آنر X40 با قالب طراحی باریک و نمایشگر خمیده رسما معرفی شد

مطابق پیش‌بینی‌ها روز گذشته برند آنر میزبان یک رویداد ویژه در کشور چین بود و طی این مراسم از اسمارت‌فون آنر X40 رسما رونمایی کرد. اکنون امکان سفارش این هندست در بازار چین فراهم شده است. آنر X40 با قیمت‌‌گذاری پایه 1499 یوان (تقریبا معادل 214 دلار) در دسترس مشتریان می‌گیرد. این هندست به‌همراه یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با طراحی خمیده، رزولوشن 1080×2400 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی، روشنایی 800 نیتی در حالت High Brightness Mode و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی است.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 695 ساخت کوالکام تامین می‌شود. باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی هندست از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی نموده و همراه با جعبه خرده فروشی گوشی یک آداپتور شارژر نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اسکنر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر مستقر شده است.

پنل پشتی گوشی از سیستم دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این سنسورها همراه با یک فلاش LED درون یک حلقه دایروی‌شکل بزرگ قرار دارند. در فضای خالی قسمت مرکزی دایره عبارت “MATRIX AI VISION CAMERA” حک شده است. برند آنر نیز روی قسمت تحتانی پنل پشتی دستگاه درج شده است. بی‌تردید این سبک از طراحی دارای ظاهری متمایز است. پنل جلویی دستگاه از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 میزبانی می‌کند.

این هندست با رابط کاربری اختصاصی آنر موسوم به Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود. همچنین آنر X40 با 4 پیکره‌بندی مختلف رم و حافظه داخلی قابل سفارش خواهد بود. این مدل‌ها مجهز به 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

ابعاد هندست برابر با 161.6×73.9×7.9 میلی‌متر و وزن آن معادل 172 گرم است. بر اساس اعلام برنامه مترجم گوگل این هندست با 3 مدل رنگی مختلف شامل “Rainbow clouds chasing the moon”، “Ink jade green” و “Phantom night darkness” روانه بازار می‌شود.

آنر X40 در مدل‌های رنگی مختلف 

هنوز مشخص نیست که آیا اسمارت‌فون آنر X40 در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. همچنین زمان عرضه احتمالی این هندست در بازارهای جهانی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که برای عدم عرضه این اسمارت‌فون در خارج از خاک چین هیچ‌گونه دلیل منطقی وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH