معرفی 17 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تا پایان سال 2022

در این مقاله قصد داریم 17 تا از بهترین ارز های دیجیتال را برای شما معرفی کنیم که ارزش خرید و پتانسیل بسیار بالایی دارند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

بازار نزولی فعلی به معنای یک چیز است: دارایی‌های ارز دیجیتال بسیار خوبی برای خرید با تخفیف عمده در دسترس هستند!

حتی توکن‌های بزرگ مانند بیت‌کوین و اتریوم بیش از 70 درصد از بالاترین سطح قبلی خود کاهش یافته‌اند، که قیمت ورودی جذابی را ارائه می‌دهد.

هدف از این راهنمای مبتدی، رتبه بندی و بررسی 17 تا از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در حال حاضر برای پتانسیل صعودی است.

17 تا از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در سال 2022

17 تا از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در حال حاضر، طبق یافته‌های تحقیقاتی خودمان، در لیست زیر یافت می‌شوند:

  • Dash 2 Trade – پلتفرم آنالیز ارز دیجیتال با معاملات خودکار
  • RobotEra – پروژه پیش فروش ارز دیجیتال P2E، NFT و Metaverse به تازگی راه اندازی شده است.
  • IMPT – بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری با کسب پاداش برای سوزاندن اعتبار کربن
  • Calvaria – رمز بازی محبوب P2E با هزینه کم و پهنای باند بالا
  • Tamadog – سکه P2E پرطرفدار برای خرید پس از IEO Pump
  • Battle Infinity – متاورس رو به بالا و اکوسیستم بازی P2E
  • The Hideaways – سرمایه گذاری املاک و مستغلات ساده شده است
  • Lucky Block – پلتفرم پاداش و رقابت NFT
  • MetaBlaze – پروژه پیش فروش جدید با ارائه جوایز منحصر به فرد
  • Bitcoin – بهترین کریپتو برای خرید با تخفیف زیاد
  • Ethereum – هم‌اکنون سبزتر از همیشه
  • BNB – توکن بومی بزرگترین رمزارز جهان
  • XRP – شبکه پرداخت‌های فرامرزی قوی برای بانک‌ها
  • Dogecoin – تجارت محبوب Meme Coin با تخفیف
  • Uniswap – رو به رشد تبادل غیرمتمرکز
  • Shiba Inu – میم کوینی به دنبال رقابت با Dogecoin
  • Monero – سکه متمرکز بر حریم خصوصی با وضعیت تثبیت شده

پروژه‌های فوق بر اساس عوامل مختلفی شناسایی شده‌اند، مانند پتانسیل صعودی، سرمایه فعلی بازار، و ارزش گذاری بر اساس بالاترین رکوردهای قبلی تا در این لیست قرار بگیرند.

بسیاری از کریپتوهای ارائه شده در این مقاله نیز توسط بسیاری از سرمایه گذاران رمزنگاری برای ایجاد بهترین تخصیص پورتفولیوی کریپتو در سال 2022 استفاده می‌شوند.

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری امروز بررسی شد

شاید بهترین راه برای نزدیک شدن به بازار نزولی فعلی و کسب درآمد با ارزهای دیجیتال در سال 2022، ایجاد یک سبد متنوع از دارایی‌های کریپتوهای مختلف باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون در مورد 17 مورد از داغ‌ترین و بهترین ارز های دیجیتال برای خرید بحث خواهیم کرد تا سرمایه گذاران بتوانند هنگام تلاش برای ثروتمند شدن از ارزهای دیجیتال، تصمیم آگاهانه بگیرند.

1. Dash 2 Trade – پلتفرم آنالیز ارز دیجیتال با معاملات خودکار

ارز Dash 2 Trade (D2T) یک پروژه مبتنی بر ERC-20 است که بر ایجاد یک پلتفرم منحصربه‌فرد با انبوهی از ابزارهای رمزنگاری برای کمک به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران تمرکز دارد.

این پروژه که در حال حاضر در مرحله دوم پیش فروش خود قرار دارد، تنها در عرض 24 ساعت بیش از 400000 دلار جمع آوری کرد و اکنون بیش از 3.5 میلیون دلار در یک هفته جمع آوری کرده است، شاهکاری که با توجه به ابزار ارائه شده توسط D2T، بهترین ارز دیجیتال برای خرید، تعجب آور نیست. هم‌اکنون به همین دلیل، برخی از سرمایه‌گذاران تشنه‌ی رمزنگاری، توکن D2T را به‌عنوان یکی از برترین برندگان ارز دیجیتال در سال 2022 معرفی کرده‌اند.
توکن بومی D2T برای تامین انرژی کل اکوسیستم Dash 2 Trade استفاده می‌شود. این توکن‌ها دارای مالیات 0% هستند و افراد برای اهداف متعددی از جمله اجرای آزمون‌های برگشتی در استراتژی‌ها و پرداخت هزینه برای دسترسی به پلتفرم Dash 2 Trade استفاده می‌کنند. به این ترتیب، تقاضا برای توکن احتمالا پس از راه اندازی رسمی پلتفرم افزایش می‌یابد، به این معنی که D2T می‌تواند به خوبی سودده باشد.

بهترین ارز دیجیتال

پروژه Dash 2 Trade دارای ویژگی‌های بسیار متنوعی است که به طور خاص برای سرمایه گذاران و معامله گران با هدف کسب سود طراحی شده است. همانطور که در کاغذ سفید Dash 2 Trade مشخص شده است، این پلتفرم دارای ابزارهای با تکنولوژی بالا مانند معاملات خودکار، ردیاب‌های متریک زنجیره‌ای و یک سیستم سفارشی است که پیش فروش‌ها و ICOهای جدید را امتیاز می‌دهد.
دسترسی به Dash 2 Trade در سه سطح در دسترس خواهد بود:

  • این طرح رایگان به کاربران امکان دسترسی به معیارهای اساسی را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به پلتفرم عادت کنند.
  • اشتراک “Starter” که 400D2T در ماه هزینه دارد و دسترسی به Discord، معاملات خودکار و پلتفرم بک‌آزمایی را برای اعضا فراهم می‌کند.
  • طرح “Premium” به کاربران امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های Dash 2 Trade از جمله مسابقات انحصاری فصلی را می‌دهد. وقتی کاربران توکن‌های Dash 2 Trade را خریداری می‌کنند، می‌توانند به سطح برتر دسترسی داشته باشند.

بهترین ارز دیجیتال

قیمت مرحله مبلغ جمع آوری شده توکن اختصاص داده شده
$0.0476 $1,666,000 35,000,000
$0.0500 $3,500,000 70,000,000
$0.0513 $3,591,000 70,000,000
$0.0533 $4,663,750 87,500,000
$0.0556 $4,865,000 87,500,000
$0.0580 $5,075,000 87,500,000
$0.0606 $5,302,500 87,500,000
$0.0635 $5,556,250 87,500,000
$0.0662 $5,792,500 87,500,000

تا به حال فکر کرده‌اید که رمزارز بزرگ بعدی چه می‌تواند باشد؟ در حال حاضر، Dash 2 Trade در مرحله دوم پیش فروش خود قرار دارد و توکن‌های D2T تنها با قیمت 0.05 دلار فروخته می‌شوند. این رقم با پیشرفت پیش فروش به تدریج افزایش می‌یابد تا حمایت‌های اولیه خود را با بیشترین ارزش اعطا کند.

در مرحله نهم و آخر، قیمت توکن‌ها 0.0662 دلار خواهد بود، این به بعنی افزایش 39 درصدی نسبت به مرحله اول است.

با در نظر گرفتن این موضوع، زمان بهتری برای بررسی پیش فروش Dash 2 Trade و خرید بهترین ارز دیجیتال برای خرید وجود ندارد.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال Dash 2 Trade:

  • تاریخ شروع پیش فروش: اکتبر 19
  • روش خرید: Eth, USDT, Transak
  • شبکه: اتریوم
  • حداقل سرمایه گذاری: 1000D2T
  • حداکثر سرمایه گذاری: تعریف نشده

2. RobotEra – پروژه پیش فروش رمزنگاری P2E، NFT و Metaverse به تازگی راه اندازی شده است.

مورد بعدی یعنی RobotEra، یک پروژه جدید و هیجان انگیز بازی برای کسب درآمد، NFT و متاورس است که به بازیکنان امکان می‌دهد به روش‌های مختلف جوایز درون بازی کسب کنند و یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در حال حاضر است.

توکن بومی $TARO استاندارد ERC-20 به تازگی اولین مرحله پیش فروش خود را در نوامبر 2022 راه اندازی کرده است و با قیمت 0.02 دلار به فروش می‌رسد، قبل از اینکه ارزش آن به 0.032 دلار (60٪) پس از ورود به مرحله سوم افزایش یابد.

پس از پایان پیش‌فروش، $TARO در صرافی‌های بزرگ فهرست می‌شود، سرمایه‌گذارانی که به دنبال یک توکن بازی رمزنگاری قدردانی هستند، باید یکی از بهترین ارز های دیجیتال زیر 1 دلار را برای سرمایه‌گذاری خریداری کنند.

بهترین ارز دیجیتالعلاوه بر این واقعیت که توکن‌های P2E در طول زمستان کریپتو بهتر از سایر آلت‌کوین‌ها عمل کرده‌اند، به نظر می‌رسد ارزش $TARO به دلیل موارد استفاده مختلف آن افزایش می‌یابد.

پروژه RobotEra که یک پروژه LBank Labs است که این توکن را توسعه داده است تا بازیکنان بتوانند آواتارهای ربات NFT را که برای بازسازی سیاره نابود شده تارو لازم است، خریداری کنند.

بازیکنان تارو را با خرید زمین‌های متاورس با توکن‌های $TARO و اضافه کردن ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها برای افزایش ارزش آن، بازسازی می‌کنند.

این بازی بازیکنان را قادر می‌سازد تا مواد معدنی استخراج کنند، همراهان روبات‌ها را توسعه دهند و بیلبوردهای تبلیغاتی را برای کسب درآمد از توطئه‌ها اجاره کنند.

زبان برنامه نویسی و ابزارهای ساخت سفارشی RobotEra برای مدیریت طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها از جمله صحنه‌های سه بعدی، فیزیک، صداها و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

با گذشت زمان، پروژه انتظار دارد که موارد استفاده بیشتری توسعه یابد، زیرا بازیکنان زمین خود را همانطور که می‌دانند درست می‌سازند.

روش‌های مختلف کسب توکن توسط بازیکنان، ویژگی اصلی آن است که بازیکنان می‌توانند قاره‌های مستقل را اداره کنند، NFT‌ها را بفروشند و توکن‌های $TARO را به اشتراک بگذارند.

RobotEra یک بازی چندجهانی است که بازیکنان را قادر می‌سازد به دنیاهای دیگر متصل شوند و با شرکت در کنسرت‌ها و میزبانی رویدادها جوایزی کسب کنند.
در مجموع 270 میلیون توکن (15 درصد از حداکثر 1.8 میلیارد عرضه) در پیش فروش به فروش می‌رسد که در هر مرحله 90 میلیون توکن به فروش می‌رسد.

سقف سختی در حدود 7 میلیون دلار وجود دارد و 10٪ از توکن‌ها در پایان پیش فروش باز می‌شوند و توکن‌های باقی مانده به صورت خطی با 10٪ در هر ماه باز می‌شوند.

سرمایه گذاران می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام RobotEra یا خواندن وایت پیپر، آخرین به‌روزرسانی‌ها را در مورد $TARO و بازی را دریافت کنند.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال TARO:

  • تاریخ شروع پیش فروش: نوامبر 2022
  • روش خرید: Eth, USDT
  • شبکه: اتریوم
  • حداقل سرمایه گذاری: 1000TARO
  • حداکثر سرمایه گذاری: تعریف نشده

3. IMPT – بهترین ارز دیجیتال دوستدار ESG برای خرید امروز

پروژه IMPT یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که به افراد و مشاغل اجازه می‌دهد تا به راحتی و ایمن، تأثیر کربن خود را جبران کنند. هدف این است که به همه این فرصت را بدهیم که به محیط زیست کمک کنند و تفاوت ایجاد کنند.

سرمایه‌گذاران برای خرید پیش‌فروش این پروژه عجله کرده‌اند، که مرحله ۱، ۱۱ میلیون دلاری آن را تنها در سه هفته، یعنی چهار هفته زودتر از برنامه، به اتمام رساند.
نرم افزار IMPT به مشتریان این امکان را می‌دهد که هنگام خرید آنلاین، اعتبار کربن کسب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند آن‌ها را مستقیماً از پلتفرم خریداری کنند. برای کسانی که در جستجوی بهترین ارز دیجیتال IEO در سال 2022 هستند، IMPT یک گزینه عالی است.

بهترین ارز دیجیتال

پروژه IMPT اعتبارات کربن را نشانه گذاری می‌کند تا مشتریان بتوانند آن‌ها را به عنوان NFT دریافت کنند. سپس NFTها در یک دفتر کل غیرمتمرکز ثبت می‌شوند که کاربران می‌توانند آن را پیگیری کنند و شفافیت و قابلیت ردیابی را تضمین می‌کنند.

به‌عنوان یکی از بهترین ارز های دیجیتال دوستدار ESG و بهترین توکن‌های کاربردی برای خرید امروز، توکن‌های IMPT (که اکنون به عنوان پایدارترین ارز رمزنگاری‌شده در نظر گرفته می‌شوند) را می‌توان با ثبت نام در پلتفرم IMPT در عرض چند دقیقه خریداری کرد.
ان‌اف‌تی‌های سوخته زمانی که کاربر اعتبارات کربن را بازنشسته می‌کند، به یک آدرس پوچ تحویل داده می‌شود و در این فرآیند تمام NFT‌های خود را از گردش خارج می‌کند. این تراکنش در بلاک چین ثبت می‌شود و NFT متعاقباً غیرقابل دسترس اعلام می‌شود.

این پروژه می‌تواند از تقلب و شمارش مضاعف جلوگیری کند زیرا همه تراکنش‌ها در یک لایه توزیع شده ثبت می‌شوند و دستکاری آن‌ها را عملا غیرممکن می‌کند. علاوه بر این، کاربران پس از بازنشستگی اعتبار کربن خود، NFTهای منحصر به فرد ساخته شده توسط هنرمندان را دریافت می‌کنند.

بهترین ارز دیجیتال

در نهایت، IMPT مردم را با طیف وسیعی از پروژه‌های زیست محیطی مهم با هدف کاهش انتشار کربن و کمک به پایداری آینده سیاره گرد هم می‌آورد.

پروژه IMPT همچنین با بسیاری از مشاغل خرده فروشی پیشرو در جهان، از جمله Micosoft، Amazon و GameStop، همکاری می‌کند تا درصد مشخصی از حاشیه سود خود را به طرح‌های سبز اختصاص دهد.

برای جزئیات بیشتر، کاربران می‌توانند از طریق وایت پیپر مطالعه کنند و همچنین به گروه تلگرامی بپیوندند که بیش از 12 هزار مشترک دارد.

علاوه بر این، در میان آشفتگی بازار فعلی، بسیاری از سرمایه‌گذاران IMPT را یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در نزول می‌دانند و پیش‌فروش با سرعتی سریع قبل از افزایش قیمت دیگر خریداری می‌شود.

در اینجا برخی از معیارهای کلیدی وجود دارد که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند تا در مورد دوستدار محیط زیست ارزهای دیجیتال در بازار تحقیق کنند.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال IMPT:

  • شبکه: اتریوم
  • استاندارد: ERC-20
  • قیمت توکن: 0.0230 دلار
  • تاریخ پایان مرحله اول: 31 ژانویه
  • تیم: Denis Creighton (CEO), Mike English (CTO), Hugh Phelan (CLO)

4. Calvaria – رمز بازی محبوب P2E با هزینه کم و پهنای باند بالا

ارز Calvaria نه تنها دو توکن بومی را به عنوان پاداش ارائه می‌کند، بلکه در حال حاضر پیش فروش را برای ارائه بهترین قیمت‌ها به سرمایه‌گذاران اولیه انجام می‌دهد و اکنون نزدیک به 1 میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است.

این بازی “کارت بازی برای کسب درآمد”، توکن $RIA را برای اطمینان از حفظ ثبات اقتصادی در شبکه ارائه می‌دهد، و توکن $eRIA برای ادعای پاداش و خریدهای درون بازی است.
بازی از بازیکنان می‌خواهد که کارت‌های NFT را با توکن eRIA خریداری کنند و به بازیکنان برای برنده شدن در مسابقات و شرکت در بازی پاداش می‌دهد. طبق وایت پیپر Calvaria، بازیکنانی که می‌خواهند کارت‌هایی را با همان قدرت ترکیب کنند تا کارتی سطح بالاتر دریافت کنند، باید از نشانه‌های eRIA برای خرید استفاده کنند.

بهترین ارز دیجیتال

بازیکنان همچنین می‌توانند از توکن‌های eRIA برای خریدهای درون بازی استفاده کنند. نشانه RIA در درجه اول برای حاکمیت و سهام استفاده می‌شود. با داشتن توکن، سرمایه گذاران از عملکرد مناسب اکوسیستم اطمینان می‌یابند و می‌توانند برای تصمیم گیری در مورد آینده پلتفرم رای دهند. وزن رای سرمایه گذار بر اساس تعداد توکن‌های نگهداری شده تعیین می‌شود.

راه دیگری که سرمایه گذاران با Calvaria کسب درآمد می‌کنند، شرط بندی است. سرمایه‌گذاران می‌توانند سکه‌های خود را قفل کنند تا پاداش‌های روزانه دریافت کنند که با توکن‌های RIA پرداخت می‌شود. از آنجایی که بازیکنان باید دائماً کارت‌های NFT جدید جمع‌آوری کنند تا دشمنان را شکست دهند، خوشحال خواهند شد که بدانند هر دو سکه شامل 0% مالیات بر فروش هستند.

بهترین ارز دیجیتالبهترین راه برای در ارتباط ماندن با آخرین تحولات سکه، عضویت در کانال تلگرام Calvaria است.

سرمایه گذارانی که خواهان بهترین قیمت در ارز دیجیتال RIA هستند، به سرعت کاهش می‌یابند. مرحله اول پیش فروش سکه‌های RIA را با قیمت 0.01 دلار ارائه می‌کرد، اما اکنون در مرحله 3، توکن‌ها با قیمت 0.02 دلار به فروش می‌رسند.

از آنجایی که توکن‌ها وارد مرحله جدیدی از پیش فروش می‌شوند، ارزش آن‌ها افزایش می‌یابد که بسیاری از تحلیلگران بازار را بر آن داشته تا پیش بینی‌های مختلف قیمت توکن Calvaria را منتشر کنند. کمترین قیمتی که سرمایه گذاران تا به حال شاهد ارز دیجیتال RIA در این سطوح خواهند بود، در حین پیش فروش است و تا مرحله نهایی پیش فروش توکن، توکن‌ها به قیمت 0.055 دلار به فروش می‌رسند، افزایش 450 درصدی نسبت به مرحله 1.
توکن‌های RIA و eRIA در صرافی‌ها قابل معامله هستند و شامل 0% مالیات بر فروش هستند، که آن‌ها را به توکن‌هایی ایده‌آل برای بازیکنان بسیار فعال و معامله‌گران روزانه تبدیل می‌کند.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال Calvaria:

  • کل دارایی‌ها: 1 میلیارد RIA
  • میزان پیش فروش: 300 میلیون RIA
مرحله 1 1 USDT = 100 RIA قیمت : $0.01
مرحله 2 1 USDT = 66.67 RIA قیمت : $0.015
مرحله 3 1 USDT = 50 RIA قیمت : $0.02
مرحله 4 1 USDT = 40 RIA قیمت : $0.025
مرحله 5 1 USDT = 33.33 RIA قیمت : $0.03
مرحله 6 1 USDT = 28.57 RIA قیمت : $0.035
مرحله 7 1 USDT = 25 RIA قیمت : $0.04
مرحله 8 1 USDT = 22.22 RIA قیمت : $0.045
مرحله 9 1 USDT = 20 RIA قیمت : $0.05
مرحله 10 1 USDT = 18.18 RIA قیمت : $0.055

5. Tamadog – ترند P2E Crypto برای خرید اکنون بعد از IEO Pump

رتبه پنجم در لیست ما از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در حال حاضر Tamadog است. ما این پروژه رمزنگاری web3 را برای برنامه‌های توسعه بلندمدت آن دوست داریم، که بر روی یک بازی رمزنگاری بازی برای کسب درآمد (P2E) تمرکز دارد. مفهوم اصلی، بازیکنان را می‌بیند که یک NFT حیوان خانگی مجازی از طریق بلاک چین اتریوم ایجاد کنند.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که بهترین ارز دیجیتال در حال ظهور در سال 2022 چیست؟ Tamadoge یک پیش فروش خیره کننده را تکمیل کرد، با انتخاب برتر ما برای بهترین ICO سال 19 میلیون دلار در کمتر از هشت هفته جمع آوری کرد تا تخصیص پیش فروش خود را زودتر از موعد مقرر به فروش برساند.

بهترین ارز دیجیتال
پس از آن، پروژه پیشنهاد اولیه مبادله (IEO) خود را در OKX در پایان سپتامبر، و سود زیادی، به دنبال داشت زیرا به بالاترین سطح تاریخ 0.194 دلار رسید، نزدیک 550٪ از قیمت فهرست خود و تقریباً 2000٪ از قیمت اولیه آن. قیمت پیش فروش اولیه آن 0.01 دلار است.

در حال حاضر با قیمت فهرست 0.03 دلار معامله می‌شود، حجم معاملات آن از زمان عرضه در بین پنج بازار برتر باقی مانده است و اکنون به نظر می‌رسد برای یک صعود دیگر آماده شده است.
دارندگان TAMA بعداً می‎‌‎توانند حیوانات خانگی مجازی NFT را مینت  کنند، با هر حیوان خانگی مجازی که دارای ویژگی‌های مختلفی است. هر چه هر ویژگی نادرتر باشد، NFT برای سایر بازیکنان بازی ارزشمندتر خواهد بود. دلیل این امر این است که هر حیوان خانگی مجازی می‌تواند با جوایز موفق و برنده جوایز رمزنگاری وارد جنگ شود.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های P2E در این فضا، پاداش‌ها در دارایی رمزنگاری بومی اکوسیستم Tamadoge پرداخت می‌شود، TAMA که آن را به یکی از بهترین ارز های دیجیتال بازی در بازار تبدیل می‌کند. یک تابلوی امتیازات ماهانه به نبردهای تامادوج متصل خواهد شد که به بازیکنان فرصت‌های بیشتری برای برنده شدن توکن‌های رایگان ارائه می‌دهد.

برای بهبود توانایی یک حیوان خانگی مجازی، بازیکنان می‌توانند در تمرین شرکت کنند. همچنین این امکان برای بازیکنان وجود خواهد داشت که حیوانات خانگی مجازی خود را با سایر NFTها پرورش دهند. علاوه بر این، از آنجایی که هر حیوان خانگی مجازی توسط NFT پشتیبانی می‌شود، این بدان معناست که بازیکنان Tamadoge مالکیت کامل دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند.

بهترین ارز دیجیتالاین مورد در مورد سایر دارایی‌های درون بازی که توسط بازیکن به دست می‌آید نیز صادق است. ما همچنین نقشه راه Tamadoge را دوست داریم که در طول سال‌های 2022 و 2023 اجرا می‌شود. در اواخر سفر توسعه خود، Tamadoge تجربیات همه‌جانبه‌ای را در خود جای خواهد داد و آن را به یکی از بهترین ICOهای آینده در سال 2022 تبدیل خواهد کرد.

این شامل «Tamaverse» خواهد بود که برداشتی از دنیای متاورس است. همچنین به دنبال ساخت تجربیات واقعیت افزوده است که در کنار اپلیکیشن Tamadage اجرا می‌شود. به‌علاوه، به‌عنوان جایگزینی برای بهترین ایردراپ‌های کریپتو، Tamadoge هدایای انحصاری ارائه می‌کند.

با عضویت در گروه تلگرام تامادوج یا دنبال کردن پروژه در توییتر، از پروژه و آخرین اطلاعیه‌های خبری مطلع شوید.


6. Battle Infinity – اکوسیستم بازی متاورس و P2E رو به رشد

پروژه Battle Infinity مورد بعدی است که در لیست ما از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود. Battle Infinity که در سه ماهه دوم سال 2022 تاسیس شد، پروژه‌ای مستقر در بمبئی است که در حال ساخت “Multiverse” بومی خود است. این اصطلاح به شش محصولی اشاره دارد که در دنیای متاورس Battle Infinity حضور خواهند داشت.

این شامل یک صرافی غیرمتمرکز، استخرهای استیک، بازار NFT و موارد دیگر است. با این حال، محصول فراگیر ارائه شده توسط Battle Infinity، بازی‌های رمزنگاری P2E آن است. در خط مقدم این مسابقات لیگ برتر IBAT قرار دارد.

این یک بازی P2E است که بر روی ورزش‌های فانتزی متمرکز شده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند تیمی از بازیکنان ورزشی مانند فوتبال یا کریکت بسازند و برای کسب جوایز واقعی رقابت کنند. بازیکنان بر اساس عملکرد تیمشان در بازی‌های واقعی امتیاز و جوایزی کسب خواهند کرد.

بهترین ارز دیجیتال
به عنوان مثال، اگر بازیکن کریکت در یک بازی واقعی یک century گل بزند، هر کسی که در تیم لیگ برتر IBAT خود یک فرد را داشته باشد، عملکرد خوبی خواهد داشت. با کسب و جمع آوری امتیاز بیشتر، آن‌ها توکن‌های IBAT را تولید می‌کنند، که بومی متاورس Battle Infinity هستند.

از نظر عملکرد، Battle Infinity یکی از جدیدترین پروژه‌های رمزنگاری در این فضا است. اخیراً یک کمپین پیش فروش 90 روزه راه اندازی کرده است که مجموعاً بیش از 5 میلیون دلار ارزش دارد. با این حال، پیش فروش آنقدر محبوب بود که در 24 روز به سقف خود رسید.

به این ترتیب، توکن‌های IBAT متعاقباً در PancakeSwap در اواسط آگوست 2022 راه‌اندازی شدند. این بدان معناست که سرمایه‌گذارانی که پیش‌فروش Battle Infinity را از دست داده‌اند، هنوز فرصت دارند زودتر در معرض این پروژه هیجان‌انگیز قرار بگیرند. در حال حاضر با قیمت 0.003298 دلار معامله می‌شود، IBAT یکی از بهترین ارز های دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022 است.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال Battle Infinity:

  • مارکت کپ: 48.1 میلیون دلار (کل زنجیره)
  • برگشت 24 ساعته: 22.91 درصد
  • برگشت 7 روزه: 17.46 درصد
  • برگشت یک ساله: 221.6 درصد (از ارزش پیش فروش آگوست 2022)

7. The Hideaways – سرمایه گذاری املاک و مستغلات ساده شده است

بهترین ارز دیجیتال بعدی که در حال حاضر باید خریداری کنید، The Hideaways است. تا حدودی به این دلیل که پروژه پیش فروش توکن بومی خود HDWY را اجرا می‌کند، و پیش فروش، همیشه ارزان ترین راه برای ورود به یک پروژه است.

اما مهمتر از آن، The Hideaways یک رویکرد انقلابی را برای سرمایه گذاری در املاک لوکس معرفی می‌کند که پتانسیل رشد بالایی را در سال 2023 و پس از آن نشان می‌دهد.

بهترین ارز دیجیتال
پروژه The Hideaways به عنوان اولین پلتفرم سرمایه گذاری در املاک و مستغلات لوکس در جهان، به هر کسی اجازه می‌دهد تا در مجموعه‌ای از املاک لوکس با مدیریت کامل و جهانی سرمایه گذاری کند. چگونه؟ NFTها را با پشتیبانی املاک لوکس راه اندازی می‌کند.

سپس آن‌ها را تکه تکه می‌کنند تا بتوانید آن‌ها را با قیمتی کمتر از 100 دلار تهیه کنید. در اصل، این پلتفرم موانع مالی و جغرافیایی را برای بازار املاک کاهش می‌دهد، و شما می‌توانید تمام مدارک مربوط به مالکیت و ثبت املاک را کنار بگذارید.

ثبت بلاک چینی از اموال به شما امکان می‌دهد داده‌های قیمت تاریخی ملک را با چند کلیک پیگیری کنید. همچنین می‌توانید بسته به تغییر قیمت‌ها و شرایط بازار دارایی‌ها را از بازار NFT خریداری و بفروشید. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد دارایی‌های مورد علاقه خود را فهرست کوتاه کنید و برای هشدارهای قیمت ثبت نام کنید.

اما مزایای بیشتری وجود دارد:

  • درآمد غیرفعال اجاره از NFTها در طول سال.
  • درآمد غیرفعال ثانویه از شرط بندی توکن‌های HDWY.
  • افزایش ارزش سرمایه هم NFT و هم دارایی زیربنایی
  • عضویت Club Hideaway که امکان دسترسی به پاداش‌های ماهانه را فراهم می‌کند که شامل تعطیلات فراگیر در یک دارایی نمونه کارها می‌شود.
  • عضویت VIP با امتیازات چند سطحی مانند دربان جهانی، دسترسی به سالن‌های درجه یک، عضویت انحصاری در باشگاه، و موارد دیگر.

HDWY نشانه اصلی The Hideaways است. HDWY علاوه بر تامین انرژی اکوسیستم و دادن مزایای سهام، به دارندگان این پروژه نیز حق رای در استراتژی سرمایه گذاری هدایت شده توسط جامعه می‌دهد.

بهترین ارز دیجیتال

اکنون می‌توانید توکن‌های HDWY را با قیمتی با تخفیف در The Hideaways Presale قبل از افزایش قیمت در فهرست‌های صرافی بگیرید. این توکن پتانسیل صعود از 20برابری و 50 برابری را دارد زیرا نقشه راه در سال آینده آشکار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت The Hideaways بروید.


8. lucky block – پلتفرم پاداش و رقابت NFT

پروژه Lucky Block یکی دیگر از پروژه‌های جدید NFT است و از بسیاری جهات، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز را نشان می‌دهد. درست مانند Battle Infinity، لاکی بلاک از یک کمپین پیش فروش بسیار موفق برخوردار بود و در عرض چند هفته بیش از 5 میلیون دلار جمع آوری کرد.

با این حال، آنچه که پس از راه اندازی پیش فروش این ارز دیجیتال با ارزش بالا انجام شد، حتی بی‌سابقه‌تر بود. به زبان ساده، در بیش از یک ماه از راه اندازی در PancakeSwap، توکن‌های LBLOCK شاهد افزایش بیش از 60 برابری بودند. این بدان معناست که سرمایه گذاران اولیه پیش فروش سود قابل توجهی در سرمایه گذاری خود ایجاد کردند.

متأسفانه برای Lucky Block، بازار گسترده‌تر شروع به کار کرد، و به این ترتیب، رمز LBLOCK آن اکنون در مقایسه با بالاترین رکورد قبلی خود، با تخفیف زیادی قابل خرید است. از نظر خود پروژه، Lucky Block یک پلتفرم جایزه و رقابت NFT خلاقانه ساخته است.
ابتدا، کاربران می‌توانند یک NFT را خریداری کنند که با رقابتی که می‌خواهند وارد آن شوند، مرتبط است. نمونه‌های رقابت شامل تعطیلات لوکس، بلیط VIP جام جهانی فوتبال و توکن‌های بیت کوین به ارزش یک میلیون دلار است.

به محض خرید NFT، کاربر نه تنها بلیط ورود به مسابقه را دریافت می‌کند، بلکه جوایزی نیز دریافت می‌کند. با پرداخت در توکن‌های LBLOck، تا زمانی که NFT مربوطه در کیف پول کاربر نگهداری می‌شود، پاداش‌ها به دست می آیند. حتی پس از انجام قرعه کشی جوایز نیز چنین است.

Lucky Block همچنین مجموعه NFT خود را ارائه می‌دهد که دسترسی به Platinum Rollers Club را ارائه می‌دهد. فقط 10000 NFT لاکی بلاک وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با یک عدد از 1 تا 10000 شناسایی می‌شوند. این نشان دهنده ورود بلیط مادام العمر به قرعه کشی‌های لاکی بلاک NFT است.

برای مثال، اگر NFT 5430 را به عنوان عدد برنده بکشد، شخصی که NFT 5430 دارد جایزه مربوطه را برنده خواهد شد. توکن‌های LBLOCK دارای زنجیره‌ای متقابل هستند و این پروژه هم زنجیره هوشمند بایننس (V1) و هم اتریوم (V2) است.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال لاکی بلاک:

  • مارکت کپ: 15.8 میلیون دلار
  • برگشت 24 ساعته: 0.35 درصد
  • برگشت 7 روزه: -13.46 درصد
  • برگشت یک ساله: 159.60 درصد (از ارزش پیش فروش ژانویه 2022)

9. MetaBlaze – پروژه پیش فروش جدید با ارائه جوایز منحصر به فرد

MetaBlaze پروژه جدیدی است که تقریباً پیش فروش خود را به فروش رسانده است و برای رسیدن به سقف 4 میلیون دلاری خود به کمتر از 600000 دلار نیاز دارد.

این پروژه که ترکیبی از بازی‌های بازی برای کسب درآمد و مالکیت NFT است، منحصر به فرد است زیرا بازی P2E آن پاداش‌هایی را در سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

این پروژه به جای توزیع جوایز برای برندگان در توکن اصلی MBLZ خود، یک مجموعه جوایز گردان ایجاد می‌کند که برندگان را شاهد کسب بیت کوین، اتریوم، BNB و Solana خواهد بود.

علیرغم پتانسیل عظیمی که دارد، بخش P2E هنوز با شکایت گیمرها از بازی‌های خسته کننده و جوایز حداقلی پر شده است.

پروژه MetaBlaze در تلاش است تا این روند را نه تنها با ارائه جوایز بزرگ‌تر و بهتر، بلکه با توسعه دو بازی روایت محور که باید بازیکنان را برای خرید بیشتر بازگردند، جبران کند.

پرچمدار RPG هنوز در حال توسعه است، اما پیشینه آن تکمیل شده است، بازیکنانی که برای کنترل جهان Blue Galaxia می‌جنگند، برای مسیرها و بخش‌های تجاری مبارزه و تلاش می‌کنند.

مینی بازی MetaMinez یک بازی استراتژیک و محدود به زمان است که بازیکنان و ریگ‌های ماینینگ را برای تلاش و کسب پاداش کنار هم می‌گذارند.

ارز MBLZ نه تنها به عنوان یک نشانه حاکمیتی برای اکوسیستم بلکه به عنوان یک ارز درون بازی نیز عمل خواهد کرد. علاوه بر این، تورم زدایی خواهد بود و به مرور زمان 48 درصد از عرضه سوخته خواهد شد.

مجموعه MetaGoblins NFT نیز برای فروش در OpenSea در تاریخ 15 اکتبر آماده شده است. 10000 NFT نقش مهمی در MetaMinez خواهند داشت و به عنوان یک افزایش دهنده استخراج پاداش عمل می‌کنند و در آینده سودمندی بیشتر را وعده می‌دهند.

اطلاعات بیشتر در وایت پیپر متابلیز موجود است، ضمن اینکه سرمایه گذاران علاقه مند می‌توانند برای اطلاع از آخرین اخبار به گروه تلگرام آن بپیوندند.


10. بیت کوین – رمزارز De-Facto برای خرید با تخفیف زیاد

بیت کوین با بیشترین حضور و سرمایه بازار در این فضا، دارایی ارز دیجیتال پیشرو است. بیت کوین در سال 2021 روند صعودی طولانی مدتی را طی کرد که در نوامبر همان سال زمانی که دارایی دیجیتال از 68000 دلار گذشت، متوقف شد.
این بی‌سابقه است وقتی در نظر بگیریم که شما می‌توانستید بیت کوین را تنها با کسری کوچک از دلار بخرید که برای اولین بار در سال 2009 راه اندازی شد. به عبارت دیگر، در بیش از 12 سال تجارت، بیت کوین به میلیون‌ها درصد سود دست یافته است.

با این وجود، بیت کوین اکنون وارد بازار نزولی شده و متعاقباً اکثر صنعت را با خود به پایین کشانده است. از طرف دیگر، کسانی که در حال حاضر به دنبال ایجاد موقعیت بیت کوین هستند، می‌توانند این کار را با تخفیف زیادی انجام دهند.

در زمان نگارش، بیت کوین در تمام دورانی که در اواخر سال 2017 به دست آورد، 20,000 دلار، همچنان در نوسان است. بنابراین، در مقایسه با آخرین اوج خود یعنی 68000 دلار، این به سرمایه گذاران تخفیف بیش از 70٪ ارائه می‌دهد. بر اساس پیش بینی‌های قیمت بیت کوین، برخی از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال 2025 به مرز 65 هزار دلار برسد.

نکته دیگری که باید در مورد بیت کوین به خاطر بسپارید این است که اکنون بسیاری از پلتفرم‌ها خدمات بازدهی را در دارایی دیجیتال ارائه می‌دهند. این به این معنی است که در حالی که سرمایه گذاران منتظر بازار نزولی هستند، می‌توانند درآمد غیرفعالی در دارایی بیت کوین خود ایجاد کنند.

از نظر پتانسیل صعودی بودن بیت کوین باید منتظر باشیم و ببینیم. برخی از طرفداران بیت کوین هیچ محدودیتی برای ارزش دارایی دیجیتال واقعی با اهداف میان مدت 100000 دلار در هر توکن نمی‌بینند. در کوتاه مدت، بازگشت به سطح 68000 دلار مستلزم افزایش 240 درصدی است.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین:

  • مارکت کپ: 387.8 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 1.86 درصد
  • برگشت 7 روزه: -4.96 درصد
  • برگشت یک ساله: -57.44 درصد

11. اتریوم – هم‌اکنون سبزتر از همیشه

اتریوم همچنین به عنوان پایدارترین ارز دیجیتال و یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 است. دومین پروژه بزرگ رمزنگاری جهان از نظر ارزش بازار، پیشروترین بلاک چین قرارداد هوشمند است. هزاران توکن ERC-20 بر روی اتریوم ساخته شده است که مشروعیت آن را برجسته می‌کند.

علاوه بر این، و شاید مهم‌تر از همه، زمانی که توکن‌های ERC-20 ارسال و دریافت می‌شوند، هزینه‌های تراکنش باید به اتریوم پرداخت شود. این بدان معنی است که اتریوم دارای کاربرد در دنیای واقعی است، و بنابراین، تقاضا از بازارهای گسترده‌تر همچنان قوی است. با ورود نسخه دوم ETH، برخی از تحلیلگران بازار این رمزارز را یکی از سبزترین رمزارزهای موجود در بازار در سال 2022 می‌دانند.

نکته دیگری که هنگام سرمایه گذاری در اتریوم باید به آن توجه کرد این است که این اتریوم در واقع بلاک چین انتخابی برای پروژه‌های متاورس است. چه Enjin، چه Decentraland یا Sandbox ، جهان‌های متاورس پیشرو در این زمینه با اتریوم کار می‌کنند.

و بهتر از همه، اتریوم تکمیل مهاجرت خود به اثبات سهام (PoS) را به پایان رساند. این به معنای تراکنش‌های سریع‌تر، کارمزد کمتر و چارچوب مقیاس‌پذیرتر خواهد بود. یک فرصت عالی برای خرید در پروژه اتریوم با قیمتی جذاب نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، زمانی که اتریوم در سال 2021 در بازار صعودی قرار داشت، دارایی کریپتو به بالاترین حد بیش از 4900 دلار رسید. تا لحظه نگارش، همین دارایی کریپتو با 67 درصد تخفیف معامله می‌شود. برای بازگشت به بالاترین سطح قبلی خود در سطوح قیمت گذاری فعلی، صعودی بیش از 200٪. لازم است.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال اتریوم:

  • مارکت کپ: 188.75 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 6.12 درصد
  • برگشت 7 روزه: -3.92 درصد
  • برگشت یک ساله: -54.95 درصد

12. BNB – توکن بومی بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان

با نگاهی به ارزش BNB در زمان نگارش مقاله، این همچنین می‌تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 باشد. این دارایی دیجیتال نماد بومی اکوسیستم Binance است که بزرگترین صرافی رمزارز P2P در سطح جهان برای حجم معاملات است.

توکن BNB در سال 2017 ایجاد شد و مورد استفاده اولیه آن ارائه کارمزد معاملاتی با تخفیف برای کاربران صرافی خود بود. بایننس از آن زمان به تولید محصولات و خدمات اضافی پرداخته است که بسیاری از آن‌ها موارد استفاده بیشتری را برای BNB ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، زنجیره هوشمند بایننس، که هدف آن رقابت با شبکه‌های بلاک چین قدیمی است، معمولاً به پروژه‌های فهرست شده برای جفت شدن با BNB نیاز دارد. علاوه بر این، هزینه‌های تراکنش در زنجیره هوشمند بایننس در BNB پرداخت می‌شود.

درست مانند اتریوم در بلاک چین اتریوم، این تضمین می‌کند که BNB دارای ارزش دنیای واقعی است و تقاضای ثابتی دارد. در مقایسه با بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 669 دلار، BNB با تخفیف 57 درصدی برای کسانی که در زمان نوشتن با قیمت‌ها سرمایه گذاری می‌کنند، معامله می‌شود.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال BNB:

  • مارکت کپ: 46.41 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 3.45 درصد
  • برگشت 7 روزه: -3.35 درصد
  • برگشت یک ساله: -38.14 درصد

13. XRP – شبکه پرداخت‌های فرامرزی قوی برای بانک‌ها

ارز XRP در سال 2012 راه اندازی شد، که آن را به یک دارایی رمزنگاری ثابت تبدیل می‌کند که چندین بازار نزولی را پشت سر گذاشته است. این نشانه اصلی شبکه ریپل است، که بانک‌ها را قادر می‌سازد وجوه را در سراسر مرزها منتقل کنند.

در مقایسه با سیستم‌های پرداخت قدیمی مانند SWIFT، ریپل تراکنش‌های سریع، ارزان و مقیاس‌پذیر را ارائه می‌کند. این مورد صرف نظر از محل استقرار فرستنده یا گیرنده است. علاوه بر این، هنگام استفاده از ارزهای رقیب، عملکرد سریع ریپل نیز ثابت می‌ماند.

به طور معمول، زمانی که بانک‌ها از شبکه ریپل برای انجام معاملات استفاده می‌کنند، انتقال 4 تا 5 ثانیه طول می‌کشد. کارمزدها به کسری بسیار کوچک از سنت می‌رسد و ریپل می‌تواند تا 1500 تراکنش را در هر ثانیه انجام دهد.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال XRP:

  • مارکت کپ: 16.39 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 3.19 درصد
  • برگشت 7 روزه: -1.98 درصد
  • برگشت یک ساله: -72.26 درصد

14. Dogecoin – تجارت محبوب میم کوین با تخفیف

بعدی در لیست ما از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید اکنون Dogecoin است. اگرچه تا سال 2021 بود که Dogecoin حداقل از نظر قیمت گذاری زنده شد، این ارز دیجیتال در سال 2013 راه اندازی شد.

این پروژه به عنوان یک شوخی راه‌اندازی شد تا بر سهولت فروش دارایی‌های کریپتو به عموم مردم تاکید کند، اما همچنان یکی از بهترین میم‌کوین‌ها باقی مانده است. این برچسب شوخی تا اوایل سال 2021 باقی ماند، زمانی که Dogecoin توجه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را به خود جلب کرد.

به زبان ساده، در بسیاری از توییت‌ها و حضورهای عمومی، ماسک تکرار کرد که معتقد به دوج کوین است. نه تنها این، بلکه تسلا اکنون Dogecoin را به عنوان یک روش پرداخت در بسیاری از محصولات و خدمات خود می‌پذیرد.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال DogeCoin:

  • مارکت کپ: 8.53 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 3.78 درصد
  • برگشت 7 روزه: -6.02 درصد
  • برگشت یک ساله: -72.26 درصد

15. Uniswap – رو به رشد تبادل غیرمتمرکز

به دنبال بهترین سکه DeFi در سال 2022 هستید؟ Uniswap یکی دیگر از دارایی‌های رمزنگاری است که می‌تواند ارزش خرید بالایی را داشته باشد. این پروژه یک صرافی غیرمتمرکز محبوب ایجاد کرده است که در بالای شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. این بدان معناست که معامله‌گران اکنون می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده را بدون شخص ثالث خریداری و بفروشند.

در عوض، کاربران می‌توانند به سادگی کیف پول رمزنگاری خود را به Uniswap متصل کرده و تجارت را آغاز کنند. بنابراین، نیازی به افتتاح حساب نیست و کاربر نیازی به ارائه اسناد KYC ندارد. صرافی Uniswap نحوه تسهیل سفارشات تجاری را متحول کرده است.


به جای استفاده از کتاب‌های سفارش، Uniswap از سیستم AMM (سازنده بازار خودکار) استفاده می‌کند. این بدان معنی است که کاربر می‌تواند توکن‌ها را بدون نیاز به فروشنده معامله کند. Uniswap از طریق استخرهای نقدینگی به این مهم دست می‌یابد.

کسانی که مایل به اضافه کردن نقدینگی به استخر Uniswap هستند، سود دریافت خواهند کرد. این یک راه غیرفعال برای ایجاد درآمد در توکن‌های رمزنگاری بیکار ارائه می‌دهد. Uniswap همچنین سایر خدمات DeFi (مالی غیرمتمرکز) را ارائه می‌دهد و محصولات بیشتری در دست تولید هستند.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال Uniswap:

  • مارکت کپ: 8.54 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 8.69 درصد
  • برگشت 7 روزه: -8.79 درصد
  • برگشت یک ساله: -79.31 درصد

16. Shiba Inu – میم کوینی به دنبال رقابت با Dogecoin

اگرچه Dogecoin اولین میم کوین برای ورود به این بازار است، اما اکنون رقابت زیادی دارد. از این نظر، Shiba Inu شاید بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر برای کسانی باشد که می‌خواهند مجموعه‌ای از سکه‌های میم جایگزین را به مجموعه خود اضافه کنند.

داستان شیبا اینو چیزی جز تاثیرگذار نیست. اگرچه این پروژه تنها در آوریل 2020 راه اندازی شد، اما در حال حاضر به یک دارایی ارز دیجیتال با ارزش بالا تبدیل شده است. نه تنها این، بلکه سرمایه گذاران اولیه از آن زمان شاهد سودهای چند میلیون درصدی بوده‌اند.


مهمتر از همه، شیبا اینو قصد دارد چیزی بیش از یک میم کوین باشد. به عنوان مثال، این پروژه از آن زمان تا کنون دنیای متاورس بومی خود را ساخته است. این به کاربران امکان می‌دهد از تجربیات همه جانبه لذت ببرند و حتی زمین‌های مجازی را خریداری کنند.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال شیبا:

  • مارکت کپ: 6.97 میلییارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 6.13 درصد
  • برگشت 7 روزه: -3.54 درصد
  • برگشت یک ساله: 83.76 درصد

17. Monero – سکه متمرکز بر حریم شخصی با وضعیت تثبیت شده

Monero یک دارایی رمزنگاری شده است. این پروژه شاید بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر برای کسانی باشد که به سکه‌های حریم شخصی علاقه دارند. این مورد استفاده اصلی پروژه است، تا جایی که تراکنش‌های واقعاً ناشناس را ارائه می‌دهد.

بلاک چین‌های قدیمی مانند بیت‌کوین و اتریوم به طرف‌های تراکنش سطح ناشناس بودن یکسانی ارائه نمی‌دهند. بلاک چین مونرو توسط توکن بومی خود، یعنی XMR تغذیه می‌شود. این ارز دیجیتال در اواخر سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود در ۵۲ هفته گذشته یعنی ۳۲۱ دلار رسید.


از آن زمان، ارزش Monero با بقیه بازار کاهش یافته است. در زمان نگارش، مونرو با بیش از 52 درصد تخفیف در مقایسه با بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته معامله می‌شود. این فرصتی را برای سرمایه گذاری در توکن‌های XMR با قیمتی جذاب ارائه می‌دهد.

برخی اطلاعات ارز دیجیتال Monero:

  • مارکت کپ: 2.77 میلیارد دلار
  • برگشت 24 ساعته: 3.18 درصد
  • برگشت 7 روزه: -0.43 درصد
  • برگشت یک ساله: -46.85 درصد

چگونه بهترین کریپتوها را برای خرید پیدا کنیم

در این بخش، برخی از روش‌هایی را توضیح می‌دهیم که سرمایه‌گذاران می‌توانند هنگام جستجوی بهترین رمزارز برای خرید در حال حاضر برای سبد سهام خود از آنها استفاده کنند.

پتانسیل بلند مدت

اول، عاقلانه است که در نظر بگیریم که پتانسیل بلندمدت پروژه کریپتو چقدر است.

به عنوان مثال، بیت کوین احتمالاً برای اکثر افراد ذخیره ارزش باقی خواهد ماند، در حالی که اتریوم به عنوان بلاک چین قرارداد هوشمند عملاً برای توکن‌های ERC-20 و کوین‌های متاورس عمل می‌کند.

به این ترتیب، پتانسیل بلندمدت بیت کوین و اتریوم قوی به نظر می‌رسد. به طور مشابه، بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری تثبیت شده دیگر وجود دارند که باید آینده روشنی در پیش داشته باشند.

به عنوان مثال، XRP با بیش از 200 بانک مشارکت داشته است، در حالی که قطعات زمین در متاورس Decentraland توسط چندین برند جهانی خریداری شده است.

پیش فروش کریپتو

بسیاری از سرمایه گذاران فرصت خرید بیت کوین با قیمت زیر 100 دلار یا اتریوم را با قیمت کمتر از 1 دلار از دست داده‌اند. خوشبختانه، فرصت‌های زیادی برای هدف قرار دادن دستاوردهای مشابه وجود دارد.

یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به این هدف، جستجوی پروژه‌های پیش‌فروش قوی و بالا و پایین است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تامادوج در مراحل اولیه پیش فروش خود قبل از رسیدن به اوج 0.194 دلار با قیمت 0.01 دلار به فروش می‌رسید، یعنی تقریباً 2000٪ سود از این قیمت را ثبت کرده است.

تعدادی دیگر از پیش فروش‌های هیجان انگیز مانند Dash 2 Trade، RobotEra، IMPT و Calvaria ، اخیرا راه اندازی شده‌اند که در بالا به آن‌ها اشاره شده است.

پیش‌فروش‌های کریپتو معمولاً فضای بیشتری را برای رشد ارائه می‌کنند، زیرا توکن‌ها را با قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی بازار خود برای تأمین مالی می‌فروشند.

سودمند

هنگام جستجوی یکی از 10 رمزارز برتر برای سرمایه گذاری، عاقلانه است که روی پروژه‌هایی تمرکز کنید که مورد استفاده در دنیای واقعی دارند. به عنوان مثال، توکن TAMA به عنوان دارایی ابزار برای Tamaverse عمل می‌کند.

این جایی است که بازیکنان می‌توانند با وارد شدن به نبردها با NFTهای حیوان خانگی مجازی خود، توکن به دست آورند. این مورد در مورد Battle Infinity نیز صدق می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند توکن‌های IBAT را از طریق بازی‌های ورزشی فانتزی کسب کنند.

مثال دیگر اتریوم است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ETH ارز پرداختی مورد نیاز هنگام انجام تراکنش‌ها است.

و با توجه به اینکه هزاران آلتکوین بر روی اتریوم ساخته شده‌اند، این بدان معناست که اتریوم دارای تقاضای زیادی است.

بازار سرمایه

سرمایه گذاران باید درک محکمی از نحوه عملکرد سرمایه بازار یک دارایی کریپتو داشته باشند. این سرمایه گذار را قادر می‌سازد تا ارزیابی کند که صعود بالقوه چگونه است.

به عنوان مثال، زمانی که قیمت بیت کوین در اواخر سال 2021 به اوج خود رسید، از ارزش بازار بیش از یک تریلیون دلار فراتر رفت. در تئوری، این بدان معنی است که صعود به طور بالقوه با بیت کوین محدود است، زیرا قبلاً شاهد سطوح قابل توجهی از رشد بوده است.

اهداف نقشه راه

راه دیگر برای یافتن بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر این است که بررسی کنید اهداف نقشه راه پروژه چگونه به نظر می‌رسد. این معیار به ویژه هنگام بررسی پروژه‌های جدیدتر مفید خواهد بود.

به هر حال، دارایی‌های ارزهای دیجیتال جدیدتر احتمالاً هنوز در ابتدای مسیر توسعه خود خواهند بود. برای پروژه‌های تثبیت‌شده‌تر، ارزیابی اینکه آیا اهداف نقشه راه موجود در مسیر هستند یا خیر، مهم است.

پروژه‌های Dash 2 Trade، RobotEra و IMPT نمونه‌هایی از توکن‌های جدید با نقشه‌های راه واضح هستند که پیشرفت‌های عمده در کاربردشان را نشان می‌دهند، که به متمایز کردن آن‌ها از بسیاری از توکن‌های میم جدید که به طور منظم راه‌اندازی می‌شوند، کمک می‌کند.

رقابت

همچنین ایده خوبی است که ببینید دارایی کریپتو مربوطه چقدر رقابت دارد. از این گذشته، اکنون بیش از 20000 توکن در CoinMarketCap فهرست شده است و حتی بیشتر از آن‌ها در انتظار فهرشت شدن هستند.

به عنوان مثال، بسیاری از به اصطلاح «قاتل اتریوم» در بازار وجود دارد. که هر کدام ادعا می‌کنند جایگزینی سریعتر، ارزانتر و مقیاس پذیرتر برای اتریوم ارائه می‌دهند.

در حالی که ممکن است در حال حاضر چنین باشد، اتریوم بعد از تکمیل ارتقاء PoS خود تعداد زیادی از این ادعاها را از بین می‌برد. در نتیجه این امر می‌تواند سایر شبکه‌های قرارداد هوشمند را اضافی کند.

سیگنال‌های معاملاتی

برخی از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند بهترین سیگنال‌های رمزنگاری را در استراتژی معاملاتی خود ادغام کنند زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد احساسات را از فرآیند سرمایه گذاری حذف کنند.
سیگنال‌های رمزنگاری ایده‌های معاملاتی مبتنی بر تحلیل بازار هستند که از شاخص‌های فنی برای پیش‌بینی حرکت قیمت کریپتوهای خاص در یک زمان معین استفاده می‌کنند.

وقتی داشبورد راه اندازی شد، Dash 2 Trade سیگنال‌های معاملاتی را برای کاربران خود ارسال می‌کند.


جمع بندی

به طور خلاصه، این بینش بازار 17 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید در حال حاضر بررسی و رتبه بندی کرده است. ما پروژه‌های مختلفی را پوشش داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که سرمایه گذاران می‌توانند به خوبی تنوع ایجاد کنند.

به عنوان مثال، توکن‌های تاسیس شده مورد بحث امروز شامل بیت کوین، اتریوم، و دوج کوین و همچنین ارزهای دیجیتال کارآمد در مصرف انرژی هستند.

هدف Dash 2 Trade ایجاد یک پلتفرم قدرتمند است که به طور یکسان با سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال طنین انداز می‌شود. این پروژه در حال حاضر پیش فروش است به این معنی که توکن‌ها را می‌توان با کمترین قیمت ممکن خریداری کرد.

با این حال، با توجه به فروش سریع پیش فروش، ارزش آن را دارد که امروز Dash 2 Trade را بررسی کنید تا از دست ندادن آن جلوگیری کنید.


سوالات متداول

بهترین رمزارز برای خرید کدام است؟

ما متوجه شدیم که توکن D2T یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است. این یک پلتفرم جدید است که با ارائه ابزارهای قدرتمند به معامله گران و سرمایه گذاران کمک می‌کند. با توجه به اینکه پروژه در حال حاضر در مرحله پیش فروش است، برخی از بالاترین پتانسیل صعودی را در بین هر دارایی موجود در بازار در حال حاضر ارائه می‌دهد.

کدام ارز دیجیتال بهترین آینده را دارد؟

اگرچه هیچ کس نمی‌تواند آینده را با قطعیت پیش بینی کند، تعدادی از دارایی‌های رمزنگاری قوی وجود دارد که احتمالاً مرتبط باقی خواهند ماند. این شامل بیت کوین، اتریوم، XRP، BNB، Cardano و Polygon می‌شود.

بهترین ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری کدامند؟

کسانی که در بازار پروژه‌های رمزنگاری جدید هستند که نقطه ورودی کم‌تری را ارائه می‌کنند، ممکن است پلتفرم هوش رمزنگاری با پتانسیل بالا مانند Dash 2 Trade را در نظر بگیرند. پیش فروش آن در حال حاضر در مرحله 2 از 9 است، فقط یک هفته پس از راه اندازی با هر مرحله جدید با افزایش قیمت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH