بروزرسانی اندروید 13 پایدار برای میان‌رده‌های قدیمی‌تر سامسونگ شروع شد

سامسونگ تاکنون در برنامه بروزرسانی اندروید 13 خود عملکرد خوبی داشته و بروزرسانی را برای پرچمداران سال‌های 2022، 2021 و 2020 به طور یکسان ارائه کرده است. ما همچنین شاهد بروزرسانی One UI 5 در چند گوشی میان‌رده بودیم، و حالا می‌توانیم یک دستگاه با رده اقتصادی دیگر را به این لیست اضافه کنیم.

SamMobile گزارش می‌دهد که گلکسی A52 اکنون بروزرسانی پایدار اندروید 13 را در روسیه دریافت نموده است. این بروزرسانی با نسخه سیستم عامل A525FXXU4CVJB ارائه می‌شود و همچنین وصله امنیتی نوامبر 2022 را نیز به همراه دارد.

انتظار داریم این بروزرسانی افزودنی‌هایی مانند تغییرات بصری، مجوزهای اعلان، حالت‌های Bixby (در کنار روال‌ها) و داشبورد امنیتی/حریم خصوصی را به همراه داشته باشد.

هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی بروزرسانی در کشورهای دیگر منتشر می‌شود، وجود ندارد، اما باید انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده در نقاط مختلف جهان ارایه شود. می‌توانید از مسیر settings > software update > download and install بررسی کنید که آیا بروزرسانی برای شما در دسترس است یا خیر.

در هر صورت، گلکسی A52 قرار است سه بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل را در طول عمر خود دریافت کند. این گوشی سال گذشته اندروید 12 را دریافت کرد و حالا انتشار اندروید 13 OTA برایش به این معنی است که اندروید 14 هم به‌ عنوان آخرین بروزرسانی برنامه‌ریزی‌ شده و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH