مشخصات احتمالی سونی اکسپریا Ace مارک 4 منتشر شد

سونی اکسپریا 5 مارک 4 آخرین گجت معرفی شده از سری اکسپریا توسط غول ژاپنی به‌شمار می‌رود. این هندست پیش‌تر در ماه سپتامبر 2022 معرفی شد. اکسپریا 5 مارک 4 ورژن کوچک‌تر اکسپریا 1 مارک 4 به‌شمار رفته و مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی است. اما اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که سونی سرگرم توسعه یک مدل جمع‌وجورتر از سری اکسپریا است.

وبسایت Notebookcheck.net در گزارشی با استناد به اطلاعات تائید نشده موجود در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا می‌کند که گوشی آینده اکسپریا مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده و با مشخصات داخلی یک محصول متوسط و میان‌رده روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این مدل جانشین سونی اکسپریا Ace مارک 3 به‌شمار خواهد رفت؛ هندستی که پیش‌تر به‌صورت انحصاری در بازار ژاپن عرضه شد. با این‌حال اکنون شایعات نشان می‌دهند که هندست جدید سونی در سایر مناطق جهان نیز قابل دسترس خواهد بود.

از جنبه مشخصات فنی، فهرست لو رفته نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 4 نسل 1 کوالکام، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. ظاهرا نمایشگر 5.5 اینچی این هندست دارای رزولوشن 2520×1080 پیکسلی بوده و از فناوری شارژ 18 واتی در بستر سیم نیز پشتیبانی خواهد شد.

چنان‌چه مشخصات فنی مورد اشاره برای اکسپریا Ace مارک 4 معتبر باشند؛ در این‌صورت هندست مذکور شاهد پیشرفتی قابل توجه نسبت به مدل نسل قبلی خود خواهد بود. سونی اکسپریا Ace مارک 3 به‌همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1496×720 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 480، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شد.

سونی اکسپریا Ace مارک 3 در ژوئن سال 2022 معرفی شد. بنابراین ژوئن 2023 احتمالا زمان مناسبی برای رونمایی از مدل جانشین آن خواهد بود.

سونی اکسپریا 5 مارک 4 

تجزیه و تحلیل گوشی‌های جمع‌وجور برای مردم

علاقه‌مندان به گوشی‌های کامپکت، گزینه‌های چندان زیادی را در اختیار ندارند. چنان‌چه اکسپریا Ace مارک 4 با مشخصات مورد اشاره تولید شده و به‌همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی روانه بازار شود؛ در این‌صورت یکی از کوچک‌ترین هندست‌های قابل دسترس برای مشتریان به‌شمار خواهد رفت. اکنون می‌دانیم که امسال شرکت اپل از عرضه مدل جدید آیفون مینی صرفنظر کرد. بر اساس شایعات، فروش آیفون 13 مینی به اندازه‌ای نبوده که اپل را برای عرضه آیفون 14 مینی متقاعد نماید. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که میزان استقبال مشتریان از آیفون 14 پلاس نیز تحول چشمگیری را رقم نخواهد زد.

با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق اسمارت‌فون‌های امروزی مجهز به نمایشگرهایی با اندازه بالغ بر 6 اینچ هستند؛ لذا به‌نظر می‌رسد که میزان تقاضای مصرف‌کنندگان برای هندست‌های کوچک‌تر واقعا کم است. موفقیت یا ناکامی اکسپریا Ace مارک 4 می‌تواند به‌عنوان یک شاخص دیگر برای اثبات یا رد این نظریه مورد توجه قرار گیرد.

گوشی‌های تاشو احتمالا پاسخی مناسب برای رفع نیازمندی‌های مشتریان دستگاه‌های کامپکت خواهند بود. این گجت‌ها هنگام باز شدن، نمایشگر بزرگی را در اختیار کاربران قرار داده و هنگام جمع شدن، ابعاد آنها نسبتا کوچک شده و به آسانی داخل جیب یا کیف جای می‌گیرند. اکنون تنها چیزی که نیاز داریم این است که قیمت گوشی‌های تاشو به اندازه‌ای کاهش یابد که این گجت‌ها خریداران مدل‌های میان‌رده را به سوی خود جذب نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH