تصویر زنده شیائومی 13 از بازطراحی اساسی آن حکایت دارد

اکنون شیائومی سرگرم توسعه نسل جدید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود موسوم به سری شیائومی 13 است و این موضوع تقریبا بر هیچ‌کس پوشیده نیست. پیش از این در خصوص اسمارت‌فون شیائومی 13 پرو جزئیات فراوانی در فضای اینترنت منتشر شده است. بعلاوه این گجت پیش‌تر در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین نیز رویت شد.

اکنون اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه Cool APK به اشتراک گذاشته شده است؛ نشان‌دهنده طراحی پنل پشتی مدل استاندارد شیائومی 13 است. این تصویر اگرچه واقعی به‌نظر می‌رسد؛ اما تعلق آن به مدل خرده فروشی شیائومی 13 هنوز به اثبات نرسیده است. با نگاهی به طراحی دستگاه می‌توان پی برد که این هندست قویا از زبان طراحی شیائومی می 11 اولترا بهره گرفته است.

این اسمارت‌فون مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه و یک ماژول فلاش روی پنل پشتی است. چنین تغییر شدیدی در طراحی، باور تعلق این تصویر به شیائومی 13 را دشوارتر می‌کند. بر اساس شنیده‌ها کمپانی چینی پیش از معرفی سری شیائومی 13 از خانواده ردمی K60 رونمایی خواهد کرد. بنابراین بعید نیست که تصویر زیر متعلق به یک اسمارت‌فون از سری ردمی K60 باشد.

بر روی ماژول جزیره‌ای دوربین، عبارت “LASER” حک شده است. بنابراین دستگاه مذکور احتمالا از قابلیت فوکوس خودکار لیزری برخوردار خواهد بود. متاسفانه این موارد تنها اطلاعات قابل استخراج از تصویر لو رفته به‌شمار می‌روند.

تصویر احتمالی از شیائومی 13 

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که شیائومی 13 مجهز به یک نمایشگر 6.38 اینچی خواهد بود. بنابراین اندازه نمایشگر این هندست در مقایسه با شیائومی 12 اندکی افزایش خواهد یافت. با این‌حال پنل مذکور کماکان از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که شیائومی 13 پرو مجهز به یک پنل 6.73 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین شود. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی 13 پرو احتمالا از فناوری شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH