تصاویر جدید از طراحی سامسونگ گلکسی A14 منتشر شد

سامسونگ در ماه دسامبر گذشته از اسمارت‌فون گلکسی A13 5G رونمایی کرد و ورژن 4G این هندست نیز در ماه مارس 2022 معرفی شد. نهایتا در ژوئن سال جاری میلادی شاهد عرضه نسخه‌ای از این اسمارت‌فون با تراشه هلیو G80 بودیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها غول کره‌ای طی چند ماه آینده از گلکسی A14 رونمایی خواهد کرد. اکنون رندرهای مربوط به این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است.

گلکسی A13 همراه با نمایشگر Infinity-V روانه بازار شد؛ اما گلکسی A14 برخلاف این مدل از یک نمایشگر Infinity-U بهره خواهد برد. بر اساس اعلام برخی منابع خبری، این هندست احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

پنل پشتی سامسونگ گلکسی A14 از طراحی مشابه با گلکسی A13 5G برخوردار است؛ چرا که در عوض بهره‌گیری از دوربین‌های چهارگانه، مدل 4G دارای 3 دوربین بوده و فلاش در سمت راست و حد فاصل بین 2 دوربین نخست قرار دارد.

لبه سمت راست بدنه سامسونگ گلکسی A14 از کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثرانگشت میزبانی می‌کند. همچنین درگاه مخصوص سیم‌کارت روی لبه سمت چپ بدنه گوشی تعبیه شده است. در لبه پایینی قاب دستگاه شاهد به‌کارگیری پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون و شبکه اسپیکر هستیم. میکروفون ثانویه نیز روی لبه فوقانی بدنه گوشی مستقر شده است.

سامسونگ گلکسی A13 4G (سمت راست)، سامسونگ گلکسی A13 4G با تراشه هلیو G80 (وسط)، سامسونگ گلکسی A13 5G (سمت چپ)

به گفته برخی منابع خبری، سامسونگ گلکسی A14 دارای بدنه‌ای با ابعاد 167.7×78.7×9.3 میلی‌متر بوده و در مقایسه با مدل‌های 4G و 5G گلکسی A13 حدودا 0.5 میلی‌متر ضخیم‌تر است. هنوز مشخص نیست که آیا این افزایش ضخامت موجب ارتقاء ظرفیت باتری نسبت به نمونه 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌کارگیری شده در گلکسی A13 خواهد شد یا خیر.

انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون سامسونگ گلکسی A14 باشیم.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی A14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH