اپ ایمیل یاهو

یاهو اپ ایمیل جدید خود را با هدف صرفه‌جویی در پول و وقت شما معرفی کرد!

مدت‌هاست که از عرضه اپلیکیشن یاهو میل می‌گذرد. و حالا بعد از مدت‌ها یاهو ساخت اپ جدیدی با ظاهری تازه و با ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به قبل ساخته است. این شرکت می‌گوید که این برنامه جدید برای صرفه جویی در زمان، پول و بهبود بهره‌وری طراحی شده است.

اکنون می‌توانید رسیدهای دیجیتالی، کارت‌های هدیه و اشتراک‌های خود را به راحتی مدیریت کنید. ویژگی‌ جدیدی به اپ اضافه شده است که به شما امکان می‌دهد صندوق‌های ورودی خود را به راحتی فیلتر کنید.

یاهو یک منوی ناوبری جدید در بالای صندوق ورودی اضافه کرده که قرار است تجربه خرید کردن را برای شما آسان کند. این منو پیدا کردن اطلاعات خرید، مدیریت کارت‌های اعتباری و جست‌و‌جو برای رسید‌های شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

گزینه‌ای به نام “Gift Card View” نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد کارت‌های هدیه‌ای که در ایمیل خود دریافت کردید ولی هنوز از آنها استفاده نکردید را در یک مکان جست‌وجو و پیدا کنید. “Free Trial Tracker” نیز اضافه شده است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌هایی که خریداری کرده‌اید را مدیریت کنید. این قابلیت همچنین می‌تواند به شما یادآوری کند که مثلا اشتراک شما در فلان‌جا به پایان رسیده.

گزینه‌ای به نام “Receipts View” نیز وجود دارد که اساساً تمام رسیدها و لیست‌های موجود در ایمیل شما را در یک مکان نگه می‌دارد. شما می‌‌توانید به سرعت آنها را بررسی کنید.

هرچند این همه ماجرا نیست. تعداد ویژگی‌هایی که به این اپ افزوده شده بسیار است و هر کدام می‌توانند به نحوی به شما در بهره‌وری هر چه بهتر از زمان و پول کمک کند. این شرکت Top-of-Inbox را نیز به‌روز کرده. با این آپدیت شما دیگر هرگز ایمیل‌های مهم را از دست نخواهید داد.

اکنون می‌توانید عضویت در یک یا چند ایمیل و خبرنامه تبلیغاتی را با یک ضربه لغو کنید. همچنین قابلیتی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تمام ایمیل‌ها را بر اساس دامنه آنها حذف کنید و قابلیتی دیگری نیز هست که تمام فایل‌ها و مدیا‌های شما را در یک مکان با قابلیت فیلتر کردن آنها نمایش می‌دهد.

این به‌روزرسانی همچنین ارسال ایمیل به خودتان را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا ظاهراً بسیاری از افراد هنوز این کار را انجام می‌دهند.

در هر صورت، اگر علاقه‌مند به استفاده از برنامه ایمیل جدید یاهو هستید، می‌توانید آن را از این لینک دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH