داده‌های اولیه از فروش بسیار ناامیدکننده آی‌فون‌ 14 اپل حکایت دارند

داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم نظارتی تجارت الکترونیک موسوم به Sandalwood نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند سری آی‌فون 14 اپل در فروشگاه Tmall به شکلی دوگانه قابل توصیف است.

فروش مدل استاندارد آی‌فون‌ 14 در نخستین هفته پس از آغاز فروش این هندست در مقایسه با فروش ورژن استاندارد آی‌فون‌ 13 در دوره زمانی مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته است. در عین‌حال فروش مدل‌های آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس در مقایسه با پارسال رشد 56 درصدی را نشان می‌دهد.

در میان ورژن‌های مختلف آی‌فون‌ 14، نسخه 128 گیگابایتی محبوب‌ترین مدل به‌شمار می‌رود. در خصوص سایر مدل‌ها، ورژن‌های 256 و 512 گیگابایتی از محبوبیت بالاتری در میان مشتریان برخوردار هستند. همچنین موسسه Sandalwood صحت گزارشات پیشین در مورد تصمیم فاکسکان مبنی بر جمع‌آوری بخشی از خطوط تولید آی‌فون‌ 14 و گسترش ظرفیت تولید آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس را مورد تائید قرار داده است.

فروش آی‌فون‌ 14 پلاس در ماه اکتبر آغاز خواهد شد و به باور ناظران، این هندست از جنبه فروش احتمالا به‌طور کامل شکست خواهد خورد. آی‌فون‌ 14 پلاس در واقع نسخه کپی‌برداری شده از آی‌فون‌ 14 همراه با باتری و نمایشگر بزرگ‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH