مشخصات کامل اسمارت‌فون وان‌پلاس 11R منتشر شد

افشای اطلاعات و انتشار شایعات پیرامون سری وان‌پلاس 11 از مدتی قبل آغاز شده است. سری جدید پرچم‌داران وان‌پلاس دقیقا همانند امسال شامل 3 مدل مختلف با اسامی وان‌پلاس 11 پرو، وان‌پلاس 11T و وان‌پلاس 11R خواهد بود.

پیش از این پیرامون اسمارت‌فون وان‌پلاس 11 پرو خبرهایی منتشر شده است. روز گذشته نیز گزارش جدیدی در خصوص وان‌پلاس 11R منتشر شد و فهرست مشخصات فنی کامل این هندست در دسترس عموم قرار گرفت. وبسایت MySmartPrice با همکاری یک افشاگر موسوم به OnLeaks فهرست مشخصات کامل وان‌پلاس 11R را منتشر کرده است. این هندست احتمالا به‌عنوان جانشین وان‌پلاس 10R معرفی خواهد شد؛ گجتی که در اوایل سال 2022 روانه بازار شد.

مشخصات لو رفته برای وان‌پلاس 11R

بر اساس اعلام وبسایت MySmartPrice، وان‌پلاس 11R مجهز به یک نمایشگر آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2412 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس 10R مجهز به تراشه Dimensity 8100 Max است. وان‌پلاس 11R با 8 یا 16 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز اسمارت‌فون وان‌پلاس احتمالا مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود. این سیستم از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین جلویی هندست نیز مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

وان‌پلاس 10R با رنگ‌آمیزی Prime Blue

انرژی مورد نیاز وان‌پلاس 11R از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ 100 واتی SuperVOOC تامین خواهد شد. بدین‌ترتیب سرعت شارژ باتری در مقایسه با وان‌پلاس 10R کاهش خواهد یافت. وان‌پلاس 10R از فناوری شارژ 150 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند.

فهرست مشخصات لو رفته نشان می‌دهد که وان‌پلاس 11R با پیشرفت‌های نه‌چندان بزرگ نسبت به مدل نسل قبلی عرضه خواهد شد. به بیان دقیق‌تر مشخصات این هندست تقریبا مشابه با مدل نسل قبلی آن است. با این‌حال وان‌پلاس تاکنون در رابطه با وان‌پلاس 11R هیچ‌گونه جزئیات خاصی را مورد تائید قرار نداده است. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH