معرفی بهترین سایت های فروش گیفت کارت در ایران

چکیده : گیفت کارت در واقع ابزاری است که از طریق آن می‌توان از خدمات غیر رایگان و پولی بسیاری از سایت‌های اینترنت بهره‌مند شده و اکانت‌های خود را شارژ کرد

گیفت کارت در واقع ابزاری است که از طریق آن می‌توان از خدمات غیر رایگان و پولی بسیاری از سایت‌های اینترنت بهره‌مند شده و اکانت‌های خود را شارژ کرد. از بازی و رمز ارز و فیلم و موسیقی گرفته تا استفاده از خدمات اپل و آمازون و روبلاکس و استیم و عضویت‌های حرفه‌ای و پرمیوم. در این گفتار، به معرفی چند سایت معروف فروش گیفت کارت پرداخته ایم تا اگر قصد سفارش و خرید گیفت کارت جهت استفاده از خدمات تخصصی سایت‌های اینترنتی مطرح را دارید، با 8 مورد از بهترین فروشندگان گیفت کارت ایران آشنا شوید.

 

 

گیفت استاپ: انتخاب حرفه‌ای ها

یکی از بهترین فروشندگان گیفت کارت در ایران، گیفت استاپ است. به منظور خرید گیفت کارت مطمئن و با قیمت عالی در ایران امروز، گیفت استاپ را توصیه می‌کنیم.  خرید از گیفت استاپ برای مصرف کنندگان، مزایای زیادی را به همراه دارد.

گیفت استاپ در واقع مرجع فروش گیفت کارت با گارانتی معتبر در ایران است. به منظور خرید سریع و آسان با امنیت بالا گیفت کارت می توانید از خدمات گیفت استاپ استفاده کنید. از طریق گیفت استاپ می‌توانید گیفت کارت اپل ، گیفت کارت گوگلی پلی، گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت سایت معروف بازی استیم را خریداری کنید.

علاوه بر این، خدمات گیفت کارت متنوع است و محصولات گسترده ای دارد. گیفت کارت آمازون، گیفت کارت اسپاتیفای و گیفت کارت نتفلیکس، از جمله مطرح‌ترین و پر فروش ترین محصولات این مجموعه معتبر محسوب می‌شوند.

به منظور شارژ ارزی و فوری حساب خود در پلی استیشن، آیتونز، گوگل پلی، اسپاتیفای، آمازون، اپل، نتفلیکس، نینتندو، اسکایپ و غیره، از گیفت استاپ استفاده کنید. از مهم‌ترین مزایای این سایت، پشتیبانی 24 ساعته از خرید شما است که در بالاترین سطح ارائه می‌شود. به همین خاطر، تجربه مشتری عالی را در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از قیمت و خدمات گیفت استاپ و سفارش گیفت کارت، به سایت www.giftstop.org مراجعه کنید.

 

گیفت کارت استور

یکی دیگر از سایت های خرید گیفت کارت در ایران، گیفت کارت استور است. سایت گیفت کارت استور در نشانی: https://www.giftcardstore.ir/ قرار داشته و مرکز تخصصی فروش انواع گیفت کارت در کشور محسوب می‌شود.

به منظور خرید و فروش گیفت کارت، اطلاع از قیمت خرید گیفت کارت اپل ، گوگلی پلی، استیم والت، پی اس فور و ایکس باکس به گیفت کارت استور مراجعه کنید. دارای نماد اعتماد از وزارت صمت بوده و تحویل فوری و پشتیبانی 24 ساعته از خرید کاربران گرامی دارد. تست خرید نیز از جمله خدمات گیفت کارت استور به شمار می رود.

 

سایت گیفت کارت

علاوه بر 2 موردی که در بالا به آن اشاره کردیم، سایت گیفت کارت دات آی آر نیز در فهرست مراکز با سابقه فروش گیفت کارت در ایران محسوب می‌شود. تنوع بالایی محصولات گیفت  کارت این مجموعه داشته و هر گیفت کارت را می‌توان در قیمت‌های گوناگون دلاری  خریداری  کرد. البته خرید گیفت کارت به ارزهای یورو و پوند نیز در این سایت در دسترس شما قرار دارد. به سایت giftcard.ir رجوع کنید.

به منظور خرید گیفت کارت در این سایت و سایر سایت های فروش گیفت کارت، تنها پرداخت ریالی انجام خواهید داد که از طریق سامانه شاپرک هم معمولا صورت می گیرد.

 

ایرانی کارت

سایت ایرانی کارت از جمله  سایت‌های پر سابقه فروش گیفت کارت در ایران است. یک شرکت پرداخت مجازی بر اساس ارزهای بین المللی بوده و خدمات رمز ارز هم ارائه می‌کند. گیفت کارت ویزا و مستر و گیفت کارت اپ‌ها، از جمله خدمات ایرانی کارت به شمار می رود.

 

 

سایت موبو گیفت

از دیگر سایت های معروف خرید گیفت کارت در ایران، سایت mobogift.com است. این پرتال به راما تجارت تعلق داشته و بیش از 7 سال سابقه فعالیت دارد. نام پیشین این  مجموعه نیز اپل کارت 24 بود. مراحل آسان و قیمت‌های رقابتی در سفارش گیفت کارت از خدمات موبو گیفت دات کام به شمار می رود.

 

دیکاردو

از دیگر سایت‌های مطرح خرید گیفت کارت در ایران، سایت دیکاردو دات کام است. یکی از با سابقه‌ترین سایت‌های ایرانی خرید و فروش گیفت کارت که برای سایت های کاربردی پر متقاضی ایرانیان، خدمات خوبی ارائه می‌کند. نخستین سایتی است که از بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای کشور موفق به اخذ مجوز شد.

خرید گیفت کارت آیتونز و پلی استیشن و استیم و ریزر از جمله خدمات dicardo.com در کنار پرداخت های درون برنامه ای بازی های موبایلی از جمله کالاف دیوتی و جم فری فایر است.

 

وب سایت گیفت کارت 98

در فهرست بهترین و معروف‌ترین سایت های فروش گیفت کارت در ایران که در این گفتار معرفی می‌کنیم، وب سایت گیفت کارت 98 قرار دارد. برای پرداخت ارزی آنلاین خدمات خوبی ارائه کرده و در کلیه حوزه‌هایی که مشتری نیاز به پرداخت ارزی با Debit Card و Master Card و PayPal دارد استفاده از Giftcard98.ir توصیه می‌شود.

 

 

سایت گیفت رو

سایت گیفت رو از دیگر پرتال های معروف خرید گیفت کارت در ایران است. سایت تخصصی است و قریب به 8 سال از فعالیت آن می‌گذرد. گیفت رو گیفت کارهای خود را از فروشندگان و نمایندگان طرف قرارداد به صورت فیزیکی خریداری کرده و دارای اسکن فیزیکی هستند.

شما با ثبت شماره تلفن و شماره ثابت و نشانی پست الکترونیک خود، می توانید گیفت کارت های متنوع گیفت رو را خریداری کنید. در واقع ثبت نام و سفارش خرید کارت هدیه به منظور شارژ حساب خود در سایت ها واپ های گوناگون در گیفت رو آسان و سریع انجام می شود.

برای استفاده از خدمات این سایت به www.giftro.ir مراجعه کنید. خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید جم فری فایر و خرید بی سی پابجی موبایل لایت از جمله خدمات پرفروش گیفت رو به شمار می رود.

 

جمع بندی

 

در این مطلب لیستی از بهترین سایت های فروش گیفت کارت را بررسی نمودیم. برای خرید گیفت کارت میتوانید هر یک را بررسی نموده و اقدام به خرید نمایید. اگر دوستان شما هم قصد خرید گیفت کارت به منظور شارژ اکانت خود در سایت‌ها و اپ‌های مختلف معروف این روزها را دارند، لینک این گفتار را به آنها نیز در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید تا در جریان بهترین و معروف‌ترین فروشندگان گیفت کارت در ایران نیز قرار بگیرند. در آخر پیشنهاد ما برای خرید گیفت کارت سایت گیفت استاپ به نشانی https://giftstop.org است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “معرفی بهترین سایت های فروش گیفت کارت در ایران”

  1. سایت گیفت بارون هم هست که من چندبار ازش خرید کردم و هر بار راضی بودم. تنوع محصولاتش خیلی خوبه قیمتاشم مناسبه. پشتیبانی خیلی با حوصله ای دارن و تمام سوالاتمو جواب دادن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH