آپدیت‌ جدید سامسونگ گلکسی واچ 3 منتشر شد

سامسونگ آپدیت جدید و بزرگی را برای سری گلکسی واچ 3 خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، عملکرد قابلیت‌های ردیاب سلامت را بهبود بخشیده و واچ فیس‌های جدیدی را به گلکسی واچ 3 اضافه می‌کند.

واچ فیس‌های مورد اشاره اصالتا متعلق به سری گلکسی واچ 5 سامسونگ هستند. این در حالیست که سری گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ 5 از 2 پلتفرم متفاوت استفاده می‌کنند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی واچ 3 با سیستم‌عامل تایزن روانه بازار شد. اکنون واچ فیس‌های جدیدترین اسمارت‌واچ سامسونگ با سیستم‌عامل متوقف شده این شرکت سازگاری پیدا کرده‌اند.

بعلاوه اکنون نشانگر فعالیت روزمره قادر به همگام‌سازی داده‌ها با اسمارت‌فون گلکسی بوده و یک ویژگی جدید تشخیص خروپف نیز به اسمارت‌واچ اضافه شده است. این قابلیت نخستین بار با معرفی سری گلکسی واچ 4 معرفی شد. بدین منظور بایستی گوشی موبایل در نزدیکی شما قرار داشته و مجوز دسترسی جهت استفاده از میکروفون گوشی نیز صادر شده باشد.

آپدیت جدید دارای فیرم‌ور با شماره ورژن R8x0XXU1DVH4 بوده و احتمالا به‌زودی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. به‌روزرسانی‌های اسمارت‌واچ به‌طور معمول با تاخیر زمانی نه‌چندان طولانی قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH