تصاویر جدید از طراحی سامسونگ گلکسی A54 در فضای وب منتشر شد

سامسونگ گلکسی A53 در ماه مارس سال جاری معرفی شد. با این‌حال انتظار می‌رود که مدل جانشین این اسمارت‌فون با نام گلکسی A54 زودتر از سال گذشته روانه بازار شود. بنابراین این اسمارت‌فون در عوض ماه مارس احتمالا در ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. سامسونگ هنوز به هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون گلکسی A54 اشاره نکرده است؛ اما به لطف اقدامات یک افشاگر با شناسه OnLeaks اکنون طراحی ظاهری این اسمارت‌فون به معرض نمایش گذاشته شده است.

سامسونگ گلکسی A54 در قسمت جلویی به گلکسی A53 شباهت دارد. این دستگاه در قسمت جلویی مجهز به یک حفره کروی‌شکل روی بخش فوقانی نمایشگر است. این صفحه‌نمایش با طول قطر 6.4 اینچی خود در مقایسه با پنل مورد استفاده توسط گلکسی A53 حدودا 0.1 اینچ کوچک‌تر است. اگرچه نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با ویژگی‌های نمایشگر گلکسی A53 مطابقت دارند.

پنل پشتی گلکسی A54 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که گلکسی A53 مجهز به سیستم دوربین پشتی چهارگانه بود. ماژول‌های دوربین از پنل پشتی تخت گوشی بیرون زده‌اند؛ چرا که همانند لنزهای دوربین گلکسی A53 درون یک ماژول جزیره‌ای قرار ندارند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی گلکسی A53 شامل ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی است؛ اما بر اساس شایعات گلکسی A54 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. لبه تحتانی بدنه سامسونگ گلکسی A54 از پورت USB-C، شبکه اسپیکر و میکروفون اصلی میزبانی می‌کند. شیار مخصوص سیم‌کارت همراه با یک میکروفون دیگر نیز در قسمت فوقانی بدنه قرار دارند. نهایتا لبه سمت راست بدنه گوشی از کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و دکمه پاور میزبانی می‌کند.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی A54

ظاهرا حسگر اثرانگشت با کلید پاور گوشی ادغام نخواهد شد. بنابراین گلکسی A54 به احتمال فراوان همانند گلکسی A53 از ایده اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که گلکسی A54 مجهز به یک نمایشگر آمولد خواهد بود.

گلکسی A54 با وجود ضخامت 8.2 میلی‌متری بدنه خود در مقایسه با گلکسی A53 حدودا 0.1 میلی‌متر ضخیم‌تر است؛ اما این موضوع احتمالا به معنای افزایش ظرفیت باتری نیز خواهد بود. بر اساس شایعات پیشین، گلکسی A54 مجهز به یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود (جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A53 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است). گلکسی A54 پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه 3C شده و با نزدیک شدن به موعد رونمایی از این گوشی احتمالا شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در ارتباط با آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH