اسمارت‌فون آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند معرفی شد

سری آنر ایکس شامل محصولات رده پایین‌تر برند مستقل آنر است. تاکنون شاهد عرضه 5 مدل هندست از این خانواده به بازارهای جهانی بوده‌ایم. اکنون شاخه میانمار آنر از یک اسمارت‌فون جدید با نمایشگر بزرگ و باتری قدرتمند با نام آنر X6 رونمایی کرده است.

این هندست مجهز به یک ناچ قطره‌ای‌شکل روی پنل جلویی بوده و پنل پشتی آن نیز از یک ماژول جزیره‌ای مربعی‌شکل برای دوربین‌های سه‌گانه میزبانی می‌کند. این سبک از طراحی پیش‌تر در اسمارت‌فون آنر X8 5G نیز رویت شده است. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این هندست مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع خبری از کشور مالزی، آنر X6 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود. این هندست سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا خواهد کرد. بعلاوه آنر X6 احتمالا مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و 2 حسگر 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که تمامی این مشخصات با جایگاه مورد انتظار برای گوشی مطابقت دارند. با این‌حال شخص افشاگر دارای سوابق مشخصی نیست؛ بنابراین در رابطه با صحت و سقم این اطلاعات نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. قیمت‌گذاری ادعا شده برای این گجت برابر با 599 رینگیت مالزی (تقریبا 130 دلار) است. بعلاوه این هندست با حداقل 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی و سفید قابل دسترس خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH