اولین رندر از پرچمدار بعدی هوآوی منتشر شد

در حالی که امروز از گوشی هواوی میت 50 پرو در اروپا رونمایی می‌شود، اولین رندر از جانشین این اسمارت‌فون هم منتشر شده است. در ضمن امروز مشخص شد که هواوی P60 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 سری Gen 2 بهره خواهد برد.

اگر برنامه‌ریزی‌ها به مانند سال قبل باشد، هواوی P60 دسامبر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که در کنار این مدل، یک مدل پرو و یک مدل لایت یا RS معرفی شود. تصویری که مشاهده می‌کنید، اولین رندر منتشر شده از این گوشی محسوب می‌شود.

طراحی کلی هواوی P60 ساده است؛ در پشت گوشی دوربین با مدل 8 قرار گرفته و در جلو نیز ناچ نازکی قرار دارد. شنیده‌ها حکایت از آن دارند که هواوی در این گوشی به تقلید از آیفون 14 پرو از طراحی Dynamic Island در بخش ناچ استفاده خواهد کرد. بعلاوه در قسمت دوربین نیز گفته می‌شود شاهد یک لنز 64 مگاپیکسلی تله‌فوتوی جدید خواهیم بود.

منابع آگاه خبر داده‌اند که خانواده هواوی P60 در رنگ‌های جدیدی عرضه می‌شوند و یک رنگ ویژه آبی نیز دارند. لنز 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 40، 48 یا 50 و یا حتی 64 مگاپیکسلی ترکیب دوربین سه‌گانه دوربین این دستگاه را تشکیل خواهند داد.

هواوی P60 همچنان با فناوری 4G عرضه خواهد شد و برخی کیس‌های مخصوص امکان بهره‌مندی از شبکه 5G را در این اسمارت‌فون فراهم خواهند کرد. اندروید 12 و EMUI 13 نیز بخش نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH