شیائومی اسمارت بند 7 پرو

اسمارت‌بند جذاب شیائومی بالاخره به بازار جهانی عرضه می‌شود

شیائومی اسمارت بند 7 پرو که ابتدا در ماه جولای فقط برای چین معرفی و عرضه شد، هم‌اکنون به بازار جهانی وارد شده است.

شیائومی امروز میزبان یک رویداد مطبوعاتی در برلین بود. این شرکت که در وهله اول، سری Xiaomi 12T خود را به نمایش گذاشت.

سپس در کنار پرچمدار جدیدش (Xiaomi 12T Pro)، نسخه گلوبال شیائومی اسمارت بند 7 پرو (The global Xiaomi Smart Band 7 Pro) را نیز معرفی کرد.

طبق مشخصاتی که شیائومی ارائه داده است، نسخه گلوبال این اسمارت بند از صفحه نمایشی جذاب با بیش از 150 والپیپر بهره می‌برد.

در واقع می‌توان گفت شیائومی اسمارت بند 7 پرو حداقل روی کاغذ دستگاهی جذاب و بسیار قانع کننده است.

این اسمارت بند دارای صفحه‌ای مستطیلی شکل است و با بند سیلیکونی عرضه می‌شود.

البته که در بازار بند‌های زیادی برای انتخاب و خرید وجود دارد، اما خود دستگاه تنها با دو نوع بند عرضه می‌شود (رنگ‌های نقره‌ای و برنزی که با دستگاه معرفی شدند).

شیائومی در این رویداد از بند‌هایی به رنگ عاج، زیتونی، نارنجی، آبی، مشکی، صورتی و بند‌های نسخه ویژه کاج سبز و خاکستری به رنگ ماه رونمایی کرد (شما می‌توانید این بند‌ها را به صورت جداگانه از اسمارت بند تهیه کنید).

این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED است. این نمایشگر وضوح 280 در 486 را ارائه می‌دهد. تا 500 نیت روشنایی دارد و انگار شیائومی بر خلاف همیشه، بیشتر از یک حالت روشنایی خودکار برای این اسمارت‌ بند در نظر گرفته است.

شیائومی تاکید کرده است که اسمارت‌ بند دارای یک محافظ شیشه‌ای در بالای نمایشگر به همراه پوشش ضد اثر انگشت است.

این شرکت یک شیشه میکرو خمیده 2.5 بعدی را روی این نمایشگر قرار داده و همینطور که در ابتدا اشاره کردیم، شیائومی برای این اسمارت بند بیش از 150 والپیپر در نظر گرفته است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، و این در حالی است که این اسمارت بند از عمر باتری فوق‌العاده خوبی نیز بهره می‌برد

بله، این دستگاه از بیش از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و تا 12 روز عمر باتری ارائه می‌دهد. برای امکان پذیری این امر، شیائومی یک باتری 235 میلی آمپر ساعتی برای این اسمارت‌ بند در نظر گرفته است.

علاوه بر این، این دستگاه دارای گواهینامه 5 ATM نیز هست، به این معنی که شما می‌توانید تا 10 دقیقه در عمق 50 متری آب با این اسمارت‌ بند غواصی انجام دهید.

همانند نسل‌های پیشین، شما می‌توانید برای کنترل کیفیت خواب خود نیز به این دستگاه اعتماد کنید، همچنین یک حسگر ضربان قلب و یک حسگر سنجش اکسیژن خون (SpO2) در این اسمارت‌ بند تعبیه شده است که در تمام روز عملکرد خون شما را می‌سنجند.

حسگرهای دیگری مثل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نور محیط و GNSS را نیز نباید از یاد ببرید.

برای فعالسازی این اسمارت بند، شما به برنامه Mi Fitness و یک دستگاه با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 نیاز دارید. این دستگاه با اندروید 6.0 و بالاتر و iOS 12 و بالاتر سازگار است، بنابراین تقریباً می‌تواند به هر دستگاه آیفون یا اندرویدی مدرنی متصل شود.

ابعاد این دستگاه 44.7 در 28.8 در 11 میلی‌متر است و وزن آن 20.5 گرم است و شیائومی قیمت این اسمارت بند را 99 یورو تعیین کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH