اپل

اپل برای مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی خود دست به دامن مدیر فیسبوک می‌شود

اپل برای مدیریت زیرساخت‌های سرویس‌های آنلاین خود، وبسایت و مسائل مربوط به مشتریانش به سراغ یکی از مدیران اسبق فیسبوک می‌رود. در ماه اکتبر بود که اعلام شد ماری دمبی، رئیس بخش اطلاعات اپل، بعد از حدود سه دهه فعالیت در شرکت به زودی بازنشست خواهد شد. در آن زمان اطلاعاتی در خصوص جایگزین خانم دمبی منتشر نشد.

حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها تصمیم خود را گرفته‌اند و فرد مناسب این کار را پیدا کرده‌اند. تیموتی کمپوس نامی است که برای جانشینی خانم دمبی مطرح شده است. کمپوس پستی مشابه پست خانم دمبی را از سال 2010 تا سال 2016 در فیسبوک برعهده داشته است.

آن طور که بلومبرگ گزارش کرده است، کمپوس یکی از بنیان‌گذاران اپلیکیشن Woven نیز بوده است. این اپلیکیشن یک تقویم است که در سال 2021 توسط اسلک خریداری شد. کمپوس در پروفایل لینکدین خود اعلام کرده است که «در حال آماده شدن برای چیزی جدید» است. البته که او اشاره مستقیمی به پست عنوان شده و حتی شرکت اپل نکرده است.

بلومبرگ در گزارش خود در این خصوص عنوان کرده است که یکی از منابع اطلاعاتی شرکت خبر مربوط به این تغییر را تایید کرده است. از نظر برخی این حرکت برای غول دنیای فناوری حرکت معقولی نخواهد بود؛ چرا که نشان می‌دهد اپل فرد شایسته‌ای برای جانشینی یکی از مدیران ارشد شرکت ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH