اینفینیکس زیرو اولترا

پرچمدار جدید اینفینیکس با صفحه نمایش خمیده و دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد!

اینفینیکس سرانجام گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را با نام اینفینیکس زیرو اولترا یا Infinix ZERO ULTRA معرفی کرد. بنابر گفته اینفینیکس این گوشی با ویژگی‌های فوق‌العاده و قیمت مناسبش، می‌تواند با دیگر هم‌رده‌های خود رقابت کند.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی 3D خمیده AMOLED با رزولوشن FHD+ است که نرخ تازه‌سازی آن نیز به 120 هرتز می‌رسد. این دستگاه به پردازنده MediaTek Dimensity 920 SoC مجهز شده و از شارژ سریع 180 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به قیمت و مشخصات پرچمدار جدید Infinix داشته باشیم.

اینفینیکس زیرو اولترا طراحی قابل قبولی دارد و مواد استفاده شده در ساخت آن واقعا با‌کیفیت و با‌دوام هستند. این گوشی با یک صفحه نمایش خمیده در جلو و با بافت شیشه‌ای سه بعدی در پشت عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای (شایدم سفید) در دسترس است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 6.8 اینچی 3D با رزولوشن Full HD+ اشاره کرد. این صفحه نمایش خمیده و از نوع AMOLED است که با وضوح تصویر 2400 × 1080 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز ارائه می‌شود. حاشیه‌های نمایشگر باریک هستند و حداکثر روشنایی آن به 900 نیت می‌رسد.

در داخل گوشی، ما شاهد پردازنده MediaTek Dimensity 920 SoC هستیم که بر مبنی فرآیند 6 نانومتری ساخته شده و شامل دو پردازنده Cortex-A78 با 2 تا 2.5 گیگاهرتز و Cortex-A55 با 6 تا 2 گیگاهرتز فرکانس هسته می‌شود. البته که با این قیمت اینفینیکس می‌توانست از پردازند‌های بهتری مثل Snapdragon 8+ Gen 1 که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است نیز استفاده کند.

ویژگی‌های گوشی اینفینیکس زیرو اولترا

علاوه بر این، این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. از نظر نرم افزاری هم، این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری XOS 12 استفاده می‌کند.

حال بیایید نگاهی به دوربین و شارژر این گوشی هوشمند بیندازیم. Infinix ZERO ULTRA دارای یک دوربین سه گانه در قسمت پشتی خود است که از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو هم، اینفینیکس یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه در این گوشی قرار داده است.

انرژی این گوشی از یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این دستگاه از شارژر 180 واتی Thunder Charge پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری گوشی شما را تنها در 12 دقیقه کاملا شارژ کند.

قیمت گوشی هوشمند اینفینیکس زیرو اولترا

Infinix ZERO ULTRA در بازار جهانی عرضه شده و قیمت این گوشی برای نسخه 8 گیگابایت رم به علاوه 256 گیگابایت حافظه داخلی 520 دلار مشخص شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH