اولین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو

اولین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو در آستانه جام جهانی قطر عرضه می‌شود

اولین مجموعه توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) کریستیانو رونالدو، روز جمعه ۱۸ نوامبر، به‌عنوان بخشی از همکاری انحصاری و چندساله او با صرافی بزرگ «بایننس»، در بازار کریپتو عرضه می‌شود.

راه‌اندازی این مجموعه توسط یک کمپین بازاریابی جهانی با حضور رونالدو پشتیبانی می‌شود و هدف آن معرفی وب ۳٫۰ از طریق دنیای NFT به طرفدارانش است.

کریستیانو رونالدو برنده پنج جایزه توپ طلا شده است و سابقه بازی در پیراهن‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال‌مادرید و یوونتوس را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او پرطرفدارترین بازیکن فوتبال در اینستاگرام تلقی می‌شود.

البته رونالدو تنها بازیکن بزرگی نیست که وارد حوزه رمزارز شده است؛ لیونل مسی، بزرگ‌ترین رقیب رونالدو نیز در ماه مارس، قراردادی به مبلغ ۲۰ میلیون دلار با پلتفرم «سوسیوس» امضا کرد و به طور رسمی سفیر جهانی این پلتفرم شد. علاوه بر این، مسی برای تبلیغ و معرفی مزایای وب ۳٫۰، با صرافی «بیت‌گت» همکاری می‌کند.

«هی – یی»، مدیر بازاریابی صرافی بایننس در راستای همکاری با کریستیانو رونالدو می‌گوید:

 ما مفتخر هستیم که داریم با بزرگ‌ترین فوتبالیست جهان همکاری می‌کنیم تا به افراد در شناخت بلاک‌چین کمک کنیم و نشان دهیم که چگونه درحال‌توسعه زیرساخت وب ۳٫۰ برای صنعت ورزش و سرگرمی هستیم.

اولین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو شامل هفت مجسمه متحرک با چهار سطح نایاب است؛ هر مجسمه NFT رونالدو، لحظه‌ای نمادین از زندگی او را به تصویر می‌کشد، از نمایش ضربات قیچی برگردان او در لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا دوران کودکی‌‌اش در پرتغال.

در روز ۱۸ نوامبر، ۴۵ عدد از NFT‌های رونالدو با بالاترین ارزش (۵ SSR و SR۴۰) در بازار NFT Binance به حراج گذاشته می‌شوند. این حراجی به مدت ۲۴ ساعت باز خواهد بود و NFT ویژه رونالدو به بالاترین پیشنهاد‌دهنده اهدا می‌شود. قیمت‌های مناقصه از ۱۰۰۰ دلار برای SSR و ۱۷۰۰ دلار برای  SR شروع می‌شود.

مجموعه‌های بعدی NFT رونالدو در اوایل سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. کلیه مجموعه‌های CR7 به صورت انحصاری تنها از صرافی بایننس قابل دریافت خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH