4 مشکل اصلی در گوشی ال‌جی G3

بدون شک یکی از بهترین‌های بازار، امروز متعلق به کمپانی کره‌ای ال‌جی است! G3 را می‌توان گل سرسبد گوشی‌های بازار دانست که با توجه به ویژگی‌هایش می‌تواند شما را متعجب کند. همان‌طور که چندی قبل بررسی تخصصی این پرچم‌دار را در آی تی رسان خواندیم، امروز تصمیم گرفتیم تا برخی از مشکلات این پرچم‌دار را نیز همانند مقالات قبلی بیان کنیم.

مشکلاتی که در اینجا مطرح می‌شود توسط کاربران و خریداران این گوشی بیان‌شده است و صرفا مورد تایید نیست!

LG-G3-Beat--G3-s-official-images

باگ: خاموش کردن گوشی

برخی از کاربران این گوشی اعلام کرده‌اند که در زمان خاموش کردن اسمارت فون زیبایشان مشکل دارند! در برخی موارد گزارش شده است که وقتی دکمه پاور گوشی برای حالت استند بای گوشی فشرده می‌شود، بعد از چند ثانیه گوشی خود به خود روشن می‌شود!

در برخی موارد نیز بعد از روشن شدن خود به خود گوشی، دستگاه هنگ کرده و کاربران مجبور می‌شوند تا باتری را درآورده و مجددا جا بزنند!

راه‌حل:

از تمامی اطلاعات خود بک آپ بگیرید و گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید! شما می‌توانید از مسیر زیر به راحتی این کار را انجام دهید:

Settings > General > Backup & reset > Factory data reset > Reset phone > Erase everything
اگر این راه به کمک شما نیامد، می‌توانید با فشردن و نگاه‌داشتن کلید پاور و دکمه کاهش صدا تا زمان رویت لوگوی ال‌جی و سپس رها کردن آن‌ها و فشار مجددشان گوشی را Factory reset کنید.

LG G3 Review (64)

مشکل: عمر باتری

جی 3 یک باتری غول‌پیکر 3000 میلی‌آمپری دارد؛ اما یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به همراه رزولوشن فوق‌العاده 1440 در 2560 پیکسل این حس را به ما منتقل می‌کند که این باتری مناسب این گوشی نیست! برخی از کاربران باتری این گوشی را خوب و فوق‌العاده دانستند و برخی دیگر نامناسب و ضعیف!

راه‌حل:

می‌توانید از راه‌هایی که برای ذخیره قدرت باتری تاکنون در اختیار شما قراردادیم استفاده کنید!

می‌توانید از گزینه Battery saver استفاده کنید.

درنهایت می‌توانید از باتری‌های قابل‌حمل نیز استفاده کنید.

در چند روز اول، اجازه دهید که کمی باتری گوشی‌تان استراحت کند! پر شدن و خالی شدن مکرر باتری در روزهای اول می‌تواند باتری شمارا مستهلک کند.

LG G3 Review (61)

مشکل: داغ شدن بیش از حد

این موضوع یکی از دیگر مشکلات صفحه‌نمایش‌های بزرگ است! البته امروز هیچ اسمارت فونی وجود ندارد که داغ نشود و این مشکل متاسفانه برای تمام گوشی‌های امروزی اندرویدی وجود دارد.

برخی از کاربران G3 از داغ گوشی شکایت داشته‌اند. این موضوع همچنان بر روی توان باتری گوشی نی تاثیر منفی دارد.

البته صفحه‌نمایش جی 3 به نوعی طراحی‌شده است که در مواقع داغ شدن گوشی brightness صفحه‌نمایش را کاهش دهد.

راه‌حل:

اگر علاقه به تماشای فیلم انجام بازی و یا استفاده طولانی‌مدت از دوربین گوشی را دارید، هیچ کاوری بر روی گوشی خود قرار نداده و اجازه بدهید جی 3 همیشه خنک باشد!

می‌توانید در مواقعی که به گوشی خود نیازی ندارید آن را خاموش کنید تا خنک شود!

اگر این گرم شدن در حالت عادی ادامه دارد، گوشی خود را به نمایندگی تحویل دهید تا تعویض شود.

LG G3 Review (47)

ایراد: روشن شدن گوشی در جیب شما

تعداد کمی از خریداران آخرین پرچم‌داران ال‌جی، اعلام کرده‌اند که هرازگاهی وشی به‌طور خودکار در جیب و یا کیفشان روشن شده است. این موضوع ممکن است به دلیل عملکرد قابلیت Knock on باشد!

راه‌حل:

از کاور هوشمند quickCircle استفاده نمایید.

در گوشی g2 شما می‌توانستید قابلیت Knock On را خاموش‌کنید! اما مثل‌اینکه در این مدل خبری از این آپشن نیست.

اما نگران نباشید، باید این کار را از طریق منو مخفی انجام دهید.

با استفاده از کد  3845#*855# وارد تنظیمات و منوی مخفی گوشی شده و گزینه Knock On Off را بر روی خاموش قرار دهید.

سعی کنید به دیگر تنظیمات دست نزنید! نتیجه‌اش به عهده خودتان است.

دوستان عزیز، همان‌طور که بیان شد، این مشکلات از سوی برخی از کاربران گوشی گزارش‌شده است! آیا این مشکلات در تصمیم شما برای خرید این گوشی فوق العاده تاثیر دارد؟

48 در مورد “4 مشکل اصلی در گوشی ال‌جی G3”

  1. سلام.من چند ساله g 3 دارم.الان به مشکل خوردم.وقتی داری باهاش کار میکنی صفحش به تدریج خاموش میشه.حس میکنی که ال سی دی سوخت.ولی بعدش دوباره روشن میشه.ایرادش چیه؟کسی میدونه؟

  2. سلام
    من گوشی g3 رو حدود 3 ساله دارمش و مشکلی نداشتم اما دوسه بار خورد زمین و از یه هفته پیش به طور ناگهانی خاموش شد و دیگه هم روشن نشد و وقتی باتری رو در می آوردم برند lg ظاهر میشد ولی یه دفعه گوشی برای چنذثانیه آبی میشد و و دوباره خاموش . حتی خواستم فلش هم بکنم نشد بهم گفتن ایراد سخت افزاری داره و تعمیرش هم طول میکشه وباید بفرستم نمایندگی و هم هزینه زیادی داره به نظرتون ارزش تعمیر داره؟؟
    لطفا راهنماییم کنید

    3
    7
  3. من گوشی را دو ساله دارم…از اول مشکل هنگی داشتم باهاش، و اینکه خیلی زیاد داغ میشد…الانم که دائم ریست میشه و بعد از 10-20 بار ریست شدن یه ربع میاد بالا و بعدم باز ریست…کلا ال جی گوشیا خوبی نداره

  4. سلام من گوشی جی۳ دارم علامت همگام سازی به طور مداوم روشنه و نمیدونم چطوری از منو بالای صفحه بردارمش و اینکه کلی از نرم افزار از جمله پیامک ها اجرا نمیشه به محض ورود از صفحه خارج میشه لطف کنید بگید چیکارش کنم یا حداقل بگید چطوری از نرم افزار هام بک اپ بگیرمم

  5. وحید برادران

    سلام و خسته نباشید گوشی کن الجی جی ۳ هستش الان وقتی میخوام ریست سخت افزاری بکنم fail میده مشکل از چی میتونه یاشه الان گوشیمو روشن میکنم رو لوگوی LG میمونه و بالا نمیاد چه میشه کرد ؟

    3
    1
  6. سلام
    وقتی مدتی با g3 کار میکنم یک دفعه برای چند ثانیه صفحه گوشی کاملا ابی میشهه و بعد به حالت معمولی بر میگرده میشه بگید مشکل چیه؟

    1
    3
  7. من گوشیم ی باگ خیلی بد پیدا کرده lg g3 تو تلگرام وقتی دارم میرم بالا مطلب ببینم بعد چند ثانیه دوباره میاد پایین یا تو اینستا عکس جهانیان رو دارم. میبینم یدفعه عکسا میرن عکسهای جدید میان. برای برنامه های دیگر هم همین طور باید چیکار کنم؟

  8. من دو ساله جی تری دارم از همه چیش راضیم مخصوصا دوربینش ولی الان یه مدته مدام ریست میشه باتریشو عوض کردم الان خوب شده مشکل ریستش ولی بعضی اوقات تا تو کلش میرم یهو خاموش میشه روشن نمیشه نمیدونم دیگه مشکل از کجاس

    1. سلام.دقییییییییقا منم الان بعد از دوسال وبلافاصله بعد از تموم شدن گارانتی همین مشکل پیش اومده وانگار قابل حل شدن هم نیست

      1
      1
  9. من این کوشی رو 2هفته میشه گرفتم.همه چیزش عالیه.ولی اشتباه کردم چون خیلی بیش از حد داغ میکنه.باطری رو هم بخوای کلش بازی کنی 1 ساعته خاموش میشه.

  10. من نزدیک 8 ماهه این گوشی رو دارم هیچ یک از مشکلی که اینجا مطرح میکنن برام پیش نیومده بجز باطری که اونم طبیعیه که گوشی با صفحه نمایش به این اندازه با این کیفیت عالی وقتی هشت ساعت مدام باهاش کلش بازی کنی خب داغ میکنه خو خر هم باشه بهش استراحت ندی یه سره سوارش بشی داغ میکنه

    1. مجتبی مسکینی

      اینا مشکلات عمومی هستند! به این معنی که ممکنه بعضی از دارندگان جی 3 چنین مشکلی داشته باشن و با این روش ها حلش کنن نه اینکه همه جی 3 ها این مشکلات رو دارن!

  11. این مشکل نویز حالم رو بد کرده می خوام بفروشم شرش رو کم کنم خدا تو کول شرکت ال جی 1100 نوکیا هم این مشکل رو نداره اونوقت اسم این آشغهل گوشی رو گذاشتن پرچمدار

  12. سلام لطفا کمکم کنید
    من حدود 1 ماه میشه ک جی 3 خریدم و از همه چیش راضیم بجز باتری که حدودا فقط 8 ساعت مداوم کار میکنه
    و دیگری اینکه من قابلیت قفل کردن از طریق ناک کد وپترن و…. رو ندارم و فقط از طریق پین و پسورد قفل میشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  13. سلام دوستان گوشی من با اپدیتی که انجام دادم هیچ یک از این مشکلهارا نداره فقط از دیشب نمیدونم چرا با اجرای go sms مدام فریز میشه و الان تغریبا با تمام نرم افزارهام هم همین اتفاق میافته میگم شاید ویروسی شده باشه ولی انتی هم زدم هیچی تغییر نکرد فقط موندم ریست فکتوری کنم درست میشه یا نه

    1. سلام
      دوستان ویروسی هم نبود ولی تا حالا 50 بار ریست فکتوری کردم امانم را بریده بخدا با گلکسی اس هرگز این مشکلات را نداشتم!!!!

  14. تا قبل از خرید جی 3 و چون برای دوستم جی 2 خریده بودیم و راضی بود تصمیم گرفتم جی 3 بخرم و به همه پیشنهاد میدادم اما بعد از نویز واضحی که از موقع خرید گوشی وجود داشت دیگه این گوشی و برندشو به کسی پیشنهاد نمیدم.جالب اینه که. پس از تماس من با شرکت گارانتی کنندش در تهران فرداش برگشته میگه گوشی 20 ساعت کار کرده که از اول ایراد داشته رو تعمیر میکنه برام.فروشنده هم زیر بار تعویض نرفت و گفت این نویز کم ایراد نیس.نماینده فروش ال جی در مشهد اقای کوچک زاده بودند.اینم لینکش جهت صحت حرفم.حالا این نویز ایراد هست یا خیر؟!

  15. سلام.جی 3 که من خریدم غیر از این که صفحش تو جیب روشن میشه یه ایراد خیلی بزرگ دیگه هم داره که یه نویز خفیف روی صدای گوشی از روزی که خریدم داشت و تو محیط ساکت مشخص میشد.من دو ساعت بعد از خرید تو خونه متوجه شدم.حتی فرداش بردم خدمات ال جی و فلشش کرد بازم درست نشد.نویزش مث نویزی هست که گوشی روی وسایل صوتی تصویری مجاورش میندازه!

  16. سلام به همه ایرانی های فوتبال دوست سایت fifplay.com یک نظر سنجی برگزار کرده برای این که مشخص شود چه لیگ باشگاهی فوتبالی در بازی رایانه ای فیفا 15 ساخته شود. اگر لیگ ایران رای بیاورد و ساخته شود ارزش بالایی دارد و این که برتری ایران را نسبت به 53 کشور دیگه در این نظر سنجی را نشان می دهد. الآن در نظر سنجی ایران رتبه چهارم را دارد و به رای تک تک ما ایرانی ها احتیاج دارد پس اگر به ایرانی بودن خود می بالی وقتش رسیده که یک قدم در راه کشورت برداری.
    نکته جالب این نظر سنجی اینه که تا الآن کمتر از سه میلیون نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند پس فرصت خوبی هست تا جمعیت هشتاد میلیونی ایران خودشون رو ثابت کنند.
    این هم آدرس سایت fifplay.com
    رای تو کار کوچکی است اما اگر ایران تو این نظر سنجی اول بشود ارزش بسیار بالایی دارد.

  17. M8 دوربینش تو شب فوقالعاده ست
    تو روز هم واسه من قابل قبوله
    این مشکل روشن شدن گوشی تو جیب واسهm8 هموجود داره
    که مطمئنا راه حلش هم وجود داره
    ممنون میشم اگه راه حلش رو توضیح بدید
    در کل از بقیه چیزهای دیگش رازیم

      1. اها …
        eeeeee
        راس میگیا…
        هه هه
        ن خو آخه قصد من چیز دیگه ای بود میخواستم جواب پایینیا رو بدم ولی اشتباه شد اینجا فرستادم شما به بزرگی خودت ببخش..

        ولی اون قسمتش که گفتم ( این مشکل روشن شدن گوشی تو جیب واسهm8 هم وجود داره ) ربط داشت دیگه چون همین مشکل واسه G3 هم هست برای اینکه جفتشون قابلیت اینو دارن که با لمس کردن صفحه نمایش قفلشون باز بشه و این قابلیت هم خوبه و هم گاهی اوقات بد

  18. اقای بهمنی اگه امکانش هست یه بررسی کامل تر مخصوصا روی صفحه نمایش و عملکرد سخت افزار این گوشی انجام بدین.یه سوال داشتم. به نظرتون عملکرد سخت افزار این گوشی مخصوصا gpu اونقدر با رقباش فاصله داره که به خاطر این موضوع از خریدش صرف نظر کنیم یانه؟

    1. محمد سعید بهمنی

      دوست عزیز، بهتون پیشنهاد میدم حتما بررسی تخصصی G3 رو از اینجا ببینید!
      احتمالا جواب سوالاتتون رو پیدا خواهید کرد!

      1
      2
    1. محمد سعید بهمنی

      از چه لخاظ ؟‌سوال خیلی کلی هستش !‌
      و این دو گوشی تفاوت هایی با هم دارند که انتخاب رو کمی متمایز می کنه

  19. بیشتر گوشیهایی که تو مغازه ها وجود داره مشکل باگ دارن … ولی گوشیهای واسه فروش بسیار پر سرعت و بدون باگ هستن … هیچ سایتی مخصوصا خارجیش به این موضوع که لگ داره اشاره نکردن …. بدون شک در حال حاضر بهترین انتخاب همین گوشیه …

  20. به نظرم الجی اشتباه کرد که از صفحه qhd استفاده کرده…چون هم مصرف باتری خیلی بالا میره هم فشار خیلی زیادی به پردازنده و gpu وارد میشه….من که چند دقیقه ای باهاش کار کردم تو عوض کردن صفحات هم مکث و تاخیر داشت..

    1. کلا بی خیال اندروید شو! در نهایت همشون همین مشکل رو دارن!
      z2ش که خفن ترینشونه، این مشکلات رو داره!

      1
      1
      1. در کل اگه اندروید دوس داری، اول زد 2 بعد اس 5 یا ام 8!
        هر کدوم قابلیت هایی دارن!
        خب دوربین اس 5 و امکانتش بهتره وبیشتره! صفحش هم از ام 8 بهتره!
        ضد آبه
        4k فیلم میگیره!
        بدنش پلاستیکه 🙁
        تنها برتری ام 8 بدنشه و داغ نکردنشو کیفیت ساختشو و رابط کاربریشو بلند گو هاشو بلند گوهاشو بلند گو هاشو بلند گوهاشو بلند گو هاشو بلند گوهاشو دوربین جلوشه 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH