بلاک کردن منشن‌های توییتر قابلیت جدید این شبکه اجتماعی خواهد بود

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فراگیر شدن اسمارت‌فون‌ها در سراسر جهان، امروزه یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. بی‌شک تاکنون نام توییتر به گوشتان خورده است و می‌دانید که در حال‌حاضر به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود.

باید گفت که توییتر علاوه بر آسوده کردن ارتباطات، می‌تواند به منظورهای دیگری مانند تبلیغات و معرفی برندهای جدید مورد استفاده قرار گیرد. البته برخی از کاربران تنها برای مطلع شدن از اخبار و رویدادهای مختلف، حساب توییتر خود را چک می‌کنند و هیچ علاقه‌ای به حضور در منشن‌های دیگران ندارند. توییتر برای این دسته از کاربران قابلیت جدیدی را فراهم می‌کند که منجر به بلاک کردن منشن های توییتر می‌شود‌. در نتیجه هیچ کاربری قادر به منشن کردن اکانت افرادی که از قابلیت مذکور استفاده می‌کنند نخواهد بود‌.

در روز پنج‌شنبه، محقق امنیتی توییتر (جین منچون وانگ) تصویر یکی از قابلیت‌های عرضه نشده توییتر را منتشر کرد‌ که به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند، چه کسانی قادر به منشن کردن اسم آن‌ها در توییت‌ها و پاسخ‌ها باشند. باتوجه به تصویر منتشر شده از منوی این ویژگی، کاربران می‌توانند تمام منشن‌های تویتر را بلاک کنند. علاوه بر این، کاربران قادر هستند قابلیت مذکور را به گونه‌ای تنظیم کنند که تنها افراد حاضر در لیست دنبال کننده‌ها قادر به منشن کردن باشند.

لازم به ذکر است که اخیرا طراح حریم خصوصی این شبکه اجتماعی (دامنیک کاموزی)، طی یک توییت قابلیت بلاک کردن منشن‌های توییتر را تایید کرده است. او در ادامه از کاربران در خواست کرد که نظرات خود را درباره قابلیت مذکور بیان کنند. البته ناگفته نماند که در حال‌حاضر این توییت حذف شده است؛ اما می‌توان با اطمینان گفت که قابلیت یاد شده اگر اکنون برای انتشار آماده نباشد، در حال پشت‌سر گذاشتن مراحل توسعه و آزمایش خود است.

قابلیت بلاک کردن منشن‌های توییتر به‌زودی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود

باید گفت که کنترل کاربران به نحوه ارتباط خود با دیگران در شبکه‌های اجتماعی یک امر ضروری است و هرچقدر این کنترل گسترده‌تر باشد و موارد بیشتری را شامل شود، به سود کاربران خواهد بود. طی سال‌های گذشته اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت، یکی از بزرگ‌ترین درخواست‌های کاربران توییتر بوده است. بعد از درخواست‌های گسترده کاربران برای این ویژگی، نهایتا قابلیت ویرایش توییت برای کاربران توییتر آبی در دسترس قرار گرفت. انتظار می‌رود که بعد عرضه ویژگی بلاک کردن منشن‌های توییتر، امکانات گسترده‌تری جهت کنترل تعاملات کاربران این شبکه اجتماعی در راه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH