احتمال دارد اسند mate 3 دارای حسگر اثر‌انگشت باشد، این گوشی تست بنچمارک را نیز پشت سر گذاشت!

پیش‌تر تصاویری از گوشی هوآوی اسند mate 3 را در آی‌تی‌رسان قرار دادیم که برای دوست داران فبلت‌های هوآوی خبر خوبی بود. آخرین نسخه معرفی شده این گوشی اسند mate 2 نام دارد که زمان زیادی از ورود رسمی آن به بازار نمی گذرد. اما هوآوی تصمیم گرفته است که معرفی نسخه جدید آن را به تاخیر نیندازد.

بعد از انتشار تصاویری از هوآوی اسند mate 3، امروز خبر‌ها حاکی از این است که بر روی گوشی ذکر شده تست بنچمارک نیز انجام شده است. پیش‌تر سری اسند گوشی‌های هوآوی فبلت‌هایی میان‌رده محسوب می‌شدند، اما با مرور زمان این شرکت قدرت گوشی‌ها را بالا برد و از میان‌رده بودن فاصله گرفت.

ascend-mate-3-antutu

طبق تصویر بنچمارک، اسند mate 3 از پردازنده HiSilicon Kirin 920 به همراه حافظه رم 2 یا 3 گیگابایتی بهره می‌برد. سیستم عامل این گوشی نیز نسخه 4.4.2 اندروید است. دوربین دستگاه همان دوربین است که در گوشی اسند mate 2 4G استفاده شده بود که 13 مگاپیکسل قدرت دارد و می‌تواند با رزولویشن 1080p فیلم برداری کند. دوربین مکالمه تصویری (عکاسی سلفی) این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است.

ascend-mate-3

تصاویری که از پنل پشتی این دستگاه به بیرون درز کرده حاکی از آن است که گوشی از یک بدنه فلزی بهره می‌برد. اما موضوع اصلی در سوراخ پایین دوربین است که احتمال می‌رود هوآوی این سوراخ را برای تعبیه حسگر اثر انگشت در نظر گرفته است.

3 در مورد “احتمال دارد اسند mate 3 دارای حسگر اثر‌انگشت باشد، این گوشی تست بنچمارک را نیز پشت سر گذاشت!”

  1. سلام دوستان
    بهترین فبلت از دیدگاه من SAMSUNG Galaxy Mega 6.3
    فوق العادست … طراحی زیبا و شیک و امکانات عالی و قیمت مناسب

  2. دوستان کدوم تصویر ماله پشتشه کدوم واقعی تره؟؟؟یکی زیباست و شبیه onemaxهست و یکی بی ریخت…لطفا اگه میدونید بگید

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی توسط هوآوی منتظر بمانیم تا از شکل و قیافه اصلی mate 3 مطلع شویم.
      شاد باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH