آپدیت One UI 4.1.1 برای سامسونگ گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 لایت منتشر شد

به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 4.1.1 به تدریج برای تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های سامسونگ منتشر می‌شود. گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 لایت آخرین گجت‌هایی هستند که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. اکنون آپدیت One UI 4.1.1 برای این 2 تبلت در تعدادی از کشورهای اروپایی منتشر شده و به‌زودی در دسترس کاربران مقیم سایر مناطق جهان نیز قرار خواهد گرفت.

اکنون نسخه‌های وای‌فای و LTE گلکسی تب S6 در آلمان در حال دریافت به‌روزرسانی One UI 4.1.1 هستند؛ در حالی‌که انتشار این آپدیت برای ورژن LTE گلکسی تب S6 لایت در فرانسه هم‌اکنون آغاز شده است. به‌روزرسانی گلکسی تب S6 دارای فیرم‌ور با شماره ورژن T86xXXU4DVH2 است. از سوی دیگر کاربران مدل LTE گلکسی تب S6 لایت، آپدیت با شماره فیرم‌ور P615XXU4EVI1 را دریافت می‌کنند. به‌روزرسانی گلکسی تب S6 با پچ امنیتی ماه آگوست 2022 عرضه می‌شود؛ در حالی‌که موضوع عجیب این است که نسخه لایت، پچ امنیتی جدیدتر به تاریخ سپتامبر 2022 را دریافت می‌کند.

آپدیت جدید شامل اصلاحات متعدد در زمینه مولتی تسکینگ و ارتقاء بهره‌وری است

فهرست تغییرات به‌روزرسانی One UI 4.1.1 برای گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 لایت تقریبا یکسان بوده و در این میان تنها یک استثناء به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که گلکسی تب S6 تنها تبلتی است که از مشخصه ارتقایافته Bixby Vision OCR (تشخیص نوری کاراکترها) در اپلیکیشن‌هایی نظیر Samsung Internet، Gallery و Samsung Notes پشتیبانی می‌کند. پیشنهادات مبتنی بر متن در تصاویر درون اپلیکیشن‌های Gallery، Camera و سایر برنامه‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های انحصاری آپدیت جدید برای گلکسی تب S6 محسوب می‌شود.

با انتشار آپدیت One UI 4.1.1 هر 2 تبلت گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 لایت از نوار وظیفه و ژست‌های حرکتی جدید برای پنجره‌های پاپ‌آپ و Multi View بهره‌مند می‌شوند. بعلاوه اکنون Edge Panel در هر 2 تبلت از قابلیت نمایش نام برنامه‌ها برخوردار است. همچنین جدیدترین فیرم‌ور منتشر شده برای تبلت‌های سامسونگ شامل قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های متفاوت پس‌زمینه تماس برای هر یک از مخاطبان، Google Meet، نسخه ارتقایافته اپلیکیشن My Files با قابلیت جستجوی بهتر و گزینه‌های بیش‌تر برای سفارشی‌سازی تصاویر والپیپر در لاک اسکرین است.

بعلاوه قابلیت‌های صفحه‌کلید سامسونگ نیز ارتقاء یافته و اکنون این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از ژست‌های ضربه زدن و نگه داشتن نسبت به مرتب‌سازی مجدد ایموجی‌ها، استیکرها و دکمه‌ها اقدام نمایند. مشتریان سامسونگ در بازارهایی که انتشار آپدیت One UI 4.1.1 در آنها آغاز شده است؛ هم‌اکنون با مراجعه به منو Settings > Software Update می‌توانند نسبت به دریافت فیرم‌ور برای تبلت‌های گلکسی تب S6 یا گلکسی تب S6 لایت اقدام نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل فیرم‌ور رسمی را از اینترنت دانلود نموده و با استفاده از یک کامپیوتر ویندوزی آن‌را روی تبلت خود فلش کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH