وزیر ارتباطات از سمت اتحادیه اروپا هم تحریم شد؟

به گفته برخی منابع خبری، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آن که از سمت خزانه‌داری آمریکا تحریم شد، حالا از سمت اتحادیه اروپا نیز تحریم شده است.

به نقل از اسپوتنیک اتحادیه اروپا باید برای رسیدگی به مسائل نگران‌کننده در مورد ایران، از جمله وضعیت حقوق بشر، یازده نفر و چهار سازمان را تحریم کند.

در عین حال وزیر امور خارجه سوئد هم در توییتر ادعا کرد که اتحادیه اروپا، تحریم‌های هدفمند جدیدی را بر علیه عناصر و نهادهای نقض کننده حقوق بشر در ایران تصویب کرده است.

البته جوسب بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز نسبت به بسته جدید تحریم‌ها علیه ایران در نشست شورای وزیران امور خارجه اروپا تاکید کرده بود.

یورو نیوز نیز در همین رابطه خبر داده بود که برخی از وزرای خارجه 27 کشور عضو، خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران هم به‌دلیل نقض حقوق بشر و هم به‌دلیل کمک تسلیحاتی به روسیه شده‌اند.

طبق ادعای یورو نیوز نام عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد گچی چشمه رستمی، فرمانده پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی و حاج احمد میرزایی، رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در این فهرست به چشم می‌خورد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH