده و رکورد شکنی داشته باشد؟

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH