سرویس Youtube Shorts

دسترسی کاربران به سرویس Youtube Shorts آسان‌تر می‌شود

پلتفرم یوتیوب (Youtube) تمام ترفندها را امتحان می‌کند تا کاربران برای تماشای ویدئوها، به این پلتفرم بیشتر مراجعه کنند. یوتیوب به‌ تازگی تغییراتی در محیط پلتفرم خود انجام داده است تا دسترسی کاربران به ویدئوهای کوتاه و عمودی موجود در پلتفرم آسان‌تر شود.

اخیراً، پلتفرم یوتیوب تأکید فزاینده‌ای به بهبود سرویس «یوتیوب شورتس» (Youtube Shorts) داشته است. این پلتفرم به‌تازگی قفسه Shorts را به سیستم‌ عامل «اندروید تی وی» (Android TV) اضافه کرده است، البته همه کاربران طرفدار محتوای متمرکز بر تلفن‌های هوشمند نیستند. خوشبختانه، پلتفرم یوتیوب اکنون قصد دارد دسترسی کاربران به انواع فرمت‌های ویدئویی را بیش‌ از پیش آسان‌تر کند.

این یک خبر خوب برای تعداد زیادی از کاربران تلقی می‌شود که از دادن هزینه‌های زیاد برای استفاده از بخش اشتراکی پلتفرم (Youtube Premium) به ستوه آمده‌اند.

یوتیوب، به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن مخصوص تلفن‌های هوشمند خود منتشر می‌کند. در این به‌روزرسانی، سربرگ‌های اختصاصی نظیر سرویس Shorts، محتوای لایو (زنده) و ویدئوهای طولانی و معمولی، در هنگام بازدید کاربر به صفحه کانال سازنده، در بالای کانال نیز ظاهر می‌شوند.

بروز رسانی اپلیکیشن یوتیوب باعث می‌شود که کاربران بیشتر به ویدئوهای موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنند؛ به معنای دقیق‌تر، کاربران دیگر مجبور نیستند با بالا و پایین کردن فراوان ویدئوها در سرویس مذکور، به محتوای مدنظر خود برسند. کاربر با کلیک روی نام سازنده کانال، مستقیماً به سربرگ Shorts کانال او فرستاده می‌شود.

سربرگ لایو یوتیوب برای استریمرها مفید واقع خواهد شد، چون این سربرگ، به عنوان مرکزی برای پخش تمام ویدئوهای آتی، ویدئوهای در حال جریان، ویدئوهای برنامه‌ریزی شده و ویدئوهای بایگانی شده از سازنده کانال عمل می‌کند.

اکنون که ویدئوهای شورتس و لایو، فضای جداگانه‌ای در کانال‌های سازنده دارند؛ یوتیوب دیگر آن‌ها را از برگه دسترسی به کلیه ویدئوهای هر کانال حذف می‌کند. این به‌روزرسانی به‌گونه‌ای عمل می‌کند که کاربر سریع‌تر به محتوای مدنظر خود برسد یا از دسترسی به محتوای ناپسند اجتناب کند. سربرگ‌های جدید دیگری در کانال‌های یوتیوب منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها در دستگاه‌های کاربران قابل‌مشاهده هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH