سرویس پخش آهنگ Apple Music صد میلیونی شد!

اپل موزیک از یک نقطه عطف بزرگ عبور کرده است و برتری قابل توجهی در تعداد آهنگ‌ها نسبت به رقبا پیدا کرده است.

امروز اپل اعلام کرد که Apple Music، سرویس استریم موسیقی این شرکت، رسما از تعداد صد میلیون آهنگ عبور کرده است. این دست‌آورد با آی‌پاد اورجینال که وعده “1000 آهنگ در جیب شما” را داده بود، فاصله زیادی دارد.

با گذشت بیست و یک سال از اختراع iTunes و اولین آی‌پاد، از 1000 آهنگ در جیب شما به 100 هزار برابر آهنگ در Apple Music رسیده‌ایم. با هر معیاری که بسنجید، این موضوع یک رشد خارق‌العاده است. در واقع با این پلتفرم کل تاریخ، حال و آینده موسیقی در دستان شما یا فرمان صوتی خواهد بود.

برخلاف Spotify، که بیشتر به توصیه‌های الگوریتمی متکی است، اپل همچنان بر روی پلتفرم موسیقی خود نظارت انسانی را انجام می‌دهد.
این صرفا فرصتی برای تأمل در مورد اینکه چقدر پیشرفت کرده‌ایم نیست، بلکه لحظه‌ای برای هیجان‌زده شدن در مورد آینده است. به گفته مسئولین این پلتفرم، در Apple Music، سرپرستی انسانی همیشه هسته اصلی همه کارها بوده است، مانند نظارت انسانی که الگوریتم‌های توصیه آن‌ها را هدایت می‌کند. در ادامه گفته‌ شده: اکنون بیش از هر زمان دیگری، می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در مراقبت از انسان در ایجاد بهترین ارتباط بین هنرمندان و مخاطبان کلیدی خواهد بود.

برای نشان دادن اهمیت مراقبت از انسان، این شرکت در حال راه اندازی Apple Music Today است، یک سری جدید که در آن هر روز یک آهنگ جدید انتخاب می‌شود و ما را به عمق تاریخچه آن می‌‌برد، زیرا باور دارند که هر یک از 100 میلیون آهنگ در کاتالوگ پلتفرم‌شان داستان خاص خود را دارد.

در آخر نیز گفتند: با چنین وسعت عظیمی از آهنگ‌ها، ما می‌دانیم که شما به کسی نیاز دارید تا شما را راهنمایی کند. دورانی که کتابخانه شما به هم ریخته است گذشته است: اکنون این وظیفه ماست که به شما کمک کنیم موارد دلخواه جدید و جواهرات فراموش شده را دوباره کشف کنید، خواه یکی از مجریان رادیویی متخصص ما باشد که مسیر شما را روشن می‌کند یا یک لیست پخش دست ساز.

جالب است بدانید که بزرگ‌ترین رقیب این سرویس یعنی اسپاتیفای، بیش از ۸۰ میلیون آهنگ دارد که فاصله قابل توجهی میان این دو سرویس قرار می‌دهد. به نظر شما کدام سرویس پخش موسیقی تجربه بهتری ارائه می‌دهد؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH