در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ می‌توانید به خودتان پیام بدهید

واتس‌اپ شروع به انتشار قابلیت جدیدی کرده است که به واسطه آن کاربر می‌تواند در این پیام‌رسان به خودش پیام بدهد. براساس گزارش‌های منتشر شده، کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند با دریافت نسخه 22.23.74 اپلیکیشن از این قابلیت بهره‌مند شوند. بر روی دستگاه‌های اندرویدی این قابلیت در نسخه 2.22.23.77 برای برخی کاربران در دسترس است.

شاید سوال پیش بیاید که این قابلیت به چه کار می‌آید و ما چرا باید به خودمان پیام بدهیم؟ بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ایده‌های جدیدی که به ذهنشان می‌آید را در این قسمت بنویسند یا لینک صفحه جالبی را که دیده‌اند برای مطالعه بیشتر در قالب پیامی برای خود ذخیره کنند. از این قابلیت می‌توان برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها از پلت‌فرمی بر روی پلت‌فرمی دیگر استفاده کرد.

بسیاری از پیام‌رسان‌ها پیش از واتس‌اپ این قابلیت را بر روی اپلیکیشن خود اضافه کرده بودند. برای مثال اسلک از جمله این پیام‌رسان‌ها است. در تلگرام نیز فرد می‌تواند برای خود پیام بفرستد و حتی با ایجاد یک کانال شخصی، مطالب مورد نظرش را به نحوی در آنجا ذخیره کند. به نظر می‌رسد واتس‌اپ نیز با الگو گرفتن از رقبا به مزایای این قابلیت پی برده و آن را برای کاربرانش مهیا نموده است.

برای آن که در واتس‌اپ برای خود پیام بفرستید، کافی است یک چت جدید باز کنید و هنگامی که از میان مخاطبانتان افرادی را برای ارسال پیام انتخاب می‌کنید، می‌توانید خود را به عنوان یکی از مخاطبان در بالای لیست مشاهده کنید. به علاوه در این حالت کپشنی جدید با این متن Message yourself به نمایش درمی‌آید.

به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ

پیام‌هایی که برای خود ارسال می‌کنید در تمام دستگاه‌های لینک شده به حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهند بود. رمزگذاری end-to-end برای این دسته از پیام‌ها هم اعمال می‌شود. اگر هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید کمی بیشتر صبر کنید، تا در روزهای آینده از آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH