تصاویر و جزئیات جدید از ساعت هوشمند گوگل منتشر شد

به لطف انتشار یک فهرست در وبسایت آمازون، جزئیات و تصاویر بیش‌تری از ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل در دسترس عموم قرار گرفته است. البته این فهرست مدتی بعد از وبسایت آمازون حذف شد. بر اساس گزارش وبسایت 9to5Google یک افشاگر مشهور با نام استیو اچ مک‌فلای (با شناسه Slashleaks) و وبسایت SmartDroid بلافاصله به موجودیت این فهرست پی برده و پیش از حذف آن موفق به ذخیره‌سازی تعدادی از تصاویر تبلیغاتی پیکسل واچ شده‌اند.

تا کنون بسیاری از مشخصه‌های طراحی پیکسل واچ روشن شده با این‌حال اطلاعات اخیرا لو رفته دربردارنده جزئیاتی پیرامون انواع بندهای پیکسل واچ و همچنین برخی نکات مهم دیگر نظیر ادغام آن با فیت‌بیت هستند. بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده به‌نظر می‌رسد که پیکسل واچ مجهز به یک صفحه دایروی با طراحی گنبدی‌شکل است. ظاهرا این نمایشگر در قسمت لبه‌ها دارای خمیدگی است. همچنین بدنه این اسمارت‌واچ از جنس فولاد ضدزنگ بازیافتی تولید شده و مجهز به یک تاج چرخان است.

اطلاعات جدیدا لو رفته احتمالا مهم‌ترین جزئیات قابل دسترس پیرامون پیکسل واچ به‌شمار می‌روند. در وهله نخست مشخص شده که این گجت پوشیدنی با 4 طرح مختلف بند شامل مدل‌های سیلیکونی با رنگ‌آمیزی مشکی، خاکستری، سفید کمرنگ و سبز روشن، بندهای پارچه‌ای بافته شده با رنگ‌های نارنجی، سبز و مشکی و 2 گزینه مختلف چرمی شامل یک مدل با رنگ‌آمیزی مشکی و سبز و دیگری با رنگ‌های مشکی، خاکستری و نارنجی روانه بازار خواهد شد.

همچنین گالری آن شامل واچ فیس‌های جدیدی است که پیش‌تر در هیچ کجا رویت نشده‌اند. به‌عنوان مثال یکی از واچ فیس‌ها زمان را با استفاده از کلمات نشان داده و واچ فیس دیگری دارای یک طرح گرافیکی از منظره است. صرفنظر از این موارد، برخی ویژگی‌های قابل رویت نظیر پشتیبانی از ECG از برند زیرمجموعه گوگل یعنی فیت‌بیت الهام گرفته شده است. همچنین تصاویر نشان‌دهنده اینترفیس برقراری تماس اضطراری و قابلیت اتصال سریع (Fast Pair) برای راه‌اندازی گجت پوشیدنی هستند.

فهرست مربوط به پیکسل واچ در وبسایت آمازون، شایعات پیشین مبنی بر مقاومت پیکسل واچ در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر، پوشش محافظ ضد خش از نوع کورنینگ گوریلا گلس، قابلیت نظارت بر خواب و اتصال سریع به پیکسل بادز را مورد تائید قرار داده است. ظاهرا این اسمارت‌واچ مجهز به یک حالت اضطراری نیز بوده و در مواقع لزوم به مخاطبان منتخب هشدار خواهد داد. همچنین به‌نظر می‌رسد که خریداران پیکسل واچ می‌توانند برای مدت 6 ماه از سرویس Fitbit Premium به‌صورت رایگان استفاده کنند.

بندها و واچ فیس‌های مخصوص پیکسل واچ

گوگل نخستین بار ضمن برگزاری رویداد I/O طی ماه مه امسال تصاویری از پیکسل واچ را به معرض نمایش گذاشت. واقعیتی که پیکسل واچ را به یک محصول جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند این است که گجت مذکور نخستین ساعت تولید شده توسط شرکتی است که از سال‌ها قبل در زمینه توسعه نرم‌افزار برای ساعت‌ها فعالیت دارد. این موضوع می‌تواند پیکسل واچ را به یک رقیب سرسخت برای بهترین اسمارت‌واچ‌های فعلی بازار تبدیل کند.

بر اساس اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌واچ با قیمت‌گذاری پایه 349 دلاری روانه بازار می‌شود. در صورت تحقق این سناریو، قیمت پیکسل واچ گوگل از سامسونگ گلکسی واچ 5 گران‌تر و از اپل واچ سری 8 ارزان‌‌تر خواهد بود. با توجه به گزارشات، پیکسل واچ مجهز به یک پردازنده اصلی و یک پردازنده کمکی بوده و از 1.5 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین به‌نظر می‌رسد که باتری این ساعت برای مدت 1 روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

پیکسل واچ گوگل در روز 6 اکتبر (14 مهر ماه) به‌طور کامل معرفی خواهد شد. همچنین یک شایعه اخیرا مطرح شده نشان می‌دهد که کاربران در صورت پیش‌خرید اسمارت‌فون پیکسل 7 پرو یک دستگاه پیکسل واچ را نیز به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH