آمازون از سیستم رباتیک اسپارو رونمایی کرده است؛ مدیریت 5 هزار بسته با ربات هوشمند

آمازون از سیستم رباتیک اسپارو رونمایی کرده است که باید به شرکت اجازه دهد کارایی و ایمنی را بهبود بخشد.

طبق این بیانیه مطبوعاتی، اسپارو سیستم رباتیک هوشمند جدید آمازون است که با جابجایی محصولات جداگانه قبل از بسته بندی، فرآیند انجام سفارش را ساده می‌کند. آمازون همچنین خاطرنشان می‌کند که این اولین سیستم رباتیک آن‌ها است که می‌تواند محصولات فردی را در یک انبار شناسایی، انتخاب و پردازش کند.
اسپارو با استفاده از بینایی کامپیوتری و هوش مصنوعی می‌تواند میلیون‌ها شی مختلف را شناسایی کرده و با آن‌ها کار کند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که در سال گذشته کارمندانش تقریباً 5 میلیارد بسته جمع آوری و بسته بندی کردند و اسپارو با انجام چندین کار تکراری به کارمندان آمازون این امکان را می‌دهد که زمان و انرژی خود را بر روی فرآیندهای دیگر متمرکز کنند.

به طور جداگانه، شایان ذکر است اطلاعاتی در بیانیه مطبوعاتی آمازون وجود ندارد. گزارش سال 2020 توسط مرکز روزنامه نگاری تحقیقی گزارش شده است که نتایج بسیار بدی را درمورد ربات‌های آمازون و محل کار انسانی ذکر کرده است. در طی سه سال (2016-2019)، میزان آسیب جدی در میان کارکنان آمازون در تأسیسات خودکار 50 درصد بیشتر از مکان‌های غیر روباتی بود.

کارمندان این شرکت گفتند که آمازون با معرفی ربات‌ها استانداردهای کاری را به سطح بسیار بالایی ارتقا داد، به همین دلیل افرادی که سعی می‌کردند با این استانداردها مطابقت داشته باشند، بیشتر آسیب می‌بینند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH