با خرید انواع کامپیوتر استوک از دانش رایانه دفتر کار خود را به‌روز کنید!

امروزه اوضاع اقتصادی بد کشور و افزایش قیمت ارز، شرایطی به وجود آورده که اکثر افراد به دلیل نداشتن توانایی مالی برای خرید محصولات دیجیتالی نو و گران‌قیمت، به خرید محصولات دیجیتال استوک و ارزان شامل تجهیزات کامپیوتری استوک وارداتی روی آورده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه فروش کیس استوک، مانیتور استوک و آل این وان استوک فعالیت دارند. اما متقاضیان برای خرید انواع باکیفیت و اورجینال هر یک از این تجهیزات کامپیوتری استوک باید به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه مانند فروشگاه دانش رایانه‌ باشند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های کیس استوک، مانیتور استوک و ۀل این وان استوک توضیح دهیم و در نهایت به معرفی کامل فروشگاه اینترنتی دانش رایانه به عنوان یکی از فروشگاه‌های قابل اعتماد و با سابقه در زمینه خرید و فروش تجهیزات کامپیوتری استوک بپردازیم.

مانیتور استوک چیست؟

مانیتور استوک نمایشگری است که از لحاظ کارکرد در حد نو است، اما به هر حال مانیتور دست‌دوم به شمار می‌رود و از برترین برندهای آمریکایی و اروپایی مانند HP و DELL با گواهینامه کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. خرید مانیتور استوک از فروشگاه دانش رایانه به مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر از مانیتورهای نو است. انواع مختلف مانیتور استوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در سایزهای 19، 20، 22 و 24 اینچ با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. با توجه به شرایط اخیر بازار و گرانی بیش از حد تجهیزات کامپیوتری نو، خرید مانیتور استوک یک اقدام کاملا معقول و منطقی محسوب می‌شود. برای کسانی که امکان خرید مانیتورهای آکبند و باکیفیت از برندهای معروف کشورهای آمریکایی و اروپایی را ندارند، مانیتور استوک بهترین گزینه برای خرید است.

مانیتورهای دست‌دومی که در ایران فروخته می‌شوند، در داخل کشور دست‌دوم و کارکرده شده‌اند و از کیفیت آن‌ها نمی‌توان مطمئن بود. اما مانیتورهای استوک، به طور مستقیم از خارج از کشور وارد می‌شوند و همه قسمت‌های آن‌ها از نظر باکیفیت‌بودن تست شده‌است. مزایای خرید مانیتور استوک عبارتند از: قیمت ارزان، کیفیت بالا و قابل اطمینان‌بودن این تجهیزات نسبت به تجهیزات جدید و مشابه، خرید مدل‌های لمسی مانیتور با ارزان‌ترین قیمت، امکان خرید مانیتور در سایزها و ابعاد متنوع، رزولوشن بالا، امکان تست مانیتور قبل از خرید، امکان خرید مانیتور به همراه گارانتی و غیره. قبل از خرید مانیتور استوک حتما باید کیفیت آن را امتحان کرده و مورد بررسی قرار دهید. مانیتور استوک را از یک فروشگاه معتبر، قابل اطمینان و دارای مجوز رسمی فعالیت مانند فروشگاه اینترنتی دانش رایانه خریداری کنید. شرکت‌های نوپا با تهیه مانیتور استوک برای دفتر خود می‌توانند در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند.

مینی کیس استوک چیست؟

کیس‌های کامپیوتر کوچکی که در داخل آن‌ها از قطعات کارکرده و دست‌دوم استفاده شده‌است، به عنوان مینی کیس استوک شناخته می‌شوند‌. متقاضیان خرید کامپیوتر به دلایل مختلفی مانند صرفه‌جویی در هزینه‌ها، توجیه اقتصادی، نیازها و کاربری‌های متفاوت، استفاده از قطعات اورجینال در داخل کیس‌ و مینی کیس استوک، تولید این محصولات توسط برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی، داشتن بدنه‌ای مستحکم و مقاوم و کمک به حفظ محیط زیست به خرید کیس استوک و مینی کیس استوک تمایل بیشتری نشان می‌دهند. در زمان خرید کیس استوک و مینی کیس استوک باید به چند نکته مهم توجه داشته‌باشید. نکته اول در زمان تهیه کیس استوک این است که حتما باید قطعات داخل کیس از نظر سلامت و کیفیت مورد بررسی قرار بگیرند. این تجهیزات باید از فروشگاه‌هایی که در زمینه واردات تجهیزات کامپیوتری استوک از اعتبار بالایی برخوردار هستند، خریداری شوند.

نکته بعدی در زمان انتخاب مینی کیس و کیس استوک، توجه به بدنه کیس است. بدنه کیس به هیچ وجه نباید دارای فرورفتگی، ضرب‌دیدگی یا کوچکترین آسیبی باشد. یکی از قسمت‌های اصلی و مهم در کامپیوترها منبع تغذیه‌ است‌. کیس استوک باید از فروشگاهی خریداری شود که صادق باشد و کیسی با منبع تغذیه کم‌کارکرد در اختیار مشتری قرار دهد. کیس‌هایی که از منبع تغذیه آن‌ها استفاده زیادی شده‌باشد، کیفیت خوبی ندارند. یکی دیگر از قطعات بسیار مهم در کیس استوک قطعه مادربرد است که در زمان نصب باید با دقت بالایی روی کیس نصب شده‌باشد. سی پی یو یا پردازنده مرکزی از قطعات مقاوم و مهم موجود در باکیفیت‌ترین کیس استوک است که قادر به اجرای جدیدترین نرم افزارها و نسخه‌های ویندوز است. در زمان خرید مینی کیس استوک کیفیت کارت گرافیک را نیز بررسی کنید. این قطعه نیز مانند مادربرد از اهمیت زیادی برخوردار است.

آل این وان استوک چیست؟

آل این وان استوک، کامپیوتری یکپارچه، چند منظوره و بدون کیس است که در آن‌ها کیس و مانیتور با هم ادغام شده‌اند. آل این وان استوک بیشتر در منازل یا دفاتر اداری که فضای کافی برای قراردادن کیس ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مانیتور آل این وان استوک همه قطعات پردازشی و هم‌چنین حافظه کامپیوتر جاسازی شده‌است. این تجهیزات دیجیتال دارای امکاناتی مانند میکروفون و وبکم نیز هستند. از مهمترین مزایای آل این وان استوک می‌توان به مواردی مانند صرفه‌جویی در مصرف برق، برخورداری از تعداد متعددی پورت‌ و درگاه ورودی و خروجی، بالا بودن کیفیت تصویر در حد فول اچ دی، امکان ارتقا قطعات داخلی در برخی مدل‌های آل این وان استوک مانند رم، هارد و پردازنده، داشتن پنل‌هایی با طراحی ارگونومیک، برخورداری از ظاهری زیبا و بسیار کاربردی، امکان نصب آل این وان استوک روی دیوار و حذف سیم‌های اضافی مربوط به اتصال موس و کیبورد اشاره کرد.

خرید کامپیوترهای آل این وان نو هزینه‌های بسیار زیادی به همراه دارد. به همین دلیل اکثر افراد خرید آل این وان استوک با برندهای مطرحی مانند HP، DELL، APPLE و LENOVO را ترجیح می‌دهند؛ زیرا با وجود کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردارند. دستگاه‌های استوک بسیار دیرتر خراب می‌شوند و کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند. در زمان خرید آل این وان استوک بهتر است که ظاهر دستگاه و کیفیت تصویر مانیتور آن را مورد بررسی قرار دهید. در زمان خرید این دستگاه به این نکته نیز توجه داشته‌باشید که اکثر این دستگاه‌ها دارای قابلیت تعویض قطعات داخلی نیستند و فقط تعداد محدودی از برندها برای جلب رضایت مشتریان مدل‌هایی طراحی کرده‌اند که امکات تعویض قطعاتی مانند رم، فن، هارد و درایو اپتیکال در آن‌ها وجود دارد.

خرید تجهیزات کامپیوتری استوک از فروشگاه اینترنتی دانش رایانه

اگر برای خرید کیس استوک، مینی کیس استوک، مانیتور استوک و آل این وان استوک به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه هستید، فروشگاه دانش رایانه با آدرس اینترنتی Daneshcm.ir انتخاب بسیار مناسبی است. این فروشگاه در زمینه فروش تجهیزات کامپیوتری استوک و نو دارای بیش از بیست سال سابقه‌ است و این محصولات باکیفیت را به سراسر ایران ارسال می‌کند. مشتریان فروشگاه اینترنتی دانش رایانه به مدت هفت روز مهلت دارند که کالای خریداری‌شده خود را از نظر سالم‌بودن، اصالت و کیفیت مورد بررسی قرار دهند و در صورت وجود هر گونه ایرادی، آن را به فروشگاه مرجوع نمایند. البته تمام محصولات استوک ارائه‌شده در این فروشگاه معتبر، به صورت کاملا حرفه‌ای بررسی و امتحان شده‌اند و سالم به مشتری تحویل داده‌می‌شوند. این فروشگاه با دریافت تمام مجوزهای لازم مانند نماد اعتماد الکترونیک، پروانه کسب و غیره، فعالیت خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد. محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه اینترنتی همگی از برندهای بسیار معروف جهان مانند برند HP، برند Dell، برند Samsung و غیره هستند. مشتری بعد از ثبت سفارش و خرید از سایت، در مدت زمان بسیار کوتاهی تجهیزات خریداری‌شده خود را در درب منزل تحویل خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دانش رایانه با آدرس Daneshcm.ir مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “با خرید انواع کامپیوتر استوک از دانش رایانه دفتر کار خود را به‌روز کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH