در بروزرسانی جدیدی که برای WhatsApp منتشر شد، این اپلیکیشن از ابزار‌های پوشیدنی پشتیبانی می‌کند! (همراه لینک دانلود)

WhatsApp یک اپلیکیشن ارتباطی است که طرفداران خاص خود را دارد و اغلب افرادی که از اپلیکشن‌های ارتباطی برای دریافت و ارسال پیام استفاده می‌کنند به‌طور حتم نام WhatsApp را شنیده‌اند.

whatsapp

اپلیکیشن WhatsApp برای ارسال پیام و دریافت آن و همچنین ارسال فایل‌های صوتی و تصویری از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد که سال اول استفاده از آن برای کاربران رایگان است و از سال دوم باید کاربر پولی را به حساب آن برای استفاده از اپلیکیشن واریز نماید.

امروزه استفاده از ابزار‌های پوشیدنی نظیر ساعت و عینک هوشمند تقریبا در بین مردم جای افتاده است، به همین خاطر WhatsApp نیز خواست از غافله عقب نماند و بروزرسانی جدیدی به‌صورت آزمایشی دریافت کرد که در آن اپلیکیشن با ساعت‌های هوشمند همگام می‌شود. یعنی پیام‌هایی که اپلیکیشن دریافت می‌کند در ساعت هوشمند شما نیز همانند ایمیل‌ها نمایش داده می‌شود، حتی کاربران علاوه بر مطالعه پیام، قادر به پاسخگویی به آن‌ها نیز هستند. این ویژگی برای کسانی که از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند باعث می‌شود که پیام‌ها را بدون نیاز به استفاده از اسمارت فون دریافت و ارسال کنند.

اگر شما نیز دوست دارید تا از این ویژگی جدید بر روی اپلیکیشن WhatsApp استفاده کنید می‌توان آن را از لینک زیر دانلود و بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنید. whatsapp

1 در مورد “در بروزرسانی جدیدی که برای WhatsApp منتشر شد، این اپلیکیشن از ابزار‌های پوشیدنی پشتیبانی می‌کند! (همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH