تصاویر جدید از شیائومی 13 پرو با نمایشگر خمیده منتشر شد

چند هفته قبل یک تصویر زنده احتمالی از شیائومی 13 پرو در فضای وب منتشر شد. اگرچه انتظار می‌رفت که این اسمارت‌فون همانند شیائومی 12S اولترا مجهز به سنسور 1 اینچی IMX989 باشد؛ اما طرح نمایش داده شده در تصویر دارای ظاهری کاملا عادی بود و به مدل اولترا هیچ شباهتی نداشت.

اکنون 2 افشاگر با اسامی مستعار OnLeaks و Zoutons با همکاری یکدیگر اقدام به طراحی رندرهایی از گوشی پرچم‌دار آینده شیائومی نموده و این دستگاه را از زوایای مختلف به معرض نمایش گذاشته‌اند. ماژول دوربین از زوایای دیگر نیز هیجان‌انگیزتر به‌نظر نمی‌رسد. اما این ماژول مشخصا از یک سنسور غول‌پیکر 50 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی سایر المان‌های دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. ظاهرا اندازه سنسورهای مورد استفاده در این دوربین‌ها و فاصله کانونی آنها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

ابعاد شیائومی 13 پرو معادل با 163 در 74.6 در 8.8 میلی‌متر بوده و ضخامت دستگاه با احتساب برجستگی ماژول دوربین به 11.8 میلی‌متر خواهد رسید. این ابعاد تقریبا مشابه با شیائومی 12 پرو هستند؛ با این تفاوت که مدل جدید کمی ضخیم‌تر بوده و در مقایسه با شیائومی 12S اولترا کمی باریک‌تر است.

براساس داده‌های مورد استفاده جهت طراحی رندرها، شیائومی 13 پرو از یک نمایشگر کوچک‌تر در مقایسه با مدل نسل قبلی خود بهره خواهد برد. به بیان دقیق‌تر، اندازه نمایشگر از 6.73 اینچ در شیائومی 12 پرو به 6.65 اینچ کاهش خواهد یافت. این‌بار نیز نمایشگر همانند گذشته دارای لبه‌های جانبی خمیده است. همچنین حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز کماکان قابل دسترس خواهد بود.

رندرهای احتمالی از شیائومی 13 پرو

شایعات کنونی نشان می‌دهند که شیائومی 13 پرو در روز 30 دسامبر (9 دی ماه) و تقریبا همزمان با مدل نسل قبلی خود طی سال گذشته روانه بازار خواهد شد. در نتیجه این مدل یکی از نخستین دستگاه‌های مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌شمار خواهد رفت. بر اساس شنیده‌ها این مدل با برچسب قیمتی 66800 روپیه (815 دلار/ 815 یورو) در بازار هندوستان عرضه می‌شود. البته بایستی به‌خاطر داشت که هندوستان برای اسمارت‌فون‌های وارداتی، تعرفه مالیاتی در نظر می‌گیرد.

برای مقایسه جالب است بدانید که مدلی از شیائومی 12 پرو مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت‌گذاری کمی ارزان‌تر معادل 63000 روپیه در دسترس خریداران هندی قرار گرفت. OnLeaks پیش از این تصاویر مربوط به مدل استاندارد شیائومی 13 را نیز طراحی و منتشر کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH