iOS 16.1

اپل زمان انتشار iOS 16.1 را مشخص کرد،منتظر چه تغییراتی باشیم؟

چند روز پیش طی معرفی آیپدهای جدید، اپل در نهایت عنوان کرد که iPadOS 16 را 24 اکتبر منتشر خواهد کرد. در همان زمان بسیاری گفتند که iOS 16.1 نیز در همین روز منتشر خواهد شد. حالا اپل این موضوع را تایید کرده است.

به این ترتیب، iOS 16.1 از روز 24 اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در همین خصوص برخی گفته‌اند که کوپرتینویی‌ها سیستم عامل تبلت‌های خود، یعنی iPadOS را نیز با نسخه 16.1 ارائه خواهند کرد. این حرکت اپل را نباید غیرمنطقی دانست و احتمال این که شاهد این موضوع باشیم، زیاد است.

با iOS 16.1 کاربر می‌تواند از آیفون خود در فیتنس پلاس ثبت نام کند. با این حساب برای استفاده از فیتنس پلاس دیگر نیازی به داشتن اپل واچ نیست. فیتنس پلاس با اپلیکیشن فیتنس ادغام می‌شود و در 21  کشور جهان در دسترس خواهد بود. استرالیا، برزیل، کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، ایرلند، مالزی، مکزیک، نیوزیلیند، پرتغال، روسیه، عربستان، اسپانیا، سوئیس، امارات، انگلستان و آمریکا 21 کشور ذکر شده هستند.

اگر یک آیفون، آیپد یا تلویزیون اپل بخرید، سه ماه اشتراک رایگان فیتنس پلاس دریافت خواهید کرد. البته برای ثبت نام به آیفون نیاز خواهید داشت و سپس می‌توانید با آیپد یا تلویزیون خود به کار با این اپلیکیشن بپردازید. با پرداخت 9.99 دلار به صورت ماهیانه و 79.99 دلار به صورت سالیانه، می‌توانید این اپلیکیشن را با پنج نفر از اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

iOS 16.1

علاوه بر این iOS 16.1 از قابلیت iCloud Shared Photo Library پشتیبانی خواهد کرد. با این قابلیت فرد می‌تواند ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویرش در آی‌کلود، به پنج نفر از اعضای خانواده‌اش اجازه اضافه کردن به تصاویر، ویرایش و حذف آنها را بدهد.

در iOS 16.1 با استفاده از قابلیت Live Activities می‌توانید کنترل بیشتری بر اپلیکیشن‌های خود داشته باشید و مصرف دیتای آنها را در لاک اسکرین یا جزیره پویا تحت نظر بگیرید. اگر برای شارژ گوشی از منابع پاک استفاده کنید، قابلیت Clean Energy Charging زمان شارژ را بهبود می‌بخشد. با استفاده از استاندارد اتصال Matter، دستگاه‌ها و لوازم خانه هوشمند به صورت یکپارچه در سرتاسر پلت‌فرم کار خواهند کرد. قابلیت Reachability برای جزیره پویا نیز فعال شده است تا کاربر بتواند با یک دست جزیره پویا را بر روی آیفون چک کند. در نهایت کاربران Apple Card می‌توانند با افتتاح یک حساب سپرده مبالغی را که بعد از خرید تخفیف می‌خورند، به این حساب واریز کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH