تصاویر طرح اولیه گوشی تاشو جدید شیائومی منتشر شد

اکثریت قریب به اتفاق گوشی‌های تاشو از مکانیسم تاشونده به سمت داخل بهره گرفته و در این میان سری هواوی میت X و Royole FlexPai جزو موارد استثناء به‌شمار می‌روند. 2 گوشی تاشو شیائومی نیز از طراحی تاشونده به داخل استفاده می‌کنند؛ اما تصاویر لو رفته از نمونه اولیه یک دستگاه جدید به نکات جالب‌توجهی اشاره دارند.

یک افشاگر با نام Kuba Wojciechowski تصاویری از نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده دستگاهی با مکانیسم تاشونده به خارج هستند. این موضوع موجب تفاوت چشمگیر گجت مذکور با گوشی‌های شیائومی می میکس فولد و شیائومی میکس فولد 2 شده است. این تصاویر نشان‌دهنده اسمارت‌فونی هستند که با سری میت ایکس هواوی شباهت بسیار زیادی داشته و این تشابه عمدتا از طراحی کلی و به‌کارگیری دوربین نواری‌شکل روی پنل پشتی دستگاه ناشی می‌شود.

ماژول نواری‌شکل دوربین از حداقل 4 لنز مختلف میزبانی می‌کند. در تصویری دیگر، این گوشی فاقد کاور پشتی بوده و این موضوع امکان مشاهده باتری، مدارها و سایر المان‌های دستگاه را فراهم نموده است. همچنین Kuba Wojciechowski به چند مورد جزئیات دیگر در خصوص این دستگاه اشاره و خاطرنشان کرده که گجت مذکور مجهز به تراشه اسنپدراگون 855؛ محصول سال 2019 شرکت کوالکام و مودم X50 5G است. همچنین وی مدعی شد که تعداد بسیار محدودی از این اسمارت‌فون در معرض دید عموم قرار گرفته است؛ موضوعی که با توجه به ماهیت prototype دستگاه کاملا قابل درک است.

در رابطه با دلایل عدم عرضه تجاری این سبک از طراحی هیچ‌گونه توضیحی ارائه نشده است؛ اما می‌توان حدس زد که مقوله دوام یکی از نگرانی‌های اساسی شیائومی به‌شمار می‌رود. طرح‌های تاشونده به داخل معمولا به‌عنوان گزینه برتر در نظر گرفته می‌شوند؛ چرا که این سبک طراحی از نمایشگر تاشو نسبتا شکننده گوشی در برابر خراشیدگی یا آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH