وقتی سامسونگ اپل را به خاطر نداشتن آیفون تاشو مسخره می‌کند + ویدیو

سامسونگ در بسیاری از ویدئوهای تبلیغاتی خود اپل را مسخره می‌کند و بابت امکانات پیش پا افتاده‌ای که بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دارند، ولی آیفون فاقد آنها است، کوپرتینویی‌ها را سوژه می‌کند. در آخرین مورد از این تبلیغات، شرکت کره‌ای کاربران آیفون را تشویق می‌کند تا «از روی فنس بپرند» و به سمت گوشی‌های سامسونگ بیایند.

تبلیغی که از آن صحبت می‌کنیم، ویدئویی سی ثانیه‌ای است که در کانال یوتیوب سامسونگ منتشر شده است. در این ویدئو مردی نمایش داده می‌شود که واقعاً بر روی فنس نشسته است. دو نفر از کاربران آیفون او را برای نپریدن تشویق می‌کنند و او می‌گوید: «اما آخه سامسونگ گوشی‌های تاشو با دوربین‌های خفن داره.»

یکی از کاربران آیفون می‌گوید: « نمی‌خواهد بری. همین طرف صبر می‌کنیم تا تمام اینها برسند.» کسی که روی فنس نشسته است می‌گوید: «برای چی؟ خوب همین حالا تمام این‌ها آن طرف هست.»

سامسونگ به وضوح اپل را بابت نداشتن تلفن تاشو مسخره می‌کند. با وجود آن که آیفون بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است، اما هنوز نتوانسته حرکت خاصی در زمینه گوشی‌های تاشو داشته باشد. البته که گزارش‌ها حکایت از آن دارند که شاید این وضعیت مدت زمان زیادی دوام نداشته باشد.

گزارش‌ها و اخبار منتشر شده حکایت از آن دارند که اپل در سال 2024 از اولین گوشی‌های آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد. هر چند که گفته می‌شود بیشتر باید منتظر یک آیپد تاشو باشیم تا آیفون تاشو. در هر صورت، حتی با عرضه یک آیپد تاشو هم می‌توان گفت فشار از روی کوپرتینویی‌ها برداشته می‌شود و شاید دیگر شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ، نتوانند اپل را به خاطر نداشتن یک گوشی تاشو مسخره کنند.

1 در مورد “وقتی سامسونگ اپل را به خاطر نداشتن آیفون تاشو مسخره می‌کند + ویدیو”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH