سونی اکسپریا 5 مارک 4 طی روز 28 مهر ماه عرضه خواهد شد

امروز نماینده شرکت سونی در چین از عرضه قریب‌الوقوع اسمارت‌فون اکسپریا 5 مارک 4 خبر داد. اکنون این هندست جهت پیش‌سفارش در سراسر خاک چین قابل دسترس است. فروش اسمارت‌فون کامپکت جدید اکسپریا نیز از روز 20 اکتبر (28 مهر ماه) در چین آغاز خواهد شد.

نسخه‌ای از سونی اکسپریا 5 مارک 4 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 875 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این هندست یک پرچم‌دار با نمایشگر کوچک 6.1 اینچی و بدنه‌ای با پهنای 67 میلی‌متری است. بدین‌ترتیب این گجت در مقایسه با اسمارت‌فون‌های شیائومی Mi 12S و سامسونگ گلکسی S22 از اندازه کوچک‌تری برخوردار است. انرژی مورد نیاز اکسپریا 5 مارک 4 از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و وزن آن نیز همانند آی‌فون 14 اپل تنها برابر با 172 گرم است.

سونی اکسپریا 5 مارک 4 از یک نمایشگر OLED HDR، تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی فلش استفاده می‌کند. بعلاوه پنل پشتی دستگاه از 3 سنسور تصویربرداری با رزولوشن 12 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بعلاوه این هندست از فناوری شارژ 30 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم با توانی نامعلوم پشتیبانی می‌کند. همچنین اکسپریا 5 مارک 4 دارای گواهی حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

اسمارت‌فون جدید اکسپریا از صدای ساراند و فناوری Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کند. بعلاوه جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در دسترس بوده و از فناوری‌های DSEE Ultimate و LDAC نیز پشتیبانی می‌شود. نکته مهم اینکه جعبه خرده فروشی گوشی نه‌تنها دارای آداپتور شارژر بلکه شامل یک کابل انتقال داده نیز است. سخنگوی سونی اعلام کرده که این‌کار با هدف حفظ انرژی، کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای و حفاظت از محیط زیست انجام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH