تمامی مدل‌های سری آی‌فون 15 اپل مجهز به داینامیک آیلند خواهند بود

یک تحلیل‌گر مشهور با نام راس یانگ ادعا می‌کند که هر 4 مدل سری آی‌فون 15 اپل مجهز به حفره‌‌های مدرن نمایشگر و فناوری داینامیک آیلند خواهند بود. در حال حاضر این مشخصه تنها در هندست‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس قابل دسترس است. در عین‌حال وی خاطرنشان می‌کند که مدل‌های غیر پرو کماکان از نمایشگرهای LTPO استفاده نخواهند کرد. این موضوع بدان معناست که کاربران نبایستی منتظر عرضه فناوری‌های پروموشن و نمایشگر همیشه روشن باشند. بنابراین میان دسته‌بندی‌های مختلف آی‌فون کماکان تفاوت‌های قابل‌توجهی به چشم خواهد خورد.

داینامیک آیلند مشخصه‌ای است که هنگام کار با اینترفیس دستگاه از یک حفره استفاده می‌کند. این حفره به لحاظ مفهومی همانند یک تاچ‌بار بوده و فناوری مورد استفاده در آن نیز به ارتقاء تجربه کاربری اسمارت‌فون کمک می‌کند. به‌عنوان مثال اعلان‌های مربوط به پیام‌ها یا سایر المان‌ها در این قسمت قرار خواهند گرفت. بعلاوه داینامیک آیلند هشدارهای سیستمی برای تماس‌های تلفنی دریافتی و درخواست‌ها هنگام استفاده از فیس آی‌دی را نمایش داده و به‌دنبال انتشار سیستم‌عامل iOS 16.1 با مشخصه فعالیت‌های زنده (Live Activities) در اپلیکیشن‌های ثالث نیز هماهنگی پیدا خواهد کرد.

راس یانگ پیش‌تر نیز با دقتی بالا پیش‌بینی کرده بود که گوشی‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس و مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو از فناوری پروموشن پشتیبانی می‌کنند. همچنین وی پیش‌بینی کرد که ششمین نسل آی‌پد مینی مجهز به یک نمایشگر 8.3 اینچی خواهد بود؛ در حالی‌که جدیدترین مدل مک‌بوک ایر از یک نمایشگر کمی بزرگ‌تر با اندازه 13.6 اینچ بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH