عضو هیات رئیسه مجلس: فیلترینگ جواب نداده و نمی‌دهد؛ رئیس مجلس به دنبال رفع فیلترینگ + ویدیو

محسن دهنوی و احمد نادری، دو عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه ادبیات دانشگاه تهران حاضر شدند و در خصوص اتفاقات اخیر به گفتگو پرداختند.

احمد نادری در این جلسه، در خصوص فیلترینگ فضای مجازی تاکید کرد که این روش پس از انقلاب بارها مورد امتحان قرار گرفته و جواب نداده است، به این ترتیب به دنبال تغییر روش هستیم.

احمد نادری در این جلسه گفت: در خصوص فیلترینگ، بخشی از مجلس با ریاست آقای قالیباف، رئیس مجلس، به شکل ویژه به دنبال آن هستیم که فیلترینگ برداشته شود.

نادری تاکید کرد که محمد باقر قالیباف و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس که ما هم عضو آن‌ها هستیم، پیگیر رفع فیلتر اینترنت هستند.

این عضو هیات مدیره مجلس به این موضوع نیز اشاره کرد که در برخی جلسات محرمانه، بحث‌های بسیار جدی در این خصوص شکل می‌گیرد، زیرا باید این فیلتر و فیلترینگ برداشته شود.

سیاست فیلترینگ به این شکل جواب نداده است

احمد نادری در ادامه سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که تاکنون این روش فیلترینگ جواب نداده و در ادامه هم جواب نمی‌دهد؛ وی در همین خصوص گفت: اگر از دهه 60 و 70 که بحث ویدیو بود، بعد ماهواره به میان آمد، بعد تلگرام و تلگرام طلایی فیلتر شدند، به این روند نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این سیاست جواب نداده و جواب نمی‌دهد.

احمدی ادامه داد: ما باید نحوه مقابله را جدید کنیم، باید سیاست‌مان در این زمینه تغییر کند و اتفاقات جدید بر اساس فهم مساله رخ دهد.

1 در مورد “عضو هیات رئیسه مجلس: فیلترینگ جواب نداده و نمی‌دهد؛ رئیس مجلس به دنبال رفع فیلترینگ + ویدیو”

  1. شما رو به قرآن قسم تون میدم هر چقدر اختلاس می کنید بکنید ولی لااقل اینترنت مون رو قطع نکنید…

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH