گوگل پیکسل 7 مینی در راه است؟

یک سورس کد جدیدا منتشر شده از سری پیکسل 7 گوگل نشان می‌دهد که غول جستجوگر احتمالا روی توسعه یک اسمارت‌فون پرچم‌دار با نمایشگر کوچک کار می‌کند. این هندست احتمالا با نام تجاری پیکسل 7 مینی روانه بازار خواهد شد. پیش از این یک افشاگر مشهور چینی به موجودیت دستگاه پیکسلی با اندازه کوچک‌تر اشاره کرده بود.

همچنین قطعه کد مورد اشاره دربردارنده جزئیاتی پیرامون دستگاه پیکسلی تاشو شایعه شده موسوم به پیکسل فولد است. بر اساس اعلام وبسایت Notebookcheck، جدیدترین سورس کد متعلق به سری پیکسل 7 که توسط یک توسعه‌دهنده با نام Kuba Wojciechowski کشف شده است؛ شامل ارجاعاتی به 2 دستگاه آینده کمپانی با اسامی رمز Felix و Lynx است.

گزارشات نشان می‌دهند که شناسه Felix متعلق به گوشی پیکسل فولد است؛ گجتی که شایعات پیرامون آن از مدت‌ها قبل جریان داشته است. همچنین اسم رمز Lynx متعلق به سومین دستگاه از سری پیکسل 7 با نام پیکسل 7 اولترا یا پیکسل 7 مینی است. با این‌حال نام این دستگاه‌ها هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

بررسی قطعه کد منتشر شده نشان می‌دهد که دستگاه با اسم رمز Lynx مجهز به دوربین‌های فوق‌عریض و سلفی با سنسور IMX712 ساخت شرکت سونی خواهند بود. همچنین این دستگاه در عوض استفاده از تراشه بلوتوث و وای‌فای BCM4389 که در گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 7 به‌کارگیری شده است؛ از تراشه WCN6740 ساخت کوالکام بهره خواهد برد.

بعلاوه پنل نمایشگر مورد استفاده توسط دستگاه Lynx مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در برخی گوشی‌های پیکسلی نظیر پیکسل 7، پیکسل 6 و پیکسل 6a خواهد بود. اگرچه شایعات اولیه از عرضه پیکسل 7 اولترا با نمایشگر 2K حکایت داشتند؛ اما این گجت صرفا از نمایشگری با رزولوشن 1080p استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که پنل نمایشگر مورد استفاده برای پیکسل 7 اولترا در مقایسه با نمونه موجود در پیکسل 7 پرو ضعیف‌تر خواهد بود. این موضوع بدان معناست که اسم رمز Lynx به احتمال فراوان متعلق به پیکسل 7 مینی خواهد بود.

در حال حاضر پیرامون گوشی شایعه شده پیکسل 7 مینی جزئیات بسیار محدودی منتشر شده است؛ تا جایی‌که حتی در خصوص توسعه چنین دستگاهی نیز نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. همچنین شناسه Lynx می‌تواند متعلق به گوشی مقرون‌به‌صرفه پیکسل 7a باشد. بی‌تردید در آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون ماهیت این گجت خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH