ابعاد و طراحی سری گلکسی S23 سامسونگ مشخص شد

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe که اطلاعات انحصاری پیرامون آخرین تحولات صنعت موبایل را به‌صورت مرتب منتشر می‌کند؛ تصویری مقایسه‌ای از کیس‌های مخصوص گوشی‌های پرچم‌دار فعلی و آینده سامسونگ را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس کیس‌های مخصوص سامسونگ گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 در سمت چپ تصویر قابل رویت بوده و کیس‌های مربوط به گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در سمت راست تصویر قابل مشاهده هستند.

علیرغم این واقعیت که تعداد ماژول‌های دوربین در هر 3 مدل تغییر نمی‌کند؛ اما هندست‌های آینده در واقع یک یونیت را از دست خواهند داد. بدین‌ترتیب ظاهر اسمارت‌فون‌های جدید و طراحی کیس‌های مخصوص آنها دستخوش تغییر خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2023 عرضه خواهند شد.

این هندست‌ها احتمالا از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام و جدیدترین نسل نمایشگرهای آمولد ساخت سامسونگ موسوم به E6 بهره خواهند برد. گلکسی S23 اولترا مجهز به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما این دوربین قادر به ثبت تصاویر 50 مگاپیکسلی نخواهد بود.

Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید صنعت اسمارت‌فون یعنی استفاده از نمایشگرهای آبشاری به‌طور دقیق صحبت کرد. همچنین وی برای نخستین بار به استفاده از طراحی ناچ‌دار در آیفون X اپل، طراحی جدید سری آیفون 14 و حسگر تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ اشاره کرد. اطلاعات انحصاری پیرامون محصولات جدید سامسونگ از طریق منابعی در بخش تحقیق و توسعه غول کره‌ای به بیرون درز کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH