اسمارت‌فون ردمی K60 با نمایشگر خمیده 2K و فناوری حفاظتی چشم در راه است

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، اسمارت‌فون‌های سری ردمی K60 مجهز به نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده، رزولوشن 2K و همچنین فناوری محافظت از چشم کاربران خواهد بود. یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که این سری شامل 2 مدل رده بالا مبتنی بر پلتفرم‌های اسنپ‌دراگون خواهد بود. همچنین این خانواده احتمالا شامل مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر با نمایشگرهایی متفاوت خواهد بود.

شایان به ذکر است که سری ردمی K50 نیز مجهز به نمایشگر 2K است. این در حالیست که گجت‌های مذکور جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرچم‌داران بازار با ویژگی‌های مشابه و رقابتی به‌شمار می‌رود. لو ویبینگ؛ مدیرعامل Xiaomi Group China اخیرا با طرح پرسشی نظر کاربران را در خصوص استفاده از طراحی داینامیک آیلند در سری ردمی K60 جویا شد. اکنون کاربران اینترنت به شکل فعالانه‌ای حول این موضوع بحث می‌کنند.

بر اساس اطلاعات موجود، سری ردمی K60 در 3 ماهه نخست سال 2023 معرفی خواهد شد. مدل‌های مختلف این خانواده از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 استفاده خواهند کرد. با این‌حال پیرامون مشخصات این هندست‌ها هنوز جزئیات دیگری در دست نیست.

پیش از این Digital Chat Station نخستین فردی بود که مشخصات و تاریخ عرضه ردمی K50 و شیائومی 12 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH