همکاری باشگاه فوتبال اسپانیول با کریپتو اسنک

اسپانیول به اولین باشگاه فوتبال جهان در یکپارچه‌سازی پرداخت‌های رمزارز تبدیل می‌شود

«کریپتو اسنک» (Crypto Snack)، پیش‌گام در ارائه راه‌حل‌های پرداخت ارزهای دیجیتال، امروز اعلام کرد که تیم اسپانیول لالیگا را به اولین باشگاه فوتبال جهان در یکپارچه‌سازی پرداخت‌های رمزارز تبدیل می‌کند.

«باشگاه فوتبال اسپانیول» (RCD Espanyol) بیش از ۳۰ رمزارز مختلف نظیر توکن SNACK را برای انواع پرداخت‌های آنلاین و آفلاین می‌پذیرد. هواداران اسپانیول از این طریق می‌توانند محصولات، بلیت و تجربیات مسابقات تیم موردعلاقه‌شان را خریداری کنند.

«کریپتو اسنک» و باشگاه اسپانیول روی اقدامات بعدی برای بهبود پذیرش این فناوری، مانند نصب دستگاه‌های خودپرداز رمزارز در ورزشگاه تیم، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

باشگاه فوتبال اسپانیول اولین شریک رسمی انجمن «کریپتو اسنک» محسوب می‌شود که برای رساندن کارایی دارایی‌های دیجیتال بیشتر به دنیای ورزش، سرگرمی و فراتر از آن با پرداخت‌های رمزارز برای تجربه‌های واقعی طراحی شده است. استورات موریسون، مدیرعامل انجمن «کریپتو اسنک» پیرامون همکاری با باشگاه اسپانیول می‌گوید:

ما از همکاری با باشگاه اسپانیول برای ارائه مستقیم پرداخت‌های رمزارز به هواداران هیجان‌زده هستیم. این همکاری به برنامه‌های ما در راستای دوام و گسترش‌پذیری پرداخت‌های رمزارز در دنیای واقعی سرعت می‌بخشد.

انجمن «کریپتو اسنک» در طول زمستان کریپتویی، بدون وقفه برای ایجاد یک نام تجاری قدرتمند و کسب‌وکار باثبات کار کرده است. معرفی پرداخت‌های رمزارز به روش‌های پرداختی باشگاه اسپانیول، یک دستاورد بزرگ برای انجمن مذکور تلقی می‌شود.

این اولین خبر مهم از سوی «کریپتو اسنک» در رسانه‌های خبرگزاری محسوب نمی‌شود؛ این انجمن در اوایل ماه ژوئیه، یک قرارداد سرمایه‌گذاری استراتژیک ۵۰ میلیون دلاری را از طرف GEM Digital Limited نهایی کرد. این قرارداد انجمن را قادر می‌سازد تا روابط بیشتری با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال داشته باشد و همچنین به توسعه فناوری و زیرساخت بلاک‌چین خود ادامه دهد.

هدف انجمن «کریپتو اسنک» این است که مزایای مالی غیرمتمرکز را در تراکنش‌های روزمره به ارمغان بیاورد و فرایندی روان و مؤثر را فراهم کند. طرح اقتصاد توکنی SNACK، اهداف پایداری زیست‌محیطی جالبی را می‌افزاید، به نحوی که فرایندهای آزادسازی دی‌اکسیدکربن در رابطه با حمل‌ونقل، تولید انرژی، کشاورزی و صنعت را فراهم می‌کند. انجمن «کریپتو اسنک» در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد. دفتر اصلی این انجمن در کشور استونی است و چند شعبه فعال نیز در سراسر قاره اروپا دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH