اسمارت‌فون هواوی نوا 10SE در وبسایت رسمی کمپانی رویت شد

روز گذشته اسمارت‌فون هواوی نوا 10SE در وبسایت رسمی کمپانی چینی رویت شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که هواوی برخی مشخصات این اسمارت‌فون را فاش کرده است. اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که هواوی نوا 10SE مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. در بخش دوربین نیز این هندست از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی پنل جلویی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ثانویه 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود میزبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز هواوی نوا 10SE از طریق یک باتری 4500 میلی‌امپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی در بستر سیم تامین می‌شود. همچنین این اسمارت‌فون با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

هواوی نوا 10SE از قالب طراحی باریک‌تر و سبک‌تری استفاده خواهد کرد

هواوی نوا 10SE در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود یعنی نوا 10 پرو از قالب طراحی باریک‌تر و سبک‌تری بهره خواهد برد. ضخامت این هندست تنها برابر با 7.39 میلی‌متر و وزن آن معادل 184 گرم است. برای مقایسه جالب است بدانید که ضخامت بدنه هواوی نوا 10 پرو برابر با 7.88 میلی‌متر و وزن آن برابر با 191 گرم است. بعلاوه نوا 10SE کماکان از همان زبان طراحی نوا 10 پرو استفاده می‌کند. این دستگاه یک حلقه ستاره‌ای جدید را به ماژول دوربین اضافه نموده و تطابق رنگ آن نیز به نوا 10 پرو نزدیک‌تر است. این حلقه به پوششی طلایی تزئین شده و در همان نگاه نخست توجه مخاطبان را به سوی خود جلب می‌کند.

متاسفانه مدل پردازنده مورد استفاده در هواوی نوا 10SE کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با توجه به اینکه هواوی نوا 10 پرو از نسخه 4G تراشه اسنپ‌دراگون 778G کوالکام استفاده می‌کند؛ لذا نوا 10SE نیز احتمالا مجهز به یک تراشه 4G اسنپ‌دراگون خواهد بود.

هواوی نوا 10SE

هواوی نوا 10 پرو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور RYYB، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ماکرو و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است. این پیکره‌بندی دوربین از ثبت تصاویر پرتره در شرایط نوری ضعیف، عکس‌برداری فوری، فوکوس پرتره و حالت مات‌شدگی پرتره پشتیبانی می‌کند. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

توان پردازشی این گجت از طریق ورژن 4G تراشه اسنپ‌دراگون 778G تامین می‌شود. همچنین هواوی به منظور تامین انرژی مورد نیاز نوا 10 پرو از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با فناوری سوپر فست شارژ توربو 100 واتی بهره گرفته است. کمپانی چینی ادعا می‌کند که شارژ کامل باتری این هندست حدودا 20 دقیقه زمان خواهد برد. همچنین این دستگاه از ورژن ارتقایافته اتصال وای‌فای 6، NFC و پرداخت هوشمند پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین نیز سری هواوی نوا 10 نخستین اسمارت‌فون صنعت با دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه به‌همراه یک لنز کلوزآپ پرتره در قسمت جلویی روانه بازار می‌شود. این موضوع امکان ایجاد سیستم تصویربرداری استریو دو چشمی جدید را فراهم می‌کند؛ سیستمی که از قابلیت فوکوس خودکار فول پیکسل پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH