به‌روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌هایی جذاب و متنوع منتشر شد

همان طور که در وبلاگ تلگرام عنوان شده است، به‌روزرسانی جدیدی برای این پیام‌رسان منتشر شده که در آن ویژگی‌های جالبی تعریف شده است. هر چند که برای دسترسی به تعدادی از آنها باید دست به جیب شوید.

حالا دیگر کاربران در تلگرام می‌توانند چند نام کاربری داشته باشند. البته برای استفاده از این قابلیت باید هزینه آن را از طریق پلت‌فرم Fragment پرداخت کنید. نام‌های کاربری انتخابی می‌توانند ویژگی‌های متمایزی از اسامی عادی داشته باشند؛ برای مثال می‌توانند کمتر از پنج کاراکتر باشند، یا می‌توان آنها را به فروش رساند یا غیرفعال کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید تلگرام مربوط به ایجاد موضوعاتی در گروه (Topics in Group) برای شکل دادن به بحث‌ها است. به عنوان مثال اگر گروهی برای صحبت در مورد بازی فیفا وجود دارد، می‌توان در آن دو موضوع جداگانه برای افرادی که با کنسول فیفا بازی می‌کنند و افرادی که با رایانه فیفا بازی می‌کنند، ایجاد کرد تا اعضا راحت‌تر بتوانند به بحث و تبادل نظر بپردازند. چند روزی می‌شود که خبرهای مربوط به این قابلیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.

کاربران پریمیوم نیز از به‌روزرسانی جدید تلگرام بی‌نصیب نمانده‌اند. این دسته از کاربران که می‌توانستند پیام‌های صوتی را تبدیل به متن کنند، حالا می‌توانند همین کار را با پیام ویدئویی نیز انجام دهند. 12 پک ایموجی جدید هم برای مشترکان پولی تلگرام اضافه می‌شود.

در این به‌روزرسانی شاهد بهبودهایی کلی نیز هستیم. به عنوان مثال حالت شب برای کاربران دستگاه‌های iOS بازطراحی شده است تا جلوه ظاهری بهتری داشته باشد. همچنین کاربران اندرویدی می‌توانند فونت پیام‌ها را در قسمت پیش‌نمایش پیام‌ها بزرگ‌تر کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH