انگشتر هوشمند؛ محصول جدید سامسونگ؟

سامسونگ بیشترین سهم را در بازار ساعت‌های هوشمند اندرویدی دارد و طی سالیان گذشته محصولات موفق زیادی در این حوزه روانه بازارها کرده است. چند ماه پیش این شرکت از گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو رونمایی کرد که از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی به شمار می‌روند. اما حالا شرکت کره‌ای پا به قلمروی تازه‌ای گذاشته است: دنیای انگشترهای هوشمند.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سامسونگ در حال کار بر روی یک انگشتر هوشمند است که کاربر با آن می‌تواند فعالیت و سلامت خود را تحت نظر داشته باشد. در همین زمینه، شرکت در حال همکاری با شرکت‌های متعدد دیگری است تا قطعات و لوازم این گجت پوشیدنی جدید را طراحی و تولید کند.

سال گذشته سامسونگ پتنتی نیز برای انگشتر هوشمند در آمریکا ثبت کرد که قابلیت‌هایی نظیر نمایش ضربان قلب و ECG داشت. از این وسیله می‌شد برای کنترل اسمارت‌فون، تبلت یا تلویزیون هم استفاده کرد.

گفته می‌شود طی سال‌های آینده انگشتر هوشمند به یکی از پر طرفدارترین گجت‌های پوشیدنی بدل خواهد شد. کاربران به وسیله این گجت می‌توانند با دقت بیشتری سلامتی خود را تحت نظر داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود از آنجایی که مصرف باتری این دستگاه‌ها به مراتب کمتر از ساعت‌های هوشمند خواهد بود، با استقبال بیشتر کاربران مواجه می‌شود.

البته باید این نکته را نیز مد نظر داشت که انگشتر هوشمند دارای صفحه نمایش نخواهد بود و از این نظر شاید نباید آنها را جانشینان ساعت‌های هوشمند بدانیم، بلکه اسمارت بندها بیشتر در معرض تهدید خواهند بود. Oura Ring 3، Circular Ring، Hecere NFC Ring، Prevention Circul+ و Go2sleep Ring از جمله انگشترهای هوشمند پر طرفدار بازار هستند.

انگشتر هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH