رئیس سازمان پدافند غیرعامل: اهمال کاری در دولت گذشته فرش قرمزی را برای تلگرام و اینستاگرام پهن کرد

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: اهمال کاری در دولت گذشته فرش قرمزی را برای پلتفرم‌های خارجی پهن کرد تا افکار عمومی را در دست بگیرند.

جلالی در نشست خبری به مناسبت آغاز تشکیل پدافند غیرعامل با اشاره به این نکته که آموزش ساخت کوکتل مولوتوف در اینستاگرام و تلگرام آزاد است، گفت: افرادی که از تلگرام استقبال کردند و ظرفیت کشور را در اختیار این پیام‌رسان قرار دادند، امروز مسئول عدم امنیت افکار عمومی هستند.

وی اظهار کرد: شعار سال پدافند غیر عامل، پدافند “دانش‌بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها و تداوم کارکردها” است، در این چارچوب تلاش شده در هر روز هفته در موضوعی خاص به تبیین اصول بپردازیم، پدافند اقتصادی، جمعیت، قدرت ملی، پدافند شهری و شهر پایدار، پدافند سایبری و پدافند زیستی و آموزش عمومی مردم از محورهای اقدامات ماست.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل اعلام کرد که برای ارتقاء سطح آمادگی در حوزه‌های مختلف برنامه برگزاری رزمایش‌هایی با موضوعاتی که به آسایش مردم کمک می‌کند، از جمله رزمایش قطع برق و سایبری را برگزار خواهند کرد.

وی تاکید کرد: پلتفرم‌های خارجی تلاش کردند تا فضای افکار عمومی را به بیگانگان واگذار کنند و آن کسانی که برای تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند امروز مسئول ناامنی‌های اقتصادی و مسائل اجتماعی در کشور هستند.

جلالی تصریح کرد: پلتفرم‌های خارجی علیه امنیت ما کار می‌کنند و دیده‌ایم که از یک طرف تصاویر سردار سلیمانی را حذف می‌کنند اما اجازه می‌دهد ویدیو آموزشی ساخت کوکتل مولوتوف در آن فضا انتشار یابد.

1 در مورد “رئیس سازمان پدافند غیرعامل: اهمال کاری در دولت گذشته فرش قرمزی را برای تلگرام و اینستاگرام پهن کرد”

  1. واقعا این عزیزان نمی فهمند الان همه دنیا باید به هم وصل باشند
    دنیا به چی فک میکنه اینا تو چه فکری ان

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH