کنسول بازی قابل حمل OnexPlayer Mini Pro با پردازنده ساخت AMD در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها دستگاه‌های رقیب کنسول بازی ‌Steam Deck به‌زودی روانه بازار خواهند شد. یکی از این دستگاه‌ها، کنسول قابل حمل OnexPlayer Mini Pro با سخت‌افزاری قدرتمند است که احتمالا در روز 30 اکتبر (8 آبان ماه) به‌طور رسمی روانه بازار می‌شود.

این کنسول جدید مجهز به پردازنده هیبریدی AMD Ryzen 7 6800U مبتنی بر معماری +Zen 3 با 8 هسته و 16 رشته پردازشی است. این تراشه با فرکانس 2.7 تا 4.7 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. بعلاوه این دستگاه مجهز به 16 یا 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت تا 2 ترابایت حافظه دائمی از نوع NVMe SSD است. شتاب‌دهنده گرافیکی AMD Radeon 680M مجهز به 768 عدد پردازنده استریم مبتنی بر معماری RDNA 2 بوده و با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. این واحد مسئولیت پردازش داده‌های گرافیکی را بر عهده دارد.

این کنسول مجهز به یک نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل بوده و باتری به‌کارگیری شده در آن از ظرفیت 48 وات‌ساعتی برخوردار خواهد بود. درگاه‌های ارتباطی دستگاه شامل وای‌فای 6 و بلوتوث 5.0 است. بعلاوه کاربران به 2 عدد پورت USB 4، استیک‌های آنالوگ D-pad و تریگرهای مخصوص دسترسی خواهند داشت. از جنبه قیمت‌گذاری نیز بایستی خاطرنشان کرد که مدل پایه این کنسول 1199 دلار قیمت‌گذاری شده و پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی آن نیز با برچسب قیمتی 1549 دلاری در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. بدین‌ترتیب قیمت‌گذاری این کنسول در مقایسه با دستگاه رده بالا ‌Steam Deck تقریبا 2 برابر گران‌تر است. اما بایستی توجه داشت که کنسول OnexPlayer Mini Pro از امکانات بسیار بهتری برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH