امیزفیت از ساعت هوشمند Falcon با ویژگی‌های جدید رونمایی کرد

ساعت هوشمند امیزفیت Falcon که در اردیبهشت ماه فاش شده بود، امروز رسما توسط این شرکت با ویژگی‌های جدید رونمایی شد. امیزفیت Falcon ساعت هوشمند با طراحی یکپارچه تیتانیوم TC4 است. این ساعت در برابر زنگ‌زدگی مقاوم بوده و چهار کلید کنترل آن نیز از جنس تیتانیوم است.

این ساعت هوشمند توانست با موفقیت از 15 آزمایش بگذرد و در نهایت گواهینامه MIL-STD 810G را از آن خود کند. امیزفیت دارای مقاومتی معادل با 20 اتموسفر (یعنی تا 200 متر) در برابر آب است که جزو اولین مورد در ساعت‌های هوشمند این شرکت به حساب می‌آید.

این ساعت دارای سیستم‌عامل Zepp، صفحه نمایش لمسی امولد 1.28 اینچی (همیشه روشن) با وضوح 416 در 416 پیکسل است. تراکم پیکسلی امیزفیت فالکن 326 پی‌پی‌آی بوده و روشنایی معادل با 1000 نیت دارد. صفحه نمایش دارای شیشه کریستالی یاقوت کبود است. درجه سختی آن 9 از 10 بوده یعنی در مقیاس سختی یکی کمتر از الماس است. یک پوشش برای جلوگیری از ایجاد لک و اثر انگشت روی این دستگاه ساخته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دستگاه هوشمند، استفاده از شش سیستم مکان‌یاب ماهواره‌ای و موقعیت‌یاب دو بانده (L1 و L5) است که برای ردیابی دقیق حتی در مناطق متراکم نیز کاربرد دارد. از زمان حرکت، این موقعیت‌یاب شما را پوشش می‌دهد و می‌تواند کوتاه‌ترین مسیر را در هنگامی که عجله دارید، برای شما نمایان کند.

همچنین باید خاطرنشان کرد که ویژگی‌های معمول سلامتی در این دستگاه نیز مانند بقیه محصولات وجود دارد. از جمله این ویژگی می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، کنترل خواب، و اندازه‌گیری میزان استرس اشاره کرد. بیشتر از 150 نوع ورزش داخلی و خارجی نیز وجود داشته که برای هشت موردشان به طور مثال شنا در استخر توانایی تشخیص خودکار دارد.

شما می‌توانید در طول تمرین‌های ورزشی صفحه نمایش را روشن نگه داشته تا راحت‌تر ورزش خود را بسنجید. همچنین برای حرفه‌ای‌تر بودن، می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به دستگاه‌های تمرینی حرفه‌ای مانند کمربند ضربان قلب و یا دستگاه قدرت‌سنج دوچرخه‌سواری متصل کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت فالکن دارای یک مربی مجهز به هوش مصنوعی است. یعنی شما می‌توانید در طول تمرینات خود از این قابلیت استفاده کنید تا درست‌تر عمل کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات موجود را با برنامه‌های تناسب اندام دیگری مانند گوگل فیت، اپل هلس، Relive ،Strava و برنامه دویدن آدیداس همگام‌سازی کنید.

منبع انرژی این ساعت یک باتری 500 میلی آمپری است. طبق گفته‌ها، در استفاده معمولی می‌تواند تا دو هفته دوام بیاورد که معمولا شارژ شدن آن نیز تا دو ساعت زمان می‌برد.

 

این ساعت دارای اتصال WLAN 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 BLE است که می‌تواند با دستگاه‌های Android (7.0 و بالاتر) و iOS (12.0 و بالاتر) همگام‌سازی شود. وزن آن 64 گرم بوده و بندهای پهنی معادل با 22 میلی‌متر دارد. سگک تیتانیومی ساعت از جنس سیلیکون مایع است.

قیمت آن در ایالات متحده 500 دلار، در فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا 500 یورو و در بریتانیا 499 پوند (557 دلار/ 573 یورو) است. افراد می‌توانند آن را از طریق فروشگاه‌های امیزفیت و آمازون موجود در کشور خریداری کنند که البته به گفته خود این شرکت، این ساعت به زودی در کشورهایی مثل برزیل، مکزیک و سایر بازارها از طریق AliExpress در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH