سرانجام گوشی لومیا 1320 ویندوزفون 8.1 را دریافت کرد!

همان طور که پیش‌تر در آی تی‌رسان مطالعه کرده‌اید، کمپانی‌های سازنده اسمارت فون شروع به بروزرسانی گوشیهای خود کرده‌اند. اما مثل این که نوکیا کمی از این قافله عقب مانده است. زیرا زمان زیادی از معرفی رسمی ویندوز فون 8.1 می‌گذرد، اما نوکیا (مایکروسافت) گوشی لومیا 1320 را امروز به این نسخه بروزرسانی کرده است.

Lumia-1320-KSP-6-jpg

ویندوز فون 8 مشکلات بسیار زیادی داشت و کاربران نمی‌توانستند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند؛ اما طبق گفته مایکروسافت، ویندوز فون 8.1 بهبودهای بسیاری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. همچنین مایکروسافت امیدوار است که این نسخه دوباره سیستم عامل ویندوز را زنده کند.

امروز لومیا 1320 در اغلب کشور‌های جهان بروزرسانی ویندوز فون 8.1 را دریافت کرد؛ با آپدیت لومیا 1320 مشاهده خواهید کرد که ویژگی‌های جدید و کاربردی دیگری نیز به این گوشی اضافه می‌شود.

شایان ذکر است که پیش‌تر کاربران لومیا 1320 از نسخه 8 سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کردند.

اگر لومیا 1320 شما به اینترنت متصل باشد، با دریافت بروزرسانی جدید گوشی، خود هشداری به کاربر مبنی بر وجود بروزرسانی جدید می‌دهد. اما اگر قصد دارید جستوجو برای دریافت بروزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهید، می‌توانید در گوشی وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه بروزرسانی گوشی (Phone update) را انتخاب نمایید. در مراحل بعدی، خود گوشی تا دریافت بروزرسانی و نصب آن راهنمایی‌های لازم را به شما (کاربر) خواهد کرد.


منبع: gsmarena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH